Ehdottakaa hyvää uutta harrastusta 50v miehelle
Kommentit (43)
minä olen aina vihannut talvea, ja jotta jaksaisin paremmin sitä, niin aloitin viime vuonna luistelun läheisellä jääradalla, vaikka en koskaan ole ollut erityisen innokas luistelemaan (paitsi lapsena). Se onkin ollut tosi hauskaa ja oikein odotan pakkasia, että järvi jäätyisi ja pääsisi taas radalle.
Tänä talvena otin tavoitteeksi avantouinnin. Sekin menee pahasti epämukavuusalueelle, en ylipäätään pidä uimisesta ja varsinkin kylmää vettä inhoan, edes kesällä en käy uimassa ellei ole kova helle ja vesi lämmintä. Ihan suoraan en avantoon sentään ole uskaltanut, enkä tiedä uskallanko koskaan, mutta olen käynyt uimahallilla salilla ja sen jälkeen kastautunut muutamaan kertaan kylmävesialtaassa, ja olo on ollut ihan mielettömän ihana.
Ei harrastuksen aina tarvitse olla kovin kummoinen, joskus riittää että kokeilee vaan uusia asioita, ja jos ne tuntuu mukavalta, niin ne saattaakin jäädä pysyviksi "harrastuksiksi"
Moottoripyöräily. Prätkäkundit on kuumia.
Olen aktiivitanssija ja minun pöksyihini ei helposti pääse. Nyt pääsee eräs ei tanssiva upea mies