Nolottaa, nolottaa
Tein yhden verkkokauppatilauksen suhteen mokan, tilasin liian ison tuotteen. Tämä tuote ei ollut mikään arvokas, alennuksessa, alle 20 e. Mutta tähän tuli sitten laskutuslisää ja postituskuluja tietysti päälle.
No, paketti tuli, ja huomasin siis tuotteen liian isoksi, sekä laadultaan sellaiseksi, etten halunnut vaihtaa oikeaan kokoonkaan. Verkkokaupalla ei ollut toimituksen liiteenä mitään palautusohjetta, mutta nettisivuilla kehotettiin ottamaan sätin kautta yhteyttä. Näin tein. Ja nyt tilanne on se, että saan pitää tuotteen, ja hyvityslasku tulee.
No, mut siis mua nolottaa, kun periaatteessa mun oma moka, ja nyt sitten mä saan tän liian ison pitää ja laittaa vaikka roskikseen. Että nolottaa, tosiaan.
Mä taidan kuitenkin omalla kustannuksella tämä palauttaa niille. En minä voi tätä tällä lailla pitää ja roskiin laittaa. Pöh.
Mut katotaan nyt se hyvityslasku, jääkö mulle ne laskutuslisät ja postitkulut maksettaviksi. Muutama euro.
Kyllä on höveli firma, kun jättää tuotteen erheen tehneelle tai laatuun tyytymättömälle asiakkalle "lahjaksi". Onkohan tässä jokin koira haudattuna?
Minäkin tilasin aikoinaan korun. Tuli väärä ja antoivat pitää ja lähettivät vielä kaupan päälle oikean korun