Keski-ikäinen täti alkaa tekemään videota
Täti alkaa väsäämään videota paskalla kameralla kotiin kyhätyssä teatterissa, että saisi jotain töitä. Nuoret rekrytoijat, minä olin töissä silloin kun te olitte koulussa ja äitinne helmoissa. Täti irtisanottiin ja nyt joutuu väsäämään pellevideoita teidän iloksenne. Kukkamekko päälle ja meikit naamaan. Kaivakaa popcorninne esiin ja hyvä istuma-asento. :)
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Nettiin tarvitaan enemmän keski-ikäisiä naisia koska on niin paljon tabuja, jotka liittyy juurikin tähän saapumiserää, mm runkkaaminen, vaihdevuodet, jne.
Älä unohda nalkutusta, pihtaamista, miehen syyllistämistä ja väheksymistä.
Normi pullukoita perusmammoja lisää Tubeen. Siellä on vaan kovakuntosta keski-ikästä fitness akkaa tai usalaisia meikkaajia tutoriaalien kera. Aika hyvännäköisiä kaikki. Tai todella varakkaita leikeltyjä miljonäärivaimoja, joilla talon kokoinen vaatekaappi. Tavallisia naisia ei näy kyllä hirveästi.
Vierailija kirjoitti:
Voikohan Youtube-kanavan pitämisellä tienata? Oon itsekin miettinyt samaa.
Voi. Joko mainostuloilla tai sitten piilotetuilla videoilla, joiden linkin saa maksua vastaan. Ei ole ihan yhtä ammattimainen kuin Vimeo. Eri asia on sitten kuinka moni ostaa, mutta ostetaan han sieltä kaikenlaisia enkelipölyhierontajoogaruoanlaitto-kurssejakin.
Hyvä ulkonäkö vaaditaan, jos seuraajia meinaa saada. Niin se vain on.
Luulin jo, että joku toinenkin sai kutsun jatkohaastatteluun ja videolla piti pohtia kumpi tuli ensin, muna vai kana.
Luulin, että ne tarvitsee ohjelmaa pikkujouluihin mutta nythän on tammikuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onlyfansiin?
Joo, ison mustan dildon kanssa esiinnyn.
Ap
Väärä ap. Älä kirjoita minuna!!!!
Vierailija kirjoitti:
Normi pullukoita perusmammoja lisää Tubeen. Siellä on vaan kovakuntosta keski-ikästä fitness akkaa tai usalaisia meikkaajia tutoriaalien kera. Aika hyvännäköisiä kaikki. Tai todella varakkaita leikeltyjä miljonäärivaimoja, joilla talon kokoinen vaatekaappi. Tavallisia naisia ei näy kyllä hirveästi.
Kuka niitä haluaa katsoa, kun meitä keski-ikäisiä naisia haukutaan joka paikassa? Ollaan roskaa, työmarkkinoilla ja muualla. Minulla on työpaikkoja vaikka muille jakaa, mutta siinähän kaikki kipittävät perässä. Irtisanominen voi tulla kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka niitä haluaa katsoa, kun meitä keski-ikäisiä naisia haukutaan joka paikassa? Ollaan roskaa, työmarkkinoilla ja muualla. Minulla on työpaikkoja vaikka muille jakaa, mutta siinähän kaikki kipittävät perässä. Irtisanominen voi tulla kenelle tahansa.
Myös meitä miehiä ivataan! Yleistä keski- ikäisten halveerausta molemmat sukupuolet mukana.
Youtubella tienaa mutta vain jos olet kiinnostava.
Kukaan ei halua katsoa mitään työpalaveri-tyyppisiä videoita, joissa paasataan jotain jonninjoutavaa kunnes muut nukahtaa.
Ja hyvä kamera ja mikki pitää olla. Aika, jolloin perunalla sekä kuvattiin että äänitettiin, meni kymmenen vuotta sitten.
Karismalla, itsevarmuudella ja hyvällä äänellä pääsee jo aika pitkälle, vaikkei ulkonäkö 9-10 tasolla olisikaan. Laadukkaat laitteet mikit jne.
Mä olen tehnyt yhden, 44-vuotiaana. Otto 34 onnistui. Puhuin asiaa janesittelin lipareeni (tampioille, todistukset). Rekry oli ihme kyllä samanikäinen täti. Sain sen paikankin (peruspätkäduuni), mutten sinne sitten mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tehnyt yhden, 44-vuotiaana. Otto 34 onnistui. Puhuin asiaa janesittelin lipareeni (tampioille, todistukset). Rekry oli ihme kyllä samanikäinen täti. Sain sen paikankin (peruspätkäduuni), mutten sinne sitten mennyt.
Onneksi oli sinulla samanikäinen täti. Minulla oli kahteen perusduuniin parikymppisiä rekrytoijia. Nyt tähän hakemukseen tein 4 ottoa. Koko hakemuksen tekemiseen meni aikaa 2,5 h. Olen aiemmin tehnyt yli 10 ottoa. En osta nyt uutta kameraa ja konetta, kun nykyinen toimii muuten.
Mä tykkäisin alkaa pitämään Youtube-kanavaa, mutta pelkään arkana ja yksityistyyppisenä sitä ,että se on julkista ja siinä pitäisi olla kasvot esillä, siis laittaa itsensä likoon kaiken Youtuben eteen. Tulisiko kiusaamista, häirintää ja hirveitä kommenteita vidoihin, se ei oli ok.
Saako siitä edes rahaa, kuka tietää?
Pitäs varmaan osata editoida videoita, en osaa.
Onko joistain suomalaisista tullut menestyviä tubettajia, täytyys olla se oma alue jolta lähtee.Mikä se alue sitten olisi,