Mistä Tampereelta rivi- tai omakotitalo sinkulle?
Myös luhtitalo käy. Kun selaan oikotietä, niin aina jos löytyy kriteerit täyttävä asunto niiin on muita ongelmia: kauppaan on toista kilsaa (ei ole autoa) tai ratikkaa aletaan rakentaa (esim. Linnainmaa) tai muita rakennustöitä alueella. Tai sitten kämppä on jonkin valtatien varrella.
Olisko kellään vinkata hyvää aluetta? Nykyinen kerrostalo on niin rauhaton että järki lähtee. Alakerrassa asuu mm. nyrkkeilijä ja vastapäätä vauvaperhe. Ihanaa....
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyl sinkku varoissaan, kun on hankkimassa rivitalon itelleen.
Kyllä noita pienempiä pystyy sinkkukin vuokraamaan. Siis sellaisiakin on. Jollain 800 eurolla voi saada. ap
Ei ihan tuolla budjetilla aukea hyvä sijainti, rivitalo palvelujen vieressä on aika harvinaisuus, varsinkin jos ei viitsi kilometriä kauppaan liikkua. Mutta onhan niitä neuloja heinäsuovassa, onnea etsintään.
Olet varmaan oikeassa ja pitää nostaa budjettia melkein 9oo euroon. Vaikka tässä tapauksessa en halua asua ratikkareitin (tulevan) varrella enkä keskustassa mitkä yleensä nostavat vuokrien hintoja. Ei tarvi olla rivitaloa, luhtitalo olisi kanssa hyvä.
Älä missään nimessä muuta Lukonmäkeen vanhahkoon rivariin, oon kuullu melkosia juttuja sekopäisistä naapureista ja kosteusongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä muuta Lukonmäkeen vanhahkoon rivariin, oon kuullu melkosia juttuja sekopäisistä naapureista ja kosteusongelmista.
No hitto, juuri katselin ja siellä oli yksi rivari vapaana ja pienkerrostalojakin (nekin voivat tulla kysymykseen) mutta tuntuu ettei putkiremontteja ole vielä tehty noihin. Mitä sekopäisiä naapureita, niitä tuntuu olevan aina!
Minä tykkäsin kans. Leinolan Salen tienoilla paljon pientaloja. Ja lähempänä koilliskeskusta luhtitaloja.