Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin kuulla kokemuksia etäsuhteesta.

Vierailija
15.01.2025 |

Voiko toimia kun välissä 150 km?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi.

Vierailija
2/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä välimatkaa oli liki 600 kilometria. Puolitoista vuotta mentiin noin. Eihän se ollut kivaa, oli aina ihan kauheaa lähteä pois, mutta eipä ollut vaihtoehtoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii jos henkilö on se oikea. Muuten ei

Vierailija
4/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole matka eikä mikään. Meillä välimatkaa 1000km, meri ja pari valtion rajaa. Hyvin toimii toistaiseksi, ollaan lennelty ees taas noin 4 viikon välein viettämään pitkää viikonloppua.

Vierailija
5/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja kumppanilla välimatkaa 8 000 km. Yhdessä oltu 7v. (ystäviä, suhde, kihlaus). Olosuhteiden pakosta ei asuta vielä yhdessä. (sairauksia, työttömyyttä jne). En silti luopuisi hänestä koskaan.

Vierailija
6/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen etäsuhteessa ja moni on sanonut koska tavataan vaan esim puolen vuoden tai vuoden välein, että meidän suhde ei ole "aito". Eli muiden mielestä pitää virallisesti asua yhdessä ja nähdä livenä päivittäin että suhde on aito. Ja sitten juuri nämä ihmiset ketkä ovat näin sanoneet, ei ole pysyneet 2vuotta kauempaa itse parisuhteissa. Minulla ja kumppanillani mennään jo yli 5 vuotta.

Vierailija
7/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ja kumppanilla välimatkaa 8 000 km. Yhdessä oltu 7v. (ystäviä, suhde, kihlaus). Olosuhteiden pakosta ei asuta vielä yhdessä. (sairauksia, työttömyyttä jne). En silti luopuisi hänestä koskaan.

Meillä sama matka. Naimisissa. Asutaan erossa kummankin itsenäisyydestä johtuen. Ei toimi ja eroa harkitsen vakavasti.

Vierailija
8/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

300km ja on toiminut parisen vuotta jo

Vierailija
9/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen etäsuhteessa ja moni on sanonut koska tavataan vaan esim puolen vuoden tai vuoden välein, että meidän suhde ei ole "aito". Eli muiden mielestä pitää virallisesti asua yhdessä ja nähdä livenä päivittäin että suhde on aito. Ja sitten juuri nämä ihmiset ketkä ovat näin sanoneet, ei ole pysyneet 2vuotta kauempaa itse parisuhteissa. Minulla ja kumppanillani mennään jo yli 5 vuotta.

Ja lisäyksenä että silloin kun ei nähdä, ollaan melkein 247 "yhteydessä", Eli joko videochat, puhelut, viestit.

Vierailija
10/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvii muistaa, että toinen pettää ja olla ajattelematta sitä asiaa ja leikkiä tyhmää niin hyvin menee.

Vierailija
11/11 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvii muistaa, että toinen pettää ja olla ajattelematta sitä asiaa ja leikkiä tyhmää niin hyvin menee.

Noh, myös ei etäsuhteessa toinen voi pettää.