Ehdottakaa hyvää uutta harrastusta 50v miehelle
Kommentit (43)
Bodaus. Et sitten vanhana kuihdu olemattomiin.
Tottakai homostelu vastauksia tullut, mutta vastataanpa nyt asiallisesti. Olen vähän vanhempi mies ja hommasin ison akvaarion. Olen sitä tuunaillut ja ostellut erilaisia kaloja sinne. Ihan hauska harrastus mulle, kun olen fyysisesti huonossa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Tanssiminen jos pillu kiinnostaa
Miten niiden pitää toisiinsa liittyä ?
Tanssi on terveellinen laji, aivot ja keho saa hyötyä ja on hauska laji jonka voi aloittaa minkä ikäisenä tahansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssi on terveellinen laji, aivot ja keho saa hyötyä ja on hauska laji jonka voi aloittaa minkä ikäisenä tahansa
Menin viiskymppisenä kansalaisopiston lavatanssin alkeiskurssille. Enpä enää viitsinyt mennä toiselle häiritsemään niitä ammattilaisia. Ei siellä oikeasti ollut opin tarpeessa olevia toisia, vaan pätemässä taidoillaan.
Sisällä kotona tehtävä, kokoontuminen vai joku ryhmähomma.
Aloitin itse 50-vuotiaana kitaran soiton. Olisi pitänyt aloittaa 30-V aiemmin.
Mutta takuulla herättää erilaisia tunteita, jos teet saman.
Ampuminen, eräily, metsästys ja kalastus. Alkaa vanhempi herrasmies oikein kukoistaa.
Suunnittele ja rakenna itse sauna. Kun se on valmis, eikun saunaan
Vierailija kirjoitti:
Aloitin itse 50-vuotiaana kitaran soiton. Olisi pitänyt aloittaa 30-V aiemmin.
Mutta takuulla herättää erilaisia tunteita, jos teet saman.
Joku soitin olisi hyvä, Tori.fi lie pullollaan jouluksi saatuja soittimia, joihin into jo lopahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssivat miehet pääsevät naisten pöksyihin. Harva mies tanssii ihan vaan tanssimisen ilosta ja oletin ap:n kuuluvan tähän enemmistöön.
Jos massia riittää, niin opettele lentämään.
Itse hankin lupakirjat juuri viisikymppisenä.
Aitoa onnistumisen tunnetta ja mielenkiintoista uuden opettelua. Älyllistä itsensä haastamista, eteenkin jos vielä käyt instrumenttilentokurssin.
Teet sen vielä jossain nastassa paikassa (Espanja, Kreikka), niin tulee matkusteltuakin.
Itse tein Floridassa, mutta näin Trumpin aikana se on aika järkyttävä ympäristö oleskella noin muuten.
Joku vapaaehtoistyö.