Arto Satosen valinta Kelan uudeksi pääjohtajaksi tulisi lopullisesti romuttamaan Suomen talouden
Työministerinä Arto Satonen EI ole saanut mitään parannuksia aikaan vaan työttömyys on lisääntynyt. Kelan kehitys menisi myös taaksepäin. Tämän lisäksi suomen talous tulee kärsimään koska hän on erittäin epäsuosittu henkilö ja tämä tulee näkymään kulutuksessa. Konkurssit ja työttömyys vaan lisääntyvät
Tätäkö todellakin halutaan ?
Kommentit (89)
Se paikka on Satosen ei siinä muu auta.
Vierailija kirjoitti:
Moi arto, lyödäänkö vetoa?
En minä pysty teidän hyvä velinverkon korruptiota estämään.
Mutta minä pystyn esimerkiksi antaan sinun kasvot jokaikiselle suomalaiselle hylsy päätökselle ja lisäselvitykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta minä pystyn esimerkiksi antaan sinun kasvot jokaikiselle suomalaiselle hylsy päätökselle ja lisäselvitykselle.
Ja minä autan.
: ]
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta sä olet häijy, yritä siinä nyt sit elää normaalia elämää kun jokaikinen eksistentiaalinen rahakriisi onkin henkilökohtaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta sä olet häijy, yritä siinä nyt sit elää normaalia elämää kun jokaikinen eksistentiaalinen rahakriisi onkin henkilökohtaista.
Hei, minä olen antanu arto-paralle jokaikisen mahkun käyttäytyä kuin normaali muista välittävä ihminen, ei kelpaa.
Miksi tästä kansaa kurjistavasta satiaisesta ei löydä Googlen haulla mitään henkilökohtaista?Onko edes vaimoa tai perhettä, tai onko läheisiä sisaruksia, onko edes hetsku vai jotain muuta? Mielestäni hän ei sovi ministerin tehtävään ilman avoimuutta taustoistaan.
Ihan vaan koitan ymmärtää miten noin julmaksi edes Kokoomuksen arvoilla voi kasvaa? Koska ei Google kerro hänen yksityiselämästään, oletan hänen olevan yksinäinen ja kylmä rakkaudeton jonkin sortin psyko. Ihmisvihaa täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tästä kansaa kurjistavasta satiaisesta ei löydä Googlen haulla mitään henkilökohtaista?Onko edes vaimoa tai perhettä, tai onko läheisiä sisaruksia, onko edes hetsku vai jotain muuta? Mielestäni hän ei sovi ministerin tehtävään ilman avoimuutta taustoistaan.
Ihan vaan koitan ymmärtää miten noin julmaksi edes Kokoomuksen arvoilla voi kasvaa? Koska ei Google kerro hänen yksityiselämästään, oletan hänen olevan yksinäinen ja kylmä rakkaudeton jonkin sortin psyko. Ihmisvihaa täynnä.
Moi sinä, arto on poliittinen broileri joka on kasvanut kovaksi ja kylmäksi työtaisteluiden myötä, siksi hän filippiineiltäkin on nyt raahamaassa orjia, kostoksi suomalaisille hoitajille kun artolla on mennyt psyyke rikki ja narsismi on ottanut vallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks sua pelota että arto tekee susta rikosilmoitusta?
Ei kiitos poliitikkoja valtion johtopaikoille, joissa tarvitaan ammattijohtajia! Paikkaa hakeneiden joukossa on monta paljon pätevämpääkin.
Tämä poliitikkojen tunkeminen valtion, kuntien yms. johtopaikoille pitäisi olla kiellettyä. Puoluekirja ei tee kenestäkään pätevää johtajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi sinä, ei pelota, minä haluan sitä.
Samalla sekunnilla kun/jos näin käy minä aloitan uuden youtube kanavan jonka nimi on joko moi arto tai moi riikka, riippuen kumman huumori loppui eka.
Minulla on materiaalia jo ekalle puolelle vuodelle ja tulen live striimaamaan kaikki oikeudenkäynnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi sinä, ei pelota, minä haluan sitä.
Samalla sekunnilla kun/jos näin käy minä aloitan uuden youtube kanavan jonka nimi on joko moi arto tai moi riikka, riippuen kumman huumori loppui eka.
Minulla on materiaalia jo ekalle puolelle vuodelle ja tulen live striimaamaan kaikki oikeudenkäynnit.
Hei arto, oliks tää se mitä sä meinasit et käy kun huusit kansalaisille et menkää töihin?
:' DDDDD
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on 8000 työntekijää ja toivon että Satonen tekisi valintansa jälkeen Mileit ja leikkaisin työntekijämäärän sanotaan puoleen.
Kelan toimintamenot voitaisiin aivan hyvin puolittaa ja saada aikaan 8,3 miljardin euron säästöt. Rahaa jaetaan aivan liikaa kun vain Kela Gold jäsen tajuaa pyytää. Valtio ottaa Kansanaeläkelaitoksen vuoksi yli 10 miljardia euroa vuodesta. Kelasta ei ole mitään hyötyä kenellekään vaan pikemmin haittaa kun se estää työttömiä työllistymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelassa on 8000 työntekijää ja toivon että Satonen tekisi valintansa jälkeen Mileit ja leikkaisin työntekijämäärän sanotaan puoleen.
Kelan toimintamenot voitaisiin aivan hyvin puolittaa ja saada aikaan 8,3 miljardin euron säästöt. Rahaa jaetaan aivan liikaa kun vain Kela Gold jäsen tajuaa pyytää. Valtio ottaa Kansanaeläkelaitoksen vuoksi yli 10 miljardia euroa vuodesta. Kelasta ei ole mitään hyötyä kenellekään vaan pikemmin haittaa kun se estää työttömiä työllistymästä.
Moi arto, sinä teet minun työtä minun puolestani kun kirjoitat näin päättömän typeriä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se litania poliittisesta broilerista jonka psyyke on rikki tais olla 100% totta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ukko pääsee Kelan pääjohtajaksi, tullaan kansa ajamaan kaduille. Silloin lähtee kaikilta tuet, onhan tuo kokoomuslainen.
Kelan pääjohtaja ei päätä tukien jakamisesta. Päätökset tehdään eduskunnan säätämien lakien mukaan.
Tukia on pienennetty jo nyt ja pienennetään lisää.
Kela elukoitten ruokkimiseen menee 16,6 miljardia euroa vuodessa. Ovat kovasti ahneita ja tukien leikkaaminen ei kyllä näy missään. Parempi olisi lopettaa kokonaan vaikka työttömyyskorvaus niin töitä vieroksuvat alkaisivat hakemaan töitä tai yrittämään. Mokoma luxustukipummieliitti tuhosi kansantalouden laiskottelullaan ja ei ne edes häpeä tekemäänsä tuhotyötä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta koko Suomi konkurssissa. Milloin aletaan korjaamaan asioita?!
Olisi jo aika uunittaa pitkäaikaistyöttömät. Miksi heidän pitää kärsiä kun voidaan helposti päästää päiviltä.
On jo aikakin että Arto Satonen pistää Kela huijarit kuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo ukko pääsee Kelan pääjohtajaksi, tullaan kansa ajamaan kaduille. Silloin lähtee kaikilta tuet, onhan tuo kokoomuslainen.
Kelan pääjohtaja ei päätä tukien jakamisesta. Päätökset tehdään eduskunnan säätämien lakien mukaan.
Tukia on pienennetty jo nyt ja pienennetään lisää.
Kela elukoitten ruokkimiseen menee 16,6 miljardia euroa vuodessa. Ovat kovasti ahneita ja tukien leikkaaminen ei kyllä näy missään. Parempi olisi lopettaa kokonaan vaikka työttömyyskorvaus niin töitä vieroksuvat alkaisivat hakemaan töitä tai yrittämään. Mokoma luxustukipummieliitti tuhosi kansantalouden laiskottelullaan ja ei ne edes häpeä tekemäänsä tuhotyötä.
Moi arto, me ollaan koko kansa niitä "elukoita", me ollaan vuosikymmeniä maksettu itsemme kipeiksi siitä että meillä on se kela siellä tukiverkkona jos käy jotain.
Jos ihmiseltä huijaa rahat se on petos, jos koko maalta huijaa heidän rahat se on maanpetos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi jo aika uunittaa pitkäaikaistyöttömät. Miksi heidän pitää kärsiä kun voidaan helposti päästää päiviltä.
Moi arto, kerjää nyt vielä vähän verta nenästäs, et uskalla, ton takia sä et saa naista kun et uskalla.