Yli nelikymppisenä laihtunut - rupsahtiko kasvot?
Ihan mielenkiinnosta yli nelikymppisenä laihduttajana kuulisin mielelläni miten muiden kasvojen iho reagoi laihtumiseen. Palautuiko vai tuliko kilojen menettämisen ilon lisäksi ikää +10v?
Kommentit (47)
Posket on nyt lommolla ja piirteet valahti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kun syö terveellisesti, juo vettä, ja kasvattaa lihasmassaa näin ei käy. "
Minä tein kaikki näitä koko laihdutusajan. Ja kyllä jäi paljon tyhjää nahkaa ja näytän nyt ikäistäni paljon vanhemmalta. Ihon palautumiseen vaikuttaa lähinnä kudostyyppi, joka on perinnöllinen juttu. Sama asia kuin se, miksi joltain raskauden jälkeen vatsa palautuu ennalleen, toisilta ei. Ei siihen syömiset ja vedet vaikuta.
Ai niin, ne pirun huonot geenit...
Ja terveellisestiä syömisestäkin on hyvinkin erilaisia käsityksiä.
Ylättävän yleinen pelko on edelleenkin, rasva.
Viime viikollakin oli oikein oivallisia esimerkkejä miten useammaltakin aterialta esim puuttui rasva, kuidut ja proteiini.
Ei ruttua tai rupsahdusta mutta rinnat hieman veltostui kun vähemmän täytettä, -10 kg tosin vaan
Laihduttaessa ikää 49 ja enää en ole päästänyt painoa kipuamassa ylös eli periaattessa semmosta jatkuvaa ylläpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 35 ja pitäisi pudottaa 40 kiloa ainakin. Rupsahtaakohan naama lopullisesti?
Ei alunperinkään kannattaisi lihottaa itseään.
No ei varmaan kannattaisi, mut tuo toteamus ei nyt enää auta.
"Laihtumisella ikävä vaikutus kasvojen kauneuteen
Laihduttaminen saattaa johtaa luurankomaisiin kasvoihin, kertoo New Jerseystä kotoisin oleva plastiikkakirurgi Brian S. Glatt. Ns.
juoksijan naama on yleinen ongelma yli 40-vuotiailla miehillä ja naisilla, jotka urheilevat pysyäkseen kunnossa.
Juoksijan naama muodostuu kun ihminen polttaa ihonalaista rasvaa, mikä johtaa ihon kimmoisuuden katoamiseen, luiden suurempaan näkyvyyteen ja ryppyjen syvenemiseen.
Yksi suurimmista syistä kasvojen ihon kimmoisuuteen ja terveeseen ulkonäköön on kasvoissa olevan rasvan määrä kun se vähenee, kasvoista tulee laihat ja luurankomaiset.
Vaikka juoksijan naama kuulostaa hauskalta, esiintyy tätä ongelmaa kaikilla ihmisillä, jotka ovat laihoja tai laihduttavat ahkerasti. "
jos syö...
jos laihduttaa ihan ääriepäterveellisesti...