Voiko netistä siis ladata jostain ilmaiseksi sarjoja ja leffoja?
Kommentit (69)
Kannattaisi ostaa ihan aitojakin, niistä maksetaan hyvin, 30 dollarin DVD on nykyään 500 dollarin arvoinen jne. Minkäs arvoisia on teidän ladatut elokuvat? Käykö kateeksi?
Vierailija:
Lataan kaikki uusimmat elokuvat, sarjat ja musat netistä sekä vanhoja klassikoita, tekstitykset myös.
On vähän turhan hidasta hommaa :). Helpompaa on ostaa ihan lailliset ohjelmat ja elokuvat/tv-sarjat DVD:nä. Ei se niin kamalan kallista ole. Meillä menee noihin (pelit, DVD:t) ehkä noin 50-200 euroa/kk, kuukaudesta riippuen. Tietokoneohjelmat me saadaan ihan laillisesti ilmaiseksi tai halvalla yhdeltä ystävältä, joka on alan hommissa. Tietty, jos ei rahaa ole, niin kai tuo latailu on sitten vaihtoehto...
Asia on kyllä niin että ne lataa jotka katsoo roskaelokuvia.
Nuo hoopot latailevat huonoja leffoja & levyjä.
Samoja elokuvia ja levyjä saisi Anttilasta usein 4-10 euron kappalehintaan.
Uutuus ja uutuus. Huomispäivän kuraa.
Kyllä kai jokainen osaa latailla noita. Mutta siinä ladatessahan menee ikä ja terveys. Helpommlla saa ostamalla.
Minä luulen pikemminkin, että ne lataa, joilla ei ole varaa ostaa. Kyllähän osto DVD:n laatu on parempi kuin noissa ladatuissa.
Saa ne ulkomailtakin tilattua, ja onko uutuus aina hyvä. Kyllähän sen latauspaikkojen haustakin huomaa että kovin on suppea valikoima, siis sellaisen ihmisen näkökulmasta joka katsoo muutakin kuin yhdysvaltalaisia elokuvia.
Netistä saa melkein kaikki leffat (ehkä jotain unkarilaista taideleffaa on hankalampi löytää) ja ihan DVD-laadulla!
Saa melkein kaikki? Ei todellakaan saa.
Mulla tulee leffa kymmenessä minuutissa ja DVD tunnissa. Yöksi kun jättää lataamaan niin on viikoksi katsottavaa. Ja esim tv-sarjat saa netistä HDTV-laatuisena, tätä palvelua ei saa suomesta edes rahalla!
Lostin ja Paon jaksot niin, että Jenkkien tahdissa mennään. Myös tekstitykset löytyy ja sarjat teräväpiirtona. Eipä kyllä hävetä yhtään vaan päinvastoin!
Itse olin maksanut noista ainoastaan 1350 ¿. Eli tienasin elokuvia katsomalla 1100 ¿.
Kotona vielä lisää, jos myisin kaikki mitä minulla on niin saisin luultavasti 4200-4800 ¿ ja noista olen maksanut vaan 2180 ¿ yhteensä.
enpä taida uskoa noihin lukuihin....
en ole kovinkaan kummoinen tietokoneihminen, mutta lostia ladata haluaisin. mutta mistä ja miten. voisiko joku auttaa. Joo rikollista on, mutta voivoi. niin on moni muukin asia Suomessa.
Minkälainen elokuvamaku sinulla oikein on? Ehkä sinun maullasi löytyy mutta todellakin maailman elokuvista vain murto-osa on netissä.
tietenkin jotain puolalaista taide-elokuvaa jonka budjetti on 100 euroa (ja joka on ihan paska) ei varmaan löydy.
Pitää tietää mistä ostaa ja ennenkaikkea mitä ostaa. Mutta jos se elokuvamaku on sellainen että ne elokuvat löytyy pian ilmestymisen jälkeen 5 eurolla kaupasta niin ei sillä tietenkään tienaa. Criterion Collectioneilla tienaa myös aika hyvin, niitä on joitakin vain rajattu määrä ja noista sitten tapellaan kynsin ja hampain kuka saa.
Vierailija:
enpä taida uskoa noihin lukuihin....
Esimerkiksi Ousmane Sembenen elokuviakaan ei kaikkia netistä löydy. Ja monesti ostaminen on paljon tuottavampaa kuin lataaminen. Miksi vaivautua lataamaan jos todellakin voit ostaa aidon DVD:n ja myydä sen katsomisen jälkeen kaksinkertaiseen hintaan.
Lataan kaikki uusimmat elokuvat, sarjat ja musat netistä sekä vanhoja klassikoita, tekstitykset myös.