Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin työn, joka on helppoa ja kevyttä. Kk-palkka vähintään 2700 euroa

Vierailija
14.01.2025 |

Ei asiakaspalvelua puhelimitse tai minkäänlaista myyntiä ja on oltava mahdollisuus etätöihin. Onko ideoita? En jaksa olla enää työtön.

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro koulutuksestasi tai työtaustasta mitään, joten vaikea heitellä mitään ehdotuksia, koska muuten tuollaiseen työhön ei ehkä ole kovin realistista yhtäkkiä päästä. Ehkä muutoin joku myyntityö voisi olla tuollaista, jos on hyvä myymään ja tykkää siitä, mutta se ei tainnut nyt olla vaihtoehto. 

Vierailija
22/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki halua istua tietokoneella koko päivää.

Ap

Ja silti haluat etätöihin? Suurin osa etänä tehtävistä töistä on kuitenkin nimenomaan koneen ääressä istumista. 

Tämä oli vastaus tuohon Kukapa ei haluaisi... -kommenttiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaisten pilkuhousujen myynti tilauksesta. Ei puhelinmyyntiä ja senkun istuu perseellään alkkarit jalassa niin massia sataa. Kk-palkkaa ei tosin ole.

Vierailija
24/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä v*tun tyhmä aloitus.

Vierailija
25/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä aloitus ilman mitään taustatietoja. 

Vierailija
26/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä v*tun tyhmä aloitus.

Voitko vähän avata syitä miksi laitoit tällaisen kommentin?

Ap

Vierailija
27/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin fyysisen, vaihtelevan ja perusmukavan työn, palkkaa riittäs 2000 kieppeillä nettona. 

Mut tarjolla on vaan.. Noh. Ei mitään. Ei mulle mitään tarjota. 

Ei kai kukaan sulle tarjoakaan jos et hae. 2000 netto tarkoittaa bruttona noin 2700-2900 euroa. Sain itse 2020 vuonna 2900 euroa kuussa, joka oli noin 2000 nettopalkka. Pohjalla insinööri amk-tutkinto, ja tuotannon eri työtehtävät ja esimiestehtävät varmaan yli 10 vuoden työuralla. Tuolloin 2020 olin vuoroesimiehenä, tein 42-60 tuntia viikossa 3-vuorossa (sisältäen viikonloput) ja vastasin henkilökohtaisesti vuoron 50 henkilön turvallisuudesta. Näin 5 vuotta jälkeen on palkka toivottavasti noussut tuossakin tehtävässä. Siinä on sulle yksi vaihtoehto. Askeleita tuli vuorossa (8 tai 12 h) 15 000 ja 21 000 välillä. 

Vierailija
28/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin fyysisen, vaihtelevan ja perusmukavan työn, palkkaa riittäs 2000 kieppeillä nettona. 

Ei kai kukaan sulle tarjoakaan jos et hae. 2000 netto tarkoittaa bruttona noin 2700-2900 euroa. Sain itse 2020 vuonna 2900 euroa kuussa, joka oli noin 2000 nettopalkka. Pohjalla insinööri amk-tutkinto, ja tuotannon eri työtehtävät ja esimiestehtävät varmaan yli 10 vuoden työuralla. Tuolloin 2020 olin vuoroesimiehenä, tein 42-60 tuntia viikossa 3-vuorossa (sisältäen viikonloput) ja vastasin henkilökohtaisesti vuoron 50 henkilön turvallisuudesta. Näin 5 vuotta jälkeen on palkka toivottavasti noussut tuossakin tehtävässä. Siinä on sulle yksi vaihtoehto. Askeleita tuli vuorossa (8 tai 12 h) 15 000 ja 21 000 välillä. 

Onpa kyllä todella paska palkka sulla ollut jos tosiaan amk koulutus, yli 10v työura, esihenkilön vastuu ja tuollaiset viikkotunnit sisältäen viikonloput.

Vierailija
29/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut väittävät sairaanhoitajan työn olevan juuri tuollaista.

Vierailija
30/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niinkuin minä, mene insinööriksi raksalle.

Juot kahvia, juttelet mukavia ja laittelet sähköpostia. Välillä käyt työmaalla heiluttamassa käsiä ja sit ajelet takas kotiin 0.59€/km verottoman kilsakorvauksen turvin. Palkka 6 tonnia kuussa.

Vierailija
31/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluan kivan sisätyön jota voi tehdä kotoa käsin. Palkan pitäisi olla vähintään 60000€ kuukaudessa ja olisi kiva jos ei tarttisi tehdä mitään. Ja sit mä haluan vielä että lentävä yksisarvinen tuo joka päivä safkaa kotiin.

Vierailija
32/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa liikkua autolla ajaen maisemaa katsoen, joku paketin jako ja sovellus. Jos ei pysty liikkumaan siisti sisätyö. Oma bisnes tai tuotteita? Kirjan teko? Kaikissa aloissa on omat hankaluutensa, jos on toisen firmassa.

Siistiä sisätyötä? Oman verkkokaupan tuotteiden pakkaamista?

Kirjan teko, hah. Kun siitä ei makseta. Jos onnistut kirjoittamaan uskottavan käsikirjoituksen ja joku lukee sen, niin että saat kustannussopimuksen, maksavat ennakkoa pari tonnia brutto, ja sitten vaan odottelemaan rojalteja ja lainauskorvauksia. Tulevat vuoden viiveellä ja ovat hyvässä lykyssä muutaman satasen.

Vierailija
33/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki halua tuollaisen työn :)

Vierailija
34/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetko työtuloja rahoittaaksesi jauhelihan syömistä?

Vierailija
35/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juot kahvia, juttelet mukavia ja laittelet sähköpostia. Välillä käyt työmaalla heiluttamassa käsiä ja sit ajelet takas kotiin 0.59€/km verottoman kilsakorvauksen turvin. Palkka 6 tonnia kuussa.

Kai sinä olet sentään opiskellut insinööriksi.

Vierailija
36/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina saa haluta. Ihan mitä vaan. Eri asia on, saako haluamaansa. Ehkä kannattais olla ihan suosiolla realisti jos oikein tosissaan työllistyä haluaa. 

Vierailija
37/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku tupakantumppeja nuuhkiva klapipää kommentoimassa.

Vierailija
38/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Tein siistiä ja helppoa, mutta myös helvetillisen tylsää sisätyötä eli odottelin tiskin takana asiakkaita. Palkkakin oli huippukuukausina kolmen tonnin paikkeilla. Mitäpä siinä. Työ ei kehittänyt millään tavalla ja oli samaa jurnotusta ja aspafraaseja päivästä toiseen.  Eli mieluummin työ, jossa on kehittymisen mahdollisuus, ok palkka ja muutakin vuorovaikutusta kuin hei, moi, terve. Eli työyhteisö.

Vierailija
39/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallinnon sihteeri kunnassa.

Vierailija
40/72 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan sun omaa tyhmyyttä tehdä tuollaista hommaa jollain harkkarikesähessun palkalla. 

T. Toinen inssi