Rajavartiolaitos ei puhalluttanut kansanedustaja Tomi Immosta - hän siis valehteli kaikesta
Rajavartiolaitos kertoo, että sen tiedossa ei ole kansanedustaja Tomi Immosen puhalluttamista Helsinki-Vantaan lentoasemalla.
Immonen poistettiin lentokoneesta häiriökäyttäytymisen takia. Hän kertoi käyneensä Rajavartiolaitoksen pisteellä puhallutettavana.
Viestintäasiantuntija Mert Sasioglu sanoo, että Rajavartiolaitos puhalluttaa yleensä vain lakisääteisten tehtävien yhteydessä.
Immonen ei vastannut Helsingin Sanomien yhteydenottopyyntöihin.
Kommentit (370)
Vierailija kirjoitti:
Oliko menossa Juhanan ja Arton kanssa Pattayalle?
Ei ollut. Juhana ja Arto menevät lomalle Filippiineille, Petteri pääsi Emiraatteihin, mutta Känni-Immonen röhki itsensä pahnoille.
Käytös on ollut huomattavan häiritsevää, jos poistettu poliisin toimesta.
Luulen, että hänellä vaan muistikuvat eivät olleet aivan todellisuutta vastaavia humalan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo lynkkausmeininki.
Ihan sairasta.
Valitsette millin kenetkin kohteeksenne ja alatte lynkata.
Hirviömentaliteetti.
Ettekö itse huomaa?
Kyllä ne viranomaiset tän osaa hoitaa.
Äläpäs nyt. Tämähän on kuin kansakunnan peili.
Miksi toiset alkavat varsinkin jurrissa tiputtelemaan näitä vetoamuksia että "enhän nyt minä, koska minä olen xxx - titteli" -alkavia lauseenparsia, kun tulee tällaisia vastoinkäymisiä?
Aivan kuin ne haalitut tittelit olisivat jotain prenikoita, jotka automaattisesti tarkoittavat jotain kaikissa tilanteissa? Ja ne prenikat ladellan sieltä tiskiin vaikka taksikuskille, jos se lompakko tippui hankeen eikä just nyt ole penniäkään. "Mutta on mullakin tällanen mershu, missä tässhä oli se ovenkahva..?
Ja vielä yksi kysymys: Pitäisikö näille eduskuntaan nouseville kansalaisille pitää erikseen jokin syväluotaava ja pakollinen "työsuojelukurssi," jossa käydään vähän läpi näitä juttuja ettei nyt mitään taas sattuis?
Tämä ketju jälleen todistaa, että enemmistön mielestä "väärin" käyttäytynyttä henkilöä saa kiusata.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo lynkkausmeininki.
Ihan sairasta.
Valitsette millin kenetkin kohteeksenne ja alatte lynkata.
Hirviömentaliteetti.
Ettekö itse huomaa?
Kyllä ne viranomaiset tän osaa hoitaa.
Niin, tämähän on lastenleikkiä siihen verrattuna, mitä te harrastitte viime vaalikaudella Marinia kohtaan. Tämä kestää vain muutaman päivän ja johtuu vain ja ainoastaan Immosen itsensä räyhäörvellyksestä. Te sen sijaan maalititte ja solvasitte Marinia milloin milläkin tekosyyllä ja valheella neljä vuotta 24/7 ja sekin jatkuu edelleen, vaikka Marin ei ole ollut kotimaan politiikassa kohta pariin vuoteen. Kannattaisko käydä siellä peilin edessä, ennen kuin alkaa muita syyttelemään.
Voivoi luulisi eduskunnasta löytyvän pikaista apua ja hoitoonohjausta.Onkohan poloinen pitkäänkin joutunut olemaan yksin sairautensa kanssa.Ja tähän sattui vielä nämä hoitajien vähennyksenkin.Onko jokaisella puoluella edes tukihenkilöäkään.Siellä joutuu vielä kaksivuotta istumaan muiden edustajien pilkattavana.
Persunaamari päässä sattuu kaikenlaista outoa ja muisti pätkii miten sattuu.
Todella pätevä evp ja puolustusvaliokunnan jäsen, joka ei tiedä Rajavartiolaitoksen ja Tullin eroa taikka liian kännissä hahmottaakseen.
Hämmentävän onneton tilannetajun sekä oman kuntonsa ymmärtäminen tällä everstiluutnatilla. Miten ihmeessä hän kuvitteli parantavansa tilannettaan, kun lähti umpipäissään rinta rottingilla puhalluttamaan itseään? Tämä keissi olisi jo ohi, ellei mies olisi itse vetänyt tähän puhallusta ja valehdeltuja/väärinymmärrettyjä lukemia.
Tämä tyyppi on siis pataljoonan tai jopa prikaatin komentaja tason upseeri, jonka pitäisi johtaa isoja joukkoja aseellisessa konfliktissa. Ei ole turvllisuutemme takaaminen hääppösissä käsissä, ei totisesti.
Vaikka media nyt toistelee tätä 1,57 promillelukemaa, niin häiriköintihetkellä ne lukemat ovat olleet huomattavasti suuremmat.
Edelleenkään emme tiedä tarkalleen, milloin hän on pilliin puhaltanut, mutta minimissään se on tapahtunut pari tuntia häiriköinnin jälkeen. Eli promillelukemat ovat todellisuudessa olleet vähintään 1,8 promillea ja kun lähestytään kahden promillen rajaa, ollaan jo ympäripäissään. Törkeän rattijuopumuksen raja on 1,2 promillessa, joten Immosen lukema ylittää senkin mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Todella pätevä evp ja puolustusvaliokunnan jäsen, joka ei tiedä Rajavartiolaitoksen ja Tullin eroa taikka liian kännissä hahmottaakseen.
Just tämä. Lisäksi ei mitään ymmärrystä ilmailun turvallisuusmääräyksistä. Miten ihmeessä tää tyyppi on voinut tehdä työuran PV:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävän onneton tilannetajun sekä oman kuntonsa ymmärtäminen tällä everstiluutnatilla. Miten ihmeessä hän kuvitteli parantavansa tilannettaan, kun lähti umpipäissään rinta rottingilla puhalluttamaan itseään? Tämä keissi olisi jo ohi, ellei mies olisi itse vetänyt tähän puhallusta ja valehdeltuja/väärinymmärrettyjä lukemia.
Tämä tyyppi on siis pataljoonan tai jopa prikaatin komentaja tason upseeri, jonka pitäisi johtaa isoja joukkoja aseellisessa konfliktissa. Ei ole turvllisuutemme takaaminen hääppösissä käsissä, ei totisesti.
Onneksi ne ei kaikki ole tuollaisia. Haluan uskoa ettei muutama mätä omena tuhoa koko systeemiä, muuten meinaan menetän yöuneni.
Vierailija kirjoitti:
Häi hei nyt, pistit typon tohon. Taidat olla gänässä, kun kirjoitit "turvllisuutemme."
Mutta asiasta kolmanteen, onko tämä puhallustestin käyttäminen nykyään armeijassa sellainen jotenkin asia? Siis meinaan että kasotaanko siinä lomilta palatessa kassulla mittarilla niitä promilleja että onko mies pääsevä punkkaansa nukkumaan, vai ovatko promillet jo kenties niillä tasoilla että yökasteleminen on selviö, sekä yleinen härdelli?
Perussuomalaisten pitäisi lopettaa muiden arvostelu, kun oma pesä on likainen.
Sairas ketju. Sairas.