Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiseuran etsiminen tuskastuttaa jo valmiiksi

Vierailija
14.01.2025 |

Olen sinkkuna taas, seksiseuraa pitäisi löytää ja haluaisin ehdottomasti välttää miehet joilla sitten paljastuu kuitenkin joku hinku suhteeseen. Ei varattuja, tiedän että tämä olisi helpompi homma mutta äh, en vain itse ole koskaan pettänyt ja muita liikaa tuomitsematta, en halua osallistua mihinkään ryhmähommiin pettämisenkään muodossa. 

Olen kuullut että on vaikeaa löytää miestä joka sitoutuu mutta itse olen ihan oikeasti saanut jopa vannoutuneen ja itseäni 30v vanhemman panomiehen himoitsemaan yhteenmuuttoa :( 

Ja olen siis ruma ja aivan seinähullu ja avoin tästä heti kättelyssä, että minun nimenomaan ei pitäisi herättää sitoutumishaluja. En halua jatkossa enää ikinä seurustella tai asua yhdessä, saati naimisiin. Ainoastaan rajumpaa seksiä ja jos välimatkan puitteissa mahdollista, ei edes yhdessä nukkumista. Kauhea työmaa se alkukarsinta muutenkin kun ymmärrettävästi jotkut miehet lähestyy kaikkea mikä liikkuu ja vaikka valehtelee saadakseen jotain mitä luulevat haluavansa. 

Yksi yleinen on valehdella että rajut otteet ja dominointi sujuu ja sitten paikan päällä yritetään lusmuilla ja hivuttaa jotain perusseksiä itselleen. Hah. 

Tämä ei siis ollut mikään miehet paha-valitus tai edes varsinainen avunpyyntö, ihmettelen ja tuskailen vain. 

Ja hetken voin varmaan ihmetelläkin koska ex-miehen kanssa vielä saman katon alla jokusen viikon eikä tänne ehkä kehtaa tuoda uutta panoseuraa sentään :')

Huoh. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa eikä varmasti itke perään.

Vierailija
2/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC:n vessassa anaalipanoja pelkästään, niin ei varmasti halua kukaan sitoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja profiiliksi "hupia vähäksi aikaa" ja et sitten tykkää muista kuin vastaavalla profiililla olevia. Itse olen tällä metodilla löytänyt seksi seuraa enemmän kuin tarpeeksi ja nyt on kolme vakkari FWB:tä, joten enää ei tarvvitse tykkäillä enää kenestäkään 😘

Vierailija
4/4 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat ottamaan maksun panoistasi. Silloin kukaan ei jää roikkumaan lahkeeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme