Arto Satosen valinta Kelan uudeksi pääjohtajaksi tulisi lopullisesti romuttamaan Suomen talouden
Työministerinä Arto Satonen EI ole saanut mitään parannuksia aikaan vaan työttömyys on lisääntynyt. Kelan kehitys menisi myös taaksepäin. Tämän lisäksi suomen talous tulee kärsimään koska hän on erittäin epäsuosittu henkilö ja tämä tulee näkymään kulutuksessa. Konkurssit ja työttömyys vaan lisääntyvät
Tätäkö todellakin halutaan ?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tän moi arto tyypin jutut osuu ja uppoaa, nää ihan häiriintyneet postaukset niiden perään on äärioikeiston temppuilua jolla poistatetaan koko ketju.
Ne on minun näkemyksen mukaan ennemminkin yrityksiä saada minut menemään liian pitkälle, että olisi joku ihan oikea syy sille rikosilmoitukselle, rehellinen kritiikki ministerin toimista ei siihen kategoriaan vielä riitä.
Ei onnistu lällislää, minä en ole muille valehteleva narsisti, minä pysyn aina metrin edellä kunhan en vajoa samalle tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä kansaa kurjistavasta satiaisesta ei löydä Googlen haulla mitään henkilökohtaista?Onko edes vaimoa tai perhettä, tai onko läheisiä sisaruksia, onko edes hetsku vai jotain muuta? Mielestäni hän ei sovi ministerin tehtävään ilman avoimuutta taustoistaan.
Ihan vaan koitan ymmärtää miten noin julmaksi edes Kokoomuksen arvoilla voi kasvaa? Koska ei Google kerro hänen yksityiselämästään, oletan hänen olevan yksinäinen ja kylmä rakkaudeton jonkin sortin psyko. Ihmisvihaa täynnä.
Satosesta löytyy paljon tietoa Googlesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tän moi arto tyypin jutut osuu ja uppoaa, nää ihan häiriintyneet postaukset niiden perään on äärioikeiston temppuilua jolla poistatetaan koko ketju.
Ne on minun näkemyksen mukaan ennemminkin yrityksiä saada minut menemään liian pitkälle, että olisi joku ihan oikea syy sille rikosilmoitukselle, rehellinen kritiikki ministerin toimista ei siihen kategoriaan vielä riitä.
Ei onnistu lällislää, minä en ole muille valehteleva narsisti, minä pysyn aina metrin edellä kunhan en vajoa samalle tasolle.
Tuo yksinäinen surullinen alapeukku kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, sun teoria taitaa olla se joka pitää paikkaansa.
Kelan pääjohtaja on perinteisesti ollut valtakunnan tärkein talousvaikuttaja ja trendien luoja. Kerros ap nimeltä vaikka kolme viimeistä Kelan pääjohtajaa?
Se ainoastaan romuttaisi punikkikommareiden ja muiden demaripirujen loisintapaikat ja lihapadat. Arto pelastaisi kirjaimellisesti suomen talouden laittamalla kela-loiset kuriin ja töihin. Loisijoilla on paniikki päällä Arton erittäin todennäköisestä valinnasta uudeksi johtajaksi, joten saatanallinen ulina- ja märinä-kamppanja tulilla :D
Vierailija kirjoitti:
Kelan pääjohtaja on perinteisesti ollut valtakunnan tärkein talousvaikuttaja ja trendien luoja. Kerros ap nimeltä vaikka kolme viimeistä Kelan pääjohtajaa?
Moi arto, oranssi on perinteisesti yhdistelmä keltaista ja punaista. Kerros arto nimeltä vaikka kolmen eri filippiiniläisen äänestäjän nimet jotka äänesti sut filippiinien eikä suomen työministeriks.
Sinä et osaa hoitaa omia töitäs oikeassa maassa, et osaa argumentoida kun normaali ajatteluun kykenevä ihminen ja nyt sun pitäis päästä sössimään asiat kelaan, paikkaan missä asiakkaina on sun henilökohtaiset mielikuvitusviholliset?
Mitä vttua oikeasti? Mieti jos sama pitäks paikkaansa sun mielikuvitusvihollisista, etkö sinä kykene introspektioon tai vastuuseen enää ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Satonen toimittaa! 👍👍
Ei jumalauta tää näyttää ironiselta vttuilulta artolle ton moi arton myllytyksen jälkeen.
:' Dd
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paikka on Satosen ei siinä muu auta.
Moi arto, lyödäänkö vetoa?
En minä pysty teidän hyvä velinverkon korruptiota estämään.
Mutta minä pystyn esimerkiksi antaan sinun kasvot jokaikiselle suomalaiselle hylsy päätökselle ja lisäselvitykselle.
Eiks sua pelota että arto tekee susta rikosilmoitusta?
Moi sinä, ei pelota, minä haluan sitä.
Samalla sekunnilla kun/jos näin käy minä aloitan uuden youtube kanavan jonka nimi on joko moi arto tai moi riikka, riippuen kumman huumori loppui eka.
Minulla on materiaalia jo ekalle puolelle vuodelle ja tulen live striimaamaan kaikki oikeudenkäynnit.
Miksi ei moi petteriä?
On sekin sinun jutuissa näkyny.
saarikko jos pääsisi tilaisi heti 10 miljoonaa huu haa maskia toimittaja kavereiltaan hälle tietysti prosentit kuin edellisistä kaupoistakin. hinnallakaan ei olisi väliä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se paikka on Satosen ei siinä muu auta.
Moi arto, lyödäänkö vetoa?
En minä pysty teidän hyvä velinverkon korruptiota estämään.
Mutta minä pystyn esimerkiksi antaan sinun kasvot jokaikiselle suomalaiselle hylsy päätökselle ja lisäselvitykselle.
Eiks sua pelota että arto tekee susta rikosilmoitusta?
Moi sinä, ei pelota, minä haluan sitä.
Samalla sekunnilla kun/jos näin käy minä aloitan uuden youtube kanavan jonka nimi on joko moi arto tai moi riikka, riippuen kumman huumori loppui eka.
Minulla on materiaalia jo ekalle puolelle vuodelle ja tulen live striimaamaan kaikki oikeudenkäynnit.
Miksi ei moi petteriä?
Moi sinä, minä en usko että petteri olisi yhtä narsistinen ja ideologisen vihansa sokaisema, hän ymmärtää paremmin mitä siitä seuraa, narsisti uskoo voivansa voittaa vaikka terve järki sanois mitä, koska minä olen ala-arvoista saastaa.
Minä voin sanoa kaiken tämän ääneen asti, kertoa kaikki suunnitelmani ja mitä niistä seuraa, narsistin koston himo estää häntä ymmärtämästä sitä kuitenkaan, hän keksii miellyttävän todellisuuden tilalle.
Niin tämä on tähänkin asti toiminut, minä kerron mitä seuraavaksi tapahtuu ja äärioikeisto kipittää kostoksi toteuttamaan sitä.
Älykkyys ja narsismi ei asu samassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Kelan kehitys (mikä kehitys) menisi mielestäsi taaksepäin? Miten Kelan pääjohtaja romuttaa Suomen talouden? Kerro ihmeessä tarkemmin näkemyksistäsi.
Suomen talous on nyt erittäin huonossa tilassa. Mikäli Satonen valitaan tiedän että ihmiset tulevat muuttamaan kulutustottumuksia, yritykset saavat vähemmän tuloja, suomalaisia tuotteita ei suosita: Suoria ostoksia tulee ensistä enemmän ulkomailta lisääntymään.
Temutetaan Satonen Kiinaan.
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on 8000 työntekijää ja toivon että Satonen tekisi valintansa jälkeen Mileit ja leikkaisin työntekijämäärän sanotaan puoleen.
Niin, ja toimeentulotuen päätöstä saa sitten odottaa puoli vuotta..
Miten lapsellisia kommentteja täällä on. Menkää takaisin koulunpenkille opettelemaan, miten olla ja elää. Auttaisiko teitä koulunkäyntikään, siinäkin kai pitäisi olla jonkinlaista ymmärrystä, jos älyä ei vain ole.
Satosen valinta olisi hieno ilmastoteko, varmasti Kelan hiilijalanjälki pienenisi roimasti.
"Paikallinen sopiminen tuli voimaan."
https://valtioneuvosto.fi/-/1410877/mahdollisuudet-paikalliseen-sopimis…
Paikallinen sopiminen tuli voimaan.
Nyt odotellaan vielä potkulain voimaan tuloa keväällä.
Vierailija kirjoitti:
Satosen valinta olisi hieno ilmastoteko, varmasti Kelan hiilijalanjälki pienenisi roimasti.
Moi arto, sä unohdit sun epätoivon näkyville.
Tää on melkein yhtä hyvä kun se ketju missä vihjailit verorahoilla hommattujen filippiiniläisten ihmiskaupan uhrien olevan seksiä varten inceleille.