Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~*~* VanTut eli Vanhat Tutut Enskat Ja Tonskat Syyskuussa Part II *~*~*

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan Helmin kanssa pitkästä aikaa mun vanhemmilla kyläilemässä. Jotenkin tuo työnteko haittaa näitä visiittejä, kun yhden tai kahdenkaan päivän vapailla ei viitsi lähteä tänne ajelemaan. Kuitenkin 2,5 tuntia matkaa. Nyt mulla on peräti kolme päivää vapaata. Eilen tultiin ja maanantaina sitten taas kotiin. Helmi on nyt mamman ja pappan kanssa pihalla.

Möröttimelle vielä paljon onnea!

Pi-Killä oli murheita. Onneksi nyt tuntuu jo maailma näyttävän valoisammalta. Olen samoilla linjoilla Ossen kanssa, että ei ne lääkkeet nyt niin pahoja ole. Tietenkään ei niitä haluais syödä, mutta tässä tapauksessa pitää valita se pienempi paha. Ja Arttu varmaan viihtyy hyvin hoidossa ja säkin jaksat sitten paremmin kun saat olla yksiksesi hetken. Ja nuo neljän tunnin hoitopäivät ei kuulosta ollenkaan pahalle. Helmikin viihtyy tosi hyvin hoidossa, vaikka päivät venyy joskus aamukuudesta melkein neljään. Ja mikä parasta iltakiukuttelut hoitopäivän jälkeen ovat melkeipä kadonneet.

Vaatetuksesta oli puhetta. Helmillä on ulkona sukkahousut ja paita sekä villahaalari tai fleecepuku ja vk-haalari. Näin tuntuu hyvin pärjäävän ainakin toistaiseksi. Käsineistä oon todennut lämpimimmiksi ihan vanhan kunnon mamman neulomat kintaat. Kaupan rukkasissa tuntuu aina kädet palelevan. Ja jos on märkää, niin laitan kurarukkaset kintaiden päälle. Nyt täytyy vaan laittaa mamma neulomaan kintaita lisää, kun viime talviset on käyneet pieniksi. Talveksi meillä on kaapissa Remun topphaalari, kokoa 92. Toivottavasti menee vielä kun pakkaset saapuu. Helmillä kun on vk-haalarikin kokoa 92 ja myöskin Remun eikä oikeastaan paljonkaan iso. Puuvillapipo on näillä keleillä päässä ja kumpparit jalassa. Jalat on pysyneet ihan lämpiminä villasukissa ja kumppareissa. Mä en vaan enää raaskii ostaa Helmille mitään vk-kenkiä, kun Eccon kävelykengät meni pieniksi. Tai ei pieniksi, mutta villasukka ei mahdu ja musta näillä keleillä jo tarvittais villasukka väliin. Kun eihän ne vk-kengät kuitenkaan menis enää keväällä. Vikingin Gore-texit kokoa 24 on odottelemassa kunnon talvea. En tiedä, hiukan noloa kyllä on kun Helmillä on aina ne kumpparit jalassa, mut oikeesti en raaskis ostaa uusia parin kuukauden tarpeisiin. MM onneks lohdutti, että useimmilla pienillä oli kumpparit jalassa, kun hän oli päiväkodissa töissä. No täytyy nyt katsoa, voi olla et sit ostan jossain vaiheessa ne kengät kuitenkin.

Me ollaan hiukan mietitty sitä Riikka ja Roope sänkyä kans. Helmi on kans pehmukkeineen päivineen pinniksessä vielä :) Alkuun ajattelin, et laittaisin Helmin sellaseen alkoviin, joka hänen huoneessaan on. Mut nyt en taas oikein tiedä. Jotenkin se alkovi tuntuu niin isolta ja siihen pitäis rakentaa kyllä joku laita. No pitänee miettiä vielä.

Jaahas, pitäisköhän raahautua hetkeksi ulos itsekin. Meillä ois tänään neljältä mun kummipojan synttärijuhlat. Ihan mukavaa, näkee kavereita.

Ai niin, Helmikin oli yhden päivän pois hoidosta ja isin kanssa kotona, kun raukalla oli hiukan kuumetta ja yskää ja nuhaa. Vieläkin hiukan nuhaa, mut aika helpolla päästiin. Ainolle paranemisia!!!

Jepsis 23+1 ja Helmi 1v11kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla