Tiesitkö sen, että sinäkin veronmaksajana rahoitat SETAA?
Kuka rahoittaa setaa?
Seta rahoittaa toimintaansa STEAn, opetusministeriön ja kuntien tuella. Setalla on myös omaa varainhankintaa. Seta tukee jäsenjärjestöjensä toimintaa vuosittaisin avustuksin. Seta tekee laajaa yhteistyötä kansalaisjärjestöjen, viranomaisten ja poliittisten järjestöjen kanssa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun maksamiani veroeuroja menee paljon turhempiinkin kohteisiin kuin seksuaalivähemmistöjen etujen ajamiseen.
mikä voi olla turhempi? haluatko että lapsestasi tulee se k s uaali p ervertikko?
Haluan. Se on varmin tie pysyä erossa persuilusta.
Vierailija kirjoitti:
siksi en maksakaan enää veroja Suomeen, koska rahat menee Setalle ja kirkon jäsenenä rahoitat taaas homokirkon toimintaa
ap
Kyllä siitä sun peruspäivärahasta menee vero, turha väittää mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi tämän pitäisi mua liikauttaa?
koska maksat homojen ja lespojen toimintaa
On hyvin valitettavaa, että SETAa tarvitaan Suomessa, mutta koska ennakkoluuloisten ihmisten ja syrjivän käytöksen vuoksi se on pakollista, niin on ihan asiallista, että veronmaksajat kantavat rahoitustaakkaa tästä.
kaikki SEtan kannattajat pitäisi laittaa vankilaan pakkotyöhön
Sopii tulla koittamaan. Muista luotisuojaus.
Etsä maksa edes omia perseensuristimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun maksamiani veroeuroja menee paljon turhempiinkin kohteisiin kuin seksuaalivähemmistöjen etujen ajamiseen.
mikä voi olla turhempi? haluatko että lapsestasi tulee se k s uaali p ervertikko?
Haluan. Se on varmin tie pysyä erossa persuilusta.
Ei ole. Persujen euroedustaja ja varapuheenjohtaja Sebstian Tynkkynen on homo.
Vierailija kirjoitti:
siksi en maksakaan enää veroja Suomeen, koska rahat menee Setalle ja kirkon jäsenenä rahoitat taaas homokirkon toimintaa
ap
Erinomaista. Voitettiin kaikki. Sillä oletuksella, että sinä maanataipäivänä asiattomuuksia vauvapalstalle kirjoitteleva et ole sosiaalipummi vaan teet töitä ulkomaille. Mitenkähän on, tosi vaikea arvata...
Tiesitkö sen, että ANTIKRISTUS on tullut jo!?
Vierailija
13.01.2025 | 11:18
se on röyhkeä homoseksuaali paavi ja nyt paavi siunaa jo homoja papiksi!
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4f68e465-4de6-43b1-9f11-584a3dc91d4f
ja keväällä paavi pitäöä lgbtq väelle oman pyhiinvaellusmessun!
tämä on antikristus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin heitä kuin persujen PaskaShowta (PS)
Ei mulla ole ongelmia kenenkään seksuaalisuuden kanssa. Omakin seksielämä on ok. Ja tieto on aina hyväksi.
Miksi sinulla on vaikeuksia, ap?
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ongelmia kenenkään seksuaalisuuden kanssa. Omakin seksielämä on ok. Ja tieto on aina hyväksi.
Miksi sinulla on vaikeuksia, ap?
Liberaali🤮
Australian pikkuserkku sanoi että Australiassakin naiset ovat samanlaisia wokettaja.-feministi-paskoja kuin Länsi Euroopassa nykyään
Vierailija kirjoitti:
Veroeuroja annetaan SETA:lle joka kierrättää ne takaisin Vihreiden vaalikassaan.
Siksi se liikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksetaanhan valtion rahoista puoluetukea kaikille eduskuntapuolueillekin, samoin kaiken maailman urheilujärjestöt ja olympiakomiteakin saavat valtiolta miljoonia joka vuosi.
Voin sanoo että monesta murheesta pääsisi heterotkin jos homot saisivat olla ihan rauhassa homoja. Meinaan voi olla aika ikävä liitto kaappihomon/lesbon kanssa kun toinen ei halua olla fyysisesti läheisissä tekemisissä kuin just ja just pakon edessä.
Että homofoobikot ampuu vaan itteään jalkaan kun vaativat että homojen pitäis vaan lopettaa homous ja ruveta kunnon heterosuhteeseen. Ei sellaisesta mitään hyvää seuraa heteroillekaan.
Vierailija kirjoitti:
syökää homot elävää paskaa
Eli sinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne homot ja lespot on itsekin maksamassa veroja.
Siirtyykö Känni-Tomi Yön-Timon eduskuntaryhmän?
Hyvä homma! Voisin maksaa vähän enemmänkin.