Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin työn, joka on helppoa ja kevyttä. Kk-palkka vähintään 2700 euroa

Vierailija
14.01.2025 |

Ei asiakaspalvelua puhelimitse tai minkäänlaista myyntiä ja on oltava mahdollisuus etätöihin. Onko ideoita? En jaksa olla enää työtön.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myynnintukihenkilönä isossa it-alan firmassa. Olen ollut jo useamman vuoden. Hoidan meidän liidejä ja kontaktoin asiakkaita paljon, usein myynnillisissä tarkoituksissa. Esihenkilöiden ja varsinaisten myyjien kanssa suunnitellaan kampanjoita.

Olen hyvä työssäni ja saan rutkasti hyvää palautetta. Tykkään työstäni kovasti. Myös sen takia, että kun on jokin soittokampanja päällä ja soittelen vaikkapa 10-30 puhelua päivässä asiakkaille sillä samalla asialla, niin siinä pääsee semmoiseen flow-tilaan, jolloin aika kuluu siivillä. Ja sitten kun pääsee jonkun puhelun osalta maaliin, eli saa myytyä, tulee aina tosi kiva olo. 

Myyntityön sopivuutta ei käytännössä tiedä, ennen kuin kokeilee. Toki alku on aina tosi jännää ja vähän pelottavaakin, mutta pian siinä oppii. Kaikki alkaa siitä, että äänensävysi on kunnossa puhelun alkaessa. Ja että sopeudut joka kerta asiakkaan mielentilaan. Minun asiakkaistani 99% on kivoja. Joskus harvoin jollain on huono päivä.

Vierailija
62/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei taida olla mihinkään, veltto sohvalla viihtyvä. Tuskin käyedes kaupasta ruokaa hakemassa. Tilaa kaiken kotiin ja on elänyt yli varojen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Datainsinööri. Palkka 5-8t euroa

Vierailija
64/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan kans työn missä ei tartte tehdä yhtään mitään,eikä tarvii koulutusta ja palkka vähintään 5000e kk.

Tämä nyt on täysin epärealistinen toive. Omani ei ole.

Ap

Vierailija
65/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin.

Vierailija
66/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pakkaustyö voisi olla kevyttä. tehtaissa ja leipomoissa voi olla jotain pakkausta ja sama työ joka päivä sisätiloissa.

linjatyö tehtaissa on sisätyötä mutta moni työ vaatii nopeutta ja tarkkuutta.

Ja onnistuu hyvin etänä?

Vierailija
67/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle sopisi hyvin etätyö, helppoa, työ ei vaadi koulutusta (työnantaja voi silti vaatia), hyvä palkka.

Vierailija
68/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoiset vaatimukset.

No mulla on palkka 3350e. Täysi etätyö ja rentoa työtä. Välillä stressipiikkejä ja kiirettä. Ei tarvi jutella kenellekään. Tilaustenkäsittelyä pääosin. 

Vierailija
69/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En jaksa enää olla työtön". Et kyllä aloituksesi perusteella jaksa tehdä työtä

Vierailija
70/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En jaksa enää olla työtön". Et kyllä aloituksesi perusteella jaksa tehdä työtä

En jaksa olla työtön, kun tää on todella ankeaa.

Ap

Vierailija
71/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki haluan kivan sisätyön jota voi tehdä kotoa käsin. Palkan pitäisi olla vähintään 60000€ kuukaudessa ja olisi kiva jos ei tarttisi tehdä mitään. Ja sit mä haluan vielä että lentävä yksisarvinen tuo joka päivä safkaa kotiin.

En käsitä tällaisia kommentteja, että ap:n toiveet vastaisi jotain lentävän yksisarvisen saamista. Ei noissa mun mielestä ole mitään ihmeellistä, palkkatoivekaan ei ole kovin kummoinen.

Vierailija
72/72 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp