Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko miespuolinen työkaveri ehdottaa ihan viattomassa mielessä....

Vierailija
13.01.2025 |

lenkille lähtemistä? Mulla on kiusaannuttava tilanne kun tavallaan lupasin jo että voidaan lähteä mutta nyt mietin etten halua, koska en ole tästä miehestä kiinnostunut ja tapailen ja olen rakastunut ihan toiseen mieheen. Voiko olla että teen vain kärpäsestä härkäsen?? Taidan kuitenkin vain kohteliaasti kieltäytyä...

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ehdottaa, mutta panemiseksihan se kuitenkin menee. 

Vierailija
2/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei lenkkeily ole perinteisesti mikään treffijuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kiinnosta,  älä mene. 

Vierailija
4/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin typerältä jos oon nyt alkanut mielessäni liioitella koko juttua. Kun voihan olla ettei toinen tarkoita muuta kuin oikeasti pelkkää lenkkeilyä :D Nyt se pommittaa viesteillä ja ehdottelee vaikka mitä aikoja että mulla olis mahd paljon valinnan varaa ja mä vaan mietin miten kieltäydyn kohteliaasti. Ap

Vierailija
5/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä miehenä veikkaisin että kyse on ihan treffeistä.

En mä ketään työkaverinaista kehtaisi lenkille kysyä muussa kuin treffimielessä.

Kerran olen pyytänytkin :D

Vierailija
6/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta, että mies pyytäisi lenkille. 

Vierailija
7/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö työkaveri, että olet varattu?

Vierailija
8/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko teillä ollut puhetta, että molemmilla on juoksuharrastus ja sen tiimoilta voisitte yhdessä treenata joskus? Tai, että kuntoilla pitäisi mutta puuttuu kaveri?

Jos ei ole mitään tällaista puhetta, niin kuullostaa treffeiltä. Voihan olla että hän ei sitä meinaa, mutta siltä se kuitenkin kuullostaa. 

Vierailija
9/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu jotenkin typerältä jos oon nyt alkanut mielessäni liioitella koko juttua. Kun voihan olla ettei toinen tarkoita muuta kuin oikeasti pelkkää lenkkeilyä :D Nyt se pommittaa viesteillä ja ehdottelee vaikka mitä aikoja että mulla olis mahd paljon valinnan varaa ja mä vaan mietin miten kieltäydyn kohteliaasti. Ap

No voit tietysti sanoa, että aloit miettimään, että sun miesystävä ei välttämättä ole niin innoissaan siitä, että käyt toisten miesten kanssa lenkillä etkä halua turhaan aiheuttaa mitään selkkausta tai jotenkin tuohon suuntaan.

Vierailija
10/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi kerran miehenä niin että osallistuin tenniskurssille ja samalla kurssilla oli söpö nainen.

Kun ehdotin hänelle pelaamista niin hän suostui, mutta myöhemmin kuulin, että hän oli varattu.

Oli iso pettymys. Ainakin tämän kokemuksen valossa säästä mies samalta pettymykseltä.

Vierailija
11/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri tietää että oon puolisen vuotta sitten eronnut pitkästä suhteesta mutta ei tiedä tästä uudesta miehestä. Ei meillä ole ollut puhetta että uupuisin lenkkikaveria. Kyllä mä nyt vastaan mahd ystävällisesti että parempi olla menemättä ettei tule tälle uudelle miehelle väärää käsitystä. Ap

Vierailija
12/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varo vaan kun pääsette metsään niin se ukko käy heti kiinni.

Vierailija
13/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä mukaan myös muita työkavereita yhteislenkille.

Vierailija
14/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri tietää että oon puolisen vuotta sitten eronnut pitkästä suhteesta mutta ei tiedä tästä uudesta miehestä. Ei meillä ole ollut puhetta että uupuisin lenkkikaveria. Kyllä mä nyt vastaan mahd ystävällisesti että parempi olla menemättä ettei tule tälle uudelle miehelle väärää käsitystä. Ap

Hyvä. Tuo selittää asian, mies luulee, että olet vapailla markkinoilla👍

Vierailija
15/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viesteillä pommittaminen nyt on jo outoa. Miten tämä lenkkeily edes tuli puheeksi?

Vierailija
16/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vaan laittoi joku aika sitten viestiä että mennäänkö lenkille, kun ois kiva jutella. Vastasin silloin että ilman muuta voidaan mennä, mutta nyt tosiaan oon alkanut miettiä, tarkoittiko tuo ehkä jotain enemmänkin. Nyt on parina päivänä laittanut viestejä joissa ehdottaa aikoja. En minäkään haluaisi, että mun uusi miesystävä lenkkeilisi naispuolisen työkaverin kanssa :D Ap

Vierailija
17/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ystävystyin erään työkaverin kanssa ihan vapaa-ajallakin niin, ettei siinä ollut kummankaan puolelta mitään muuta kuin ystävyyttä. Ollaan edelleen ystäviä, vaikkei enää olla samassa paikassa töissä. Mutta voihan tuossa olla jotain romanttistakin kiinnostusta. Haluaisitko mennä kavereina lenkille? Jos kyllä, mene ja selvennä, että sinun puoleltasi on kyse vain siitä. Jos et, laita viestiä, että sulla onkin kalenteri niin täynnä, ettet ehdi lähiaikoina. Mainitse vaikka jostain ehdottamastaan päivästä, että silloinkaan ei sovi, kun teet jotain miesystäväsi kanssa. Tällöin siitä ei tule kiusallista kummankaan puolelta, että toinen odottaisi enemmän tai olettaisi väärin, mutta kuitenkin tilanne on selvä työkaverillesi.

Vierailija
18/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ystävystyin erään työkaverin kanssa ihan vapaa-ajallakin niin, ettei siinä ollut kummankaan puolelta mitään muuta kuin ystävyyttä. Ollaan edelleen ystäviä, vaikkei enää olla samassa paikassa töissä. Mutta voihan tuossa olla jotain romanttistakin kiinnostusta. Haluaisitko mennä kavereina lenkille? Jos kyllä, mene ja selvennä, että sinun puoleltasi on kyse vain siitä. Jos et, laita viestiä, että sulla onkin kalenteri niin täynnä, ettet ehdi lähiaikoina. Mainitse vaikka jostain ehdottamastaan päivästä, että silloinkaan ei sovi, kun teet jotain miesystäväsi kanssa. Tällöin siitä ei tule kiusallista kummankaan puolelta, että toinen odottaisi enemmän tai olettaisi väärin, mutta kuitenkin tilanne on selvä työkaverillesi.

No ei mua hirveästi kiinnosta mennä edes kavereina lenkille. Mulla on jo naispuoleisia lenkkikavereita ja muutenkin muuta tekemistä vapaa-aikoina. Ja toisaalta en halua laittaa mitään "just nyt ei sovi" -viestiä, koska sitten asia jää roikkumaan ja todnäk hän sitten palaa myöhemmin asiaan. Mietin tätä nyt sen kannalta miten haluaisin että mun miesystävä tekisi, niin kyllä mä haluaisin, että hän yksiselitteisesti kieltäytyisi :) Ap

Vierailija
19/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun alkaen suostuin tuohon, koska olin liian kiltti ja kuvittelin muutenkin, että se nyt vaan on sellainen "Pitäiskö mennä joskus lenkille" -juttu joka vaan kuivuu kasaan, kun en palaa asiaan. Ap

Vierailija
20/74 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakun mies pyytää näkemään on kyse treffeistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan