Tökeroin iskuyritys
Mies sanoi etä alat sä olee mun kaa. Ikää melkein kolmekymmentä vuotta.
Kommentit (26)
Keskiän ylittänyt pubiruusu puristi pakarasta ja haastoi naimaan no en lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaa varoa monia miehiä. Ihan eläimiä jotkut. Nuorempana jotkut sanoivat aika suoraan ajatuksiaan. Osa etsii naisista dumppauspaikkaa omille sisäisille ja muille ongelmilleen. Välttäkää.
Naiset heittää kyllä itsekin aika suoria ehdotuksia, ovatko elukoita hekin :D
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen mies joka vaimonsa edessä kehui maasta taivaisiin ja kertoi olevani unelmiensa nainen. Olin 20v ja paikka oli kaupan kassajono keskellä päivää.
Varnaan etsivät kolmatta pyörää - lähditkö kokeilemaan?
Minä sorruin joskus nuoruudessani lausahtamaan naiselle jotain tällaista: "Jhätä toi kahden phennin Rhomeo! Ei shiitä ole mhihinkä!".
Vastoin kaikkia odotuksia nainen lähti mukaan jatkoille ja "Romeosta" ei ollut vaivaa ja vastusta.
Taustatietona mainittakoon, että olimme naisen kanssa kevyesti tuttuna entuudestaan.
Olin yrittänyt muutaman kerran tutustua häneen paremmin, mutta aina "Romeo" ilmestyi jostain sotkemaan.
Naisten kannattaa varoa monia miehiä. Ihan eläimiä jotkut. Nuorempana jotkut sanoivat aika suoraan ajatuksiaan. Osa etsii naisista dumppauspaikkaa omille sisäisille ja muille ongelmilleen. Välttäkää.