K-market oli jättänyt yhden tuotteen pois Wolt-tilauksestani, mutta veloitti sen
Tilasin ruokatuotteita Woltin kautta K-marketista. Tilauksen saavuttua purin sen kaappeihin ja laitoin Woltille arvion että kaikki oli jees. Myöhemmin kun aloin tehdä ruokaa huomasin että tuote puuttui. Tarkistin Woltin sähköisen kuitin ja tuote oli mukana kuitissa ja se oli veloitettu. Tuote oli jäänyt pakkaamatta tilaukseeni. Mitä tällaisessa tilanteessa kannattaa tehdä?
Kommentit (30)
Soita poliisi. Selvä myymälävarkaus. Sinusta ilmoitettaisiin varmasti, jos ottaisit maksamatta.
Kauppias vähentää hävikkiä laittamalla huonointa mahdollista nettitilauksiin. Tämä on heidän tunnettu kikka. Et voi asialle mitään.
Ei se voi näkyä kuitissa jos se ei ole mennyt skannerin läpi. Todennäköisesti wolt kuskisi on viennyt sen tai muu työntekijä kirjaamisen jälkeen. Minä lopetin K marketista tilaamisen sen jälkeen kun näin, että leikkelepaketti oli 50g kevyempi mitä piti. Oli kuski kaiketi syönyt välistä ja luuli etten huomaa repsottavaa leikkelepaketin reunaa. Punnitsin tuotteen ja 150g paketissa oli 100g. Tilaan yleensä parilla sataa eurolla joten voi luulla etten katso kaikkia läpi.
Tuli nälkä kesken keikan.
Terv. Lähettisi
Kyll minä jaksan tarkistaa lähetyksen mukana tulevasta laskusta että kaikki on mitä on laskutettu. Sen verran pitää jaksaa.
Tilaan k-ruokakuljetuksella, en woltilla, isomman määrän, lasku yleensä noin 120 e
Heti tietysti yhteys kun lähetys on purettu.
Kannattaa valittaa Woltin asiakaspalveluun niin hyvittävät puuttuvan tuotteen. Tosin hyvittävät sen Wolt krediiteillä eli saat alennusta seuraavasta tilauksesta.
Toisaalta kannattaa katsoa pöydän alle missä on lähetyksen purkanut, tasot, jääkaappi, missä on välissä käynyt, lastenhuoneen tasot.
Miksi tilaatte woltilla, k-kaupan oma kuljetus tuo hyvin perille.
Mun tilauksissa on monta kertaa jäänyt joku tuote. Oon aina ottanut yhteyttä woltin asiakaspalveluun ja puuttuvat tuotteet on tuotu heti ilmaiseksi.
Laitat tietysti Woltille valitusta. Korvaus sieltä ei tosin ole kovin toimiva. Saat tuotteen hinnan takaisin, mutta koska kaupoilla on minimitilaussumma, kuljetusmaksu ja muita maksuja, niin joudut käyttämään 15-20€ lisää, jotta saat puuttuvan tuotteen. Ainakaan viimeksi en saanut pelkkää puuttuvaa tuotetta millään kotiin, vastauksena oli, että ainoa mahdollisuus on tehdä uusi tilaus.
Käy ensi kerralla itse siellä kaupassa, niin saat liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta kannattaa katsoa pöydän alle missä on lähetyksen purkanut, tasot, jääkaappi, missä on välissä käynyt, lastenhuoneen tasot.
Woltilla saa ruoat parissakymmenessä minuutissa ja k-kaupan kuljetuksella ehkä huomenna.
Ulkomailta on paljon videokuvaa netissä, jossa woltti ym. kuskit syö kuormasta. Se on vain hyväksyttävää hävikkiä. Ei he voi tehdä 10 tunnin päiviä syömättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mun tilauksissa on monta kertaa jäänyt joku tuote. Oon aina ottanut yhteyttä woltin asiakaspalveluun ja puuttuvat tuotteet on tuotu heti ilmaiseksi.
Puuttuvat/väärät ravintola-annokset tuovat yleensä jos pyytää mutta pienet muutaman euron tuotteet ovat hyvittäneet krediitteinä.
Oliko K-market mitenkään osallisena tilauksen toimituksessa eli hoitiko wolt tilauksen keräämisen, maksamisen ja kuljetuksen? Ei ole silloin K-marketin syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woltilla saa ruoat parissakymmenessä minuutissa ja k-kaupan kuljetuksella ehkä huomenna.
Ette osaa suunnitella tilausta etukäteen?
Wolt-tukeen yhteys, saat hyvityksen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko K-market mitenkään osallisena tilauksen toimituksessa eli hoitiko wolt tilauksen keräämisen, maksamisen ja kuljetuksen? Ei ole silloin K-marketin syy.
Kyllähän se kauppa/ravintola hoitaa 'keräilyn' ja lähetti vaan toimittaa.
No oisko mitään ottaa sinne kauppaan yhteyttä?
Ihan randomilla tässä heittelen