JUURI NYT: Immoselta uusi viesti!
Mokasin. Ei siinä selittelyt auta, Immonen aloitti päivityksensä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010959737.html
Lyhyt on persupoliitikon muisti.
Kommentit (119)
Toivottavasti asiassa syytetty lentohenkilökunta saa erilliset anteeksipyynnöt ja korvaukset.
Tässä ei puhuta nyt Immosen toiminnasta lennolla, vaan nyt esitetystä anteeksipyynnöstä. Ne ovat kaksi eri asiaa ja keskustelun sujuvuuden takia olisi parempi pysyä tässä ketjussa varsinaisessa aiheessa ja käsitellä Immosen lentokäytöstä tuossa toisessa, sitä koskevassa keskustelussa.
Itse en arvosta hänen toimiaan, tai puoleensa edustamaa politiikkaa, mutta olen edelleen sitä mieltä, että selittelemätön ja muita syyttelemätön anteeksipyyntö oli nyt ainoa järkevä teko. Olen myös sitä mieltä, että anteeksianto
Mahtavaa valkopesua. Anteeksipyyntö on muita syyttelemätön, vaikka herra on viimeisen vuorokauden asiasta vain syyttänyt muita.
Tässä puhutaan edelleenkin nyt tuosta kyseisestä anteeksipyynnöstä, ei toimista sitä ennen.
Varmasti suurin osa meistä on ollut tilanteessa missä oma käytös ei ole ollut parasta mahdollista ja ensin sen on halunnut nähdä reaktiona muiden käytökseen ja pienen itsereflektion jälkeen tajunnut, että kyllä se olin nyt vain minä joka tässä mokasin. Näin haluan nähdä Immosenkin toimineen, koska mieluummin näen ihmisissä hyvää kuin pahaa, vaikka kuinka persuja olisivatkin. Ja vaikka he kuinka antavat aihetta olla näkemättä heissä mitään hyvää.
Jos sinä et halua uskoa Immosen anteeksipyynnön vilpittömyyteen, sinulla on kaikki oikeus siihen. Minä kerron vain oman henkilökohtaisen näkemykseni, jolla ei pitäisi olla vaikutusta sinuun, joten turhaan noin kovasti pahastut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun myönsi, noin sitä pitää tunnustaa mokansa. En ikinä äänestä persuja edelleenkään, mutta mies toimi nyt oikein hyvin.
Millä tavalla Immonen on toiminut hyvin? Finnairin lento myöhästyi yhteensä 2 tuntia Immosen takia. En pitäisi tätä minään sankaritekona.
Sen lisäksi syytti Finnairin henkilöstöä syrjinnästä, mikä on jo melkoinen syytös. Eiköhön lentohenkilöstö ole nähnyt erilaisia ihmisiä enemmän kuin keskivertotallaaja.
Syytti jopa poliiseja kun eivät puhalluttaneet häntä, uhriutui, valehteli jne. Henkilöstön työaika venyi, matkustajia jäi pois jatkolennoilta ja hintalappu tälle sekoilulle lienee kohtuullisen iso. Mutta jääräpää halusi pitää omaa showtaan kolme varttia ja seisottaa konetta kentällä. Sama jankutus, uhriutuminen ja muiden syyttely jatkui mediassa edelleen.
Esim Vornanen ei voisi pelastaa enää mitään vaikka pyytäisi anteeksi ja lahjoittaisi omaisuutensa HOPE ry:lle.
Sama koskee Riikkaa ja muita sankareita, kuten Rydmania.
Immonen aloitti uransa mediassa hyvin persumaisesti, mutta lopussa tullut anteeksipyyntö ei ollut sitten persua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaa jos yhtään persua ei äänestetä seuraavalle kaudelle eduskuntaan niin meidän ei tarvitse kuunnella näitä keski-ikäisten miesten itkuja kun kaikista heidän sikailut ei olekaan ok. Miettikää mikä mediarauha!
Ei tule tapahtumaan. Kansan syvät rivit rakastaa näitä.
14,9% ei ole kansan syvät rivit.
Viime vaaleissa 8,7% kannatus.
Minä en ihmettele sitä, että persu on kännissä. Mutta ihmettelen matkan ajankohtaa. Eikö juuri ollut 1kk mittainen joululoma? Veronmaksajien kustantama! Missä välissä niitä töitä tehdään?
Tähän asti täysin tuntemattomana ja näkymättömänä pysyneestä kansanedustajasta on tullut hetkessä koko Suomen tuntema kohujulkkis!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ihmettele sitä, että persu on kännissä. Mutta ihmettelen matkan ajankohtaa. Eikö juuri ollut 1kk mittainen joululoma? Veronmaksajien kustantama! Missä välissä niitä töitä tehdään?
Pitkät on lomat. Helmikuuhun asti tällä erää. Kesälomat on myös.
"Jos sinä et halua uskoa Immosen anteeksipyynnön vilpittömyyteen, sinulla on kaikki oikeus siihen. Minä kerron vain oman henkilökohtaisen näkemykseni, jolla ei pitäisi olla vaikutusta sinuun, joten turhaan noin kovasti pahastut."
Minä halusin uskoa, että perussuomalaisten kansanedusta ja upseeri olisi ollut luottamuksen arvoinen. Ikäväkseni joudun toteamaan, että petyin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soisin lomaa koko loppukauden, niin eivät pasko ihan koko maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soisin lomaa koko loppukauden, niin eivät pasko ihan koko maata.
No sinulla on erittäin hyvä pointti siinä. Mutta kurjistaminen jatkuu ja toimet vaan kovenee
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei puhuta nyt Immosen toiminnasta lennolla, vaan nyt esitetystä anteeksipyynnöstä. Ne ovat kaksi eri asiaa ja keskustelun sujuvuuden takia olisi parempi pysyä tässä ketjussa varsinaisessa aiheessa ja käsitellä Immosen lentokäytöstä tuossa toisessa, sitä koskevassa keskustelussa.
Itse en arvosta hänen toimiaan, tai puoleensa edustamaa politiikkaa, mutta olen edelleen sitä mieltä, että selittelemätön ja muita syyttelemätön anteeksipyyntö oli nyt ainoa järkevä teko. Olen myös sitä mieltä, että anteeksianto
Mahtavaa valkopesua. Anteeksipyyntö on muita syyttelemätön, vaikka herra on viimeisen vuorokauden asiasta vain syyttänyt muita.
Tässä puhutaan edelleenkin nyt tuosta kyseisestä anteeksipyynnöstä, ei toimista sitä ennen.
Varmasti suurin osa meistä on ollut tilanteessa missä oma käytös ei ole ollut parasta mahdollista ja ensin sen on halunnut nähdä re
Miksi yrität kontrolloida keskustelua? Persujen toimiston damage control? Ihmisillä on oikeus sanoa myös ettei anteeksipyyntö tunnu aidolta tai riitä tehtyyn rikokseen.
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho (ps.) tuomitsee perussuomalaisten kansanedustajan Tomi Immosen toiminnan Finnairin lennolla.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/halla-aho-tuomitsee-immosen-lentoko…
Onneksi edes Jani Mäkelä seisoo Immosen rinnalla. Tai seisoi ennen Immosen anteeksipyyntöä.
Vierailija kirjoitti:
Tähän asti täysin tuntemattomana ja näkymättömänä pysyneestä kansanedustajasta on tullut hetkessä koko Suomen tuntema kohujulkkis!
Sitten kun Immonen jää työttömäksi, hän voi myydä Seiskaan viimeisimmät kuulumiset.
"Tomi Thaimaassa"
"Elämäkertateos: Tomi Immosen elämä ja teot"
"Tomi Immonen ja Johanna Tukiainen loungessa oluella"
"Tomi Immoselta sinkku: Karaoke-hittejä laukaalaisittain!"
"Tomi Immonen on nyt sinkku"
"Immonen Pattayalla, uusi rakas, katso kuvat"
Immonen näkee turvattomuuden ajan päättyneen. (Linnan juhlat)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun Immonen jää työttömäksi, hän voi myydä Seiskaan viimeisimmät kuulumiset.
"Tomi Thaimaassa"
"Elämäkertateos: Tomi Immosen elämä ja teot"
"Tomi Immonen ja Johanna Tukiainen loungessa oluella"
"Tomi Immoselta sinkku: Karaoke-hittejä laukaalaisittain!"
"Tomi Immonen on nyt sinkku"
"Immonen Pattayalla, uusi rakas, katso kuvat"
Tuoksu ei pääse loungeen Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Immonen teki itsestään meemin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko eilispäivän syyttänyt Finnairin henkilökuntaa ja poliiiseja ja nyt eivät selittelyt enää auta.
Jep. Monesti unohtuu näissä öyhöttäjissä se, että normaalista käytöksestä ei kuulu palkita ja toisaalta häriökäytöksestä tulee rangaista.
Immonen on pelle.
Erittäin hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jyrähti, jotta Immonen nöyrtyi?
Jotain on selkeästi tapahtunut. Vielä eilen illalla Immonen vittuili ja röyhisteli lentokoneesta käsin Iltasanomien toimittajalle. Tänään täydellinen suunnanmuutos. Mitä tässä välissä oikein tapahtui? Muuta kuin, että Yle kertoi eduskunnasta löytyneen huumejäämiä pikkujoulun jäljiltä ja Jani Mäkelä yritti epätoivoisesti kääntää keskustelua Kiljuseen?
"Suoraselkäistä" kun pyytää anteeksi selvästi pakotettuna, ja ensin kertoi jutusta version jossa hän ei ollut tehnyt yhtään mitään väärää ja lentoemäntä syrji häntä hänen poliittisen näkemyksensä vuoksi???