Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailu ja ghostaus

Vierailija
13.01.2025 |

Olen hyvin hämmentynyt tästä nykyajan deittailusta. Olen yli kolmekymppinen nainen ja tapailin muutaman kuukauden saman ikäistä miestä. Mies oli hyvinkin kiinnostuneen oloinen ja juttelimme päivittäin, tapailimme joka viikko. Sitten yhtäkkiä miehestä ei enää oikein kuulukaan mitään, vastaukset lyhenee ja lopulta hiljenee täysin. Ymmärrän, että deittaillessa voi muitakin olla kierroksissa tai elämässä tulla jotain muuta, mutta olettaisi jollain tapaa ilmaisisi tämä oli tässä. En ala perään kyselemään, onko muilla kokemuksia vastaavanlaisesta? Pelottaa enää alkaa tapailemaan ketään mikäli tämä jatkossakin menee näin :( 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen kanta, ainakin kun kyse on naisesta joka ghostaa miehen, on se, ettei tämä ole selityksen velkaa ja olet roikkuja jos toivoisit jonkinlaista syytä tai selitystä.

Juuri näin. Olen ollut deittimarkkinoilla aktiivisena vuodesta 2019, ja tänä aikana lukuisat naiset ovat ghostanneet minut. Eikä siinä sinänsä mitään, ghostaaminen kuuluu mielestäni asiaan nykypäivänä, ja olen oppinut sitä tekemään itsekin.

Ei kukaan ole velkaa mitään selittelyjä tai syitä: jos ei enää kiinnosta, niin meillä kaikilla on oikeus lopettaa yhteydenpito.

Ei tietenkään ole velkaa, mutta jos tapailtu jo useamman kerran niin olisi se ihan kohteliasta.

Vierailija
22/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghoustaajat hakevat koko tapailun ajan uutta, he vain vaihtavat toiseen ja unohtavat ilmoittaa edelliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä aihe taas. Ghostaaja huutelee vielä satuttaakseen lisää?

Vierailija
24/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa jännä aihe taas. Ghostaaja huutelee vielä satuttaakseen lisää?

Keskitykää vaan Susanna siihen tulevaan poliisitutkintaan.

Vierailija
25/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleinen kanta, ainakin kun kyse on naisesta joka ghostaa miehen, on se, ettei tämä ole selityksen velkaa ja olet roikkuja jos toivoisit jonkinlaista syytä tai selitystä.

Juuri näin. Olen ollut deittimarkkinoilla aktiivisena vuodesta 2019, ja tänä aikana lukuisat naiset ovat ghostanneet minut. Eikä siinä sinänsä mitään, ghostaaminen kuuluu mielestäni asiaan nykypäivänä, ja olen oppinut sitä tekemään itsekin.

Ei kukaan ole velkaa mitään selittelyjä tai syitä: jos ei enää kiinnosta, niin meillä kaikilla on oikeus lopettaa yhteydenpito.

Ei tietenkään ole velkaa, mutta jos tapailtu jo useamman kerran niin olisi se ihan kohteliasta.

Ehkä se olisi kohteliasta, mutta me ihmiset emme nykypäivänä ole kovin kohteliaita. Ainakaan tinderissä :D

Minut on ghostattu kymmeniä kertoja, ja olen itse myös ghostannut monia naisia. On ihan turhaa tässä kohtaa enää valittaa ghostaamisesta. Me ihmiset olemme kollektiivisesti tehneet ghostaamisesta normaalin tavan toimia, ja tätä prosessia ei voi enää kääntää takaisin. Me itse  olemme ajaneet tilanteen tähän pisteeseen, ja nyt on aika kohdata oman toimintamme seuraukset. 

Vierailija
26/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihmiset jotka eivät ikinä itse ghostaa, voivat arvostella muita ghostaamisesta. Heillä on siihen moraalinen oikeus.

Mutta jos itse ghostaat muita, ei sinulla ole mitään perusteita valittaa siitä, että joku ghostasi sinut.

Vierailija
27/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on mun mielestä epänormaalia ja tylyä jos ei edes ilmoita että kiinnostuis loppui.

Suurin osa naisista tekee tuota. Tai sitten alkaa se mä haluan olla vain kaveri.

Vierailija
28/30 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällaisesta kannata menettää uskoaan ihmisiin. Lyhyellä tuntemisella ei voi loppujen lopuksi tietää, mikä ihmisen tausta on. Siellä voi olla monenlaista ongelmaa, jolloin voit vain olla tyytyväinen siihen, että kyseinen henkilö jätti sinut rauhaan ja katosi. Kun itse toimii rehellisesti ja asiallisesti, ei tarvitse myöskään tuntea mitään häpeää tai huonommuutta itsestään.

Vierailija
29/30 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taitaa nyt olla tällainen tapaus. 

Tunnetty muutama kuukausi, nähtykin muutaman kerran. Viestittely oli aktiivista, viime viikkoina vähentynyt huomattavasti. 

Laitoin viikonloppuna viestin, jolla yritin vielä kokeilla että onko tässä enää mitään.

Vastaus tuli mutta ihan yleisjargonia tyyliin "hyvää kuuluu" vaikka yritin kysyä milloin nähdään. Eli tämä siis kyllä vastaa viesteihini, mutta täysin yleisellä tasolla. No ehkä saattaa jonkun sydänhymiön laittaa tekstinsä loppuun. Itse ei ole moneen viikkoon aloittanut viestittelyä. Että onko ghostaamista vai mitä lie. 

Kai se on parempi unohtaa. Huoh. 

Vierailija
30/30 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuudessa ei ole mitään pahaa.

Yhden naisen ghostasin, tavallaan, kun se ei ymmärtänyt mitä "Ei kiitos" tarkoittaa. Onneksi ei asunut samassa kaupungissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi