Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tökeroin iskuyritys

Vierailija
15.01.2025 |

Mies sanoi etä alat sä olee mun kaa. Ikää melkein kolmekymmentä vuotta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaa varoa monia miehiä. Ihan eläimiä jotkut. Nuorempana jotkut sanoivat aika suoraan ajatuksiaan. Osa etsii naisista dumppauspaikkaa omille sisäisille ja muille ongelmilleen. Välttäkää.

Vierailija
22/26 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiän ylittänyt pubiruusu puristi pakarasta ja haastoi naimaan no en lähtenyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaaris vai ? 

Vierailija
24/26 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten kannattaa varoa monia miehiä. Ihan eläimiä jotkut. Nuorempana jotkut sanoivat aika suoraan ajatuksiaan. Osa etsii naisista dumppauspaikkaa omille sisäisille ja muille ongelmilleen. Välttäkää.

Naiset heittää kyllä itsekin aika suoria ehdotuksia, ovatko elukoita hekin :D

Vierailija
25/26 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäinen mies joka vaimonsa edessä kehui maasta taivaisiin ja kertoi olevani unelmiensa nainen. Olin 20v ja paikka oli kaupan kassajono keskellä päivää.

Varnaan etsivät kolmatta pyörää - lähditkö kokeilemaan?

Vierailija
26/26 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sorruin joskus nuoruudessani lausahtamaan naiselle jotain tällaista: "Jhätä toi kahden phennin Rhomeo! Ei shiitä ole mhihinkä!".

Vastoin kaikkia odotuksia nainen lähti mukaan jatkoille ja "Romeosta" ei ollut vaivaa ja vastusta.

Taustatietona mainittakoon, että olimme naisen kanssa kevyesti tuttuna entuudestaan.

Olin yrittänyt muutaman kerran tutustua häneen paremmin, mutta aina "Romeo" ilmestyi jostain sotkemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan