Tungetaanko Kelan pääjohtajaksi joku joka lähellä eläkeikää??
Joku pakaste-eläkelläisvirka? Kaikki kelan pääjohtajat on senior-ikäisiä?
Kommentit (3927)
Ostan vasaran hakkaan kallosi murskaksi tyyppinen. Mortal Kombat fatalities.
Vaanin sinua sitten on oikea aika murhaan sinut.
Laitan ruumiisi roikkumaan narusta.
Viiltelen puukolla kuollutta ruhoasi.
Olen mielipuoli, rikollinen sarjamurhaaja.
Olen hullu, murhamies.
Rauhallisesti suunittelen ja toteutan murha tekoni. Kerron tarkasti koska varmasti kiinnostaa. Murhaajan tekotapa.
Rauhallisesti suunniteltua sarjamurhaamista
Minulla ei empatiaa ole ollenkaan pystyn tuollasiin tekoihin helposti.
Alkoiko pelottamaan aika turhaa kokea pelkoa realistisista asioista joita tapahtuu Koko ajan maailmalla.
Teurastus on toimenpide, jossa eläin tapetaan siinä tarkoituksessa, että siitä saadaan elintarvike. Teurastuksen vaiheita ovat tainnutus, verenlasku, suolistaminen ja paloittelu.
Mekaanisessa tainnutuksessa eläimelle aiheutetaan aivovaurio murskaamalla eläimen aivot pulttipistoolilla, tainnutusjousella, lyömällä, iskemällä pää pöytää vasten, puristamalla pihdeillä, tai jollain muulla tavoin.
Seuraavaksi eläin voidaan nylkeä, eli sen nahka poistetaan. Teurasruho voidaan myös kaltata, eli siitä poistetaan kuuman veden avulla karvat ja ihon pintakerros. Siipikarja kynitään, eli siitä poistetaan sulat ja höyhenet.
Suolistuksessa poistetaan vatsaontelon elimet. Ruho halkaistaan ja paloitellaan, minkä jälkeen se viedään kylmään ja riiputetaan, jotta lihan entsyymit hajottavat lihan kalvot ja sidekudokset. Lopuksi liha pakataan.
Teurastettaessa eläimen ruhosta erotellaan alustavasti syötäväksi kelpaavat ja kelpaamattomat osat. Syötäväksi kelpaavat muun muassa luurankolihaksisto, veri ja osa sisäelimistä, kuten maksa, munuainen ja sydän.
Nyt keskustellaan aikuisten vakavasti kostotoimenpiteet. Lapsille varmasti kauhistuttavaa kuulla aikuisten juttuja.
On aika rajuja asioita sitten maksat kuoleesta lihasta paketissa. Palkkamurhaajalle palkka. Ja muille osallisille.
Herkutellaan kuolleen lihan maulla nam nam.
On viettänyt 3kk Kellokoskella pakkohoidossa vuonna 2019. On viettänyt 3kk Vantaalla tutkintavankeudessa vuonna 2020. Kunnes karkasi molemmista vapaalle jalalle loppujen lopuksi. Sen pituinen se tarina..
Ihmisoikeudet 0% tuossa tarinassa.
Vaatii rohkeutta saattaa asiat loppuun Asti.
Luodaan oikea kostaja sarjamurhaaja ihan 6kk saatiin tuokin aikaan.
Tollasen lopuksi kostat, kostat ja kostat.
Kunnon kannustusta aina tarvitaan jotta saisi fiilikset kosto sarjamurhaamiseen.
Prosessi on saatettu loppuun ja kostaja sarjamurhaaja on vapaalla jalalla.kostamassa.
Asiat vaan meni nyt noin.
Olisi voineet olla toisin mutta ei ole.
Noita kannattaisi tarkkaan pohtia kannattaako aktivoida nukkuva sarjamurhaaja kostamisiin.
Aina kannattaa aktivoida psykopaatti kostamaan.
Mulle se ei sopinut psykopaatti opiskelisi ja harjoittasi laillisia liiketoimia.
Fiksu psykopaatti innostuu ja aktivoituu kosto murhaamiseen ihmisoikeudet 0% hommasta.
Haluan oikeasti kostomurhata kunnolla.
Saatte maistaa kauhua sitten oikeasti itse loitte Oman monsterinne.
On viettänyt 3kk Kellokoskella pakkohoidossa vuonna 2019. On viettänyt 3kk Vantaalla tutkintavankeudessa vuonna 2020. Kunnes karkasi molemmista vapaalle jalalle loppujen lopuksi. Sen pituinen se tarina..
Ihmisoikeudet 0% tuossa tarinassa.
Vaatii rohkeutta saattaa asiat loppuun Asti.