Haluaisin työn, joka on helppoa ja kevyttä. Kk-palkka vähintään 2700 euroa
Ei asiakaspalvelua puhelimitse tai minkäänlaista myyntiä ja on oltava mahdollisuus etätöihin. Onko ideoita? En jaksa olla enää työtön.
Kommentit (72)
Haudankaivaja ja hautuumaan hoito ,mutta etänä ei tahdo onnistua...
Pääomasijoittaja olisi yksi jolla tuo onnistuisi. Ei ole helppoa jos sitä pääomaa ei ole kovin paljon. Jos pelissä on muutama miljoona niin maailman helpoin homma.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan kans työn missä ei tartte tehdä yhtään mitään,eikä tarvii koulutusta ja palkka vähintään 5000e kk.
Ryhdy lukion opettajaksi. Koulutuksen kyllä tarttee. Mutta ei se kauaa vie.
Raivostuttavintahn on se, että opiskelee ja haluaa kehhittää ammattitaitoaan ja ossamistaan. lopputelmana se, että ehdotellaan mahdollisimman merkityksettömiä töitä tyyliin: Henkilökohtaisena avustajana voisit katsella asiakkaan kanssa sohvalla leffoja yms. ja relata. Opiskelun ideahan on se, että työllistyisi eikä tarvitsisi lojua sohvalla tai muutoin toimettomana ruudun äärellä ja saisi tehdä jotakin minkä kokeem erkitykselliseksi ja samalla sopivasti haastavaksi eikä tuubaa johon ei tarvita osaamista tai taitoa. Eikä todellakaan tarvitsisi olla ulosteen ja virtsan yms. kanssa tekemisissä työn puolesta sekä käydyt keskustelut olisvat myös mieltä ravitsesevia eivätkä milloinsaa ruokaa tyyppisiä perustarpeiden parissa pyöriviä tyhjänpäiväisyyksiä.
No mee tekemään jotain Elektroniikka kokoonpanotyötä :) saat tehdä rauhassa
Lähihoitaja, mutta etänä. Noin, helppoa ja kevyttä eikä tarvi palvella ketään ;)
Vierailija kirjoitti:
No mee tekemään jotain Elektroniikka kokoonpanotyötä :) saat tehdä rauhassa
Tiimitoverit ja kollegat harvemmin ovat häiriöksi ja ovat erittäin tervetulleita. sivusta
Valtiolla sihteerinä. Joustava työ, pitkät lomat joita saa pitää melkein milloin vain haluaa. Palkka reilu 3 tonnia brutto. Etätyömahdollisuus yli 50% työajasta.
pakkaustyö voisi olla kevyttä. tehtaissa ja leipomoissa voi olla jotain pakkausta ja sama työ joka päivä sisätiloissa.
linjatyö tehtaissa on sisätyötä mutta moni työ vaatii nopeutta ja tarkkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukapa ei haluaisi...
Ei kaikki halua istua tietokoneella koko päivää.
Ap
Aloituksessa ei mainittu tietokonetta.
Mä saan palkkaa tuon verran ja teen töitä varhaiskasvatuksessa. Helppoa. Lapset aamupalalle, leikkimään, aamupiiriin, toimintaa, ulos, lounaalle, nukkumaan, leikkimään, välipalalle, toimintaa/leikkiä ja ulos.
Ei paljoa stressaa, eikä työt seuraa kotiin.
Mut ei tainnut olla vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Valtiolla sihteerinä. Joustava työ, pitkät lomat joita saa pitää melkein milloin vain haluaa. Palkka reilu 3 tonnia brutto. Etätyömahdollisuus yli 50% työajasta.
sellanen juttu vaan että kaikkiin työpaikkoihin ei niin vaan vaihdeta! mutta AP vois hyvin mennä vaikka kokoonpanotyötä tekemään tehtaaseen!
Vierailija kirjoitti:
Mä saan palkkaa tuon verran ja teen töitä varhaiskasvatuksessa. Helppoa. Lapset aamupalalle, leikkimään, aamupiiriin, toimintaa, ulos, lounaalle, nukkumaan, leikkimään, välipalalle, toimintaa/leikkiä ja ulos.
Ei paljoa stressaa, eikä työt seuraa kotiin.
Mut ei tainnut olla vaihtoehto?
Ja ikää mulla 23
Vierailija kirjoitti:
Pääomasijoittaja olisi yksi jolla tuo onnistuisi. Ei ole helppoa jos sitä pääomaa ei ole kovin paljon. Jos pelissä on muutama miljoona niin maailman helpoin homma.
Treidaamaan pystyy pienemmälläkin pääomalla. Mutta suositeltavaa opiskella kunnolla aluksi, eikä vaan alkaa räpeltämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole niin helppoa kuin luulisi. Maailman menestynein pääomasijoittaja käsittääkseni tutki yritysten taustatietoja aamusta iltaan.
Hanki käsityöammatti ja verstat. Saat olla kotona eikä tekemistä puutu.
Vierailija kirjoitti:
Hanki käsityöammatti ja verstat. Saat olla kotona eikä tekemistä puutu.
Pitäs olla myös maksavia asiakkaita. Paino sanalla maksavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treidaamaan pystyy pienemmälläkin pääomalla. Mutta suositeltavaa opiskella kunnolla aluksi, eikä vaan alkaa räpeltämään.
Minun räpeltämisellä ei tullut kuin miinusta. Ihan pikkurahalla harjoittelin ja kokeilin. Ei todellakaan ole helppoa.
Mä haluan kans työn missä ei tartte tehdä yhtään mitään,eikä tarvii koulutusta ja palkka vähintään 5000e kk.