SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Mulla tulee Jannesta mieleen Timo Lavikainen, hyvällä tavalla siis :D
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Janilla sinkkuveljeä, tietäiskö kukaan? :D Janin luonne JA ulkonäkö 6/5. Mistä tommoisia miehiä löytää?!?! N33
Miksi etsiä Janin veljeä? Miksei yrittää Jania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Janilla sinkkuveljeä, tietäiskö kukaan? :D Janin luonne JA ulkonäkö 6/5. Mistä tommoisia miehiä löytää?!?! N33
Jani on naimisissa :) Varattuihin ei sekaannuta. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jani on naimisissa :) Varattuihin ei sekaannuta. N33
Ei toista ihmistä voi omistaa
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin ei nää, suurin osa, mitään taviksia ole. Ainoastaan siinä mielessä, etteivät ole seiskassa esiintyneet tai muissa tositv-ohjelmissa (paitsi Janne). Isolta osalta löytyy kilpaurheilutaustaa sm-mitaleista asti. Muidenkin harrastukset kertovat kovakuntoisuudesta, eräharrastuksista yms. Tiedoksi ,että Petteri on entinen hävittäjälentäjä. Ammatti, johon on ehkä kaikkein haastavin päästä.. Vaatimukset ovat kovat, niin henkisesti kuin fyysisesti. Se ekana luovuttanut kätilö, yllätys yllätys, oli näitä harvoja "taviksia".
Alexin käytös oli todella lapsellista ja typerää. Fysiikkaanhan ei kenenkään jäljellä olevan matka kaadu, ellei sitten satu jotain haaveria tai sairastumista. Pettymys sarjaa kohtaan on nyt melkoinen, mennyt liikaa juonitteluksi. Tässä olisi ollut aineksia niin paljon parempaankin. Jasper Pääkkönen on jäykkä kuin mikä eikä varmaan mikään halpa mies - outo valinta. Ilmeisesti ohjelmaformaatti on sellainen, ettei sinne huipulle missään tapauksessa moni pääse. Tuotannolle sopisi varmaan hyvin, ettei kukaan - säästyisi rahaakin.
Vihervassarit pilasi tämänkin kisan, kun en akkosuosikki juonittiin ulos. Olisi pitänyt pudottaa huonokuntoisimpia nyhväkkeitä pois, jotta olisi mahdollisuuksia voittaa potti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin myönteisesti, ettei tämä pudotettu Aleksi lopussa vetäissyt rasistikorttia esiin kuitenkaan. Mielestäni juuri tuon tyyppiseltä tapaukselta se olisi ollut suorastaan odotettavissa. Tyytyi vaan muuten haukkumaan perusteellisesti kaikki hänet äänestäneet naiset maan rakoon..
Sehän on umpipersu. Tuskinpa silloin rasismista huutelee.
Hirvee vihervassarihaukkuminen - ja nehän ne juuri on, jotka tuollaisia Suomeen haluaa ja haalii. Oikeisto kai sentään haluaisi pitää Suomen suomalaisille.
Harvoin noin avoimesti itserakasta nuortakaan ihmistä tapaa. Mutta tätähän tämä on, itketään, miten maailma on kohdellut juuri minua niin kamalan kaltoin, ja seuraavassa lauseessa nostetaan itseään jalustalle, kuinka oon niin mahtavan upea ja kaikkein paras. Toivottavasti elämä tätä nuorta opettaa nöyrtymään.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo aiemmin mainitsin, niin ei nää, suurin osa, mitään taviksia ole. Ainoastaan siinä mielessä, etteivät ole seiskassa esiintyneet tai muissa tositv-ohjelmissa (paitsi Janne). Isolta osalta löytyy kilpaurheilutaustaa sm-mitaleista asti. Muidenkin harrastukset kertovat kovakuntoisuudesta, eräharrastuksista yms. Tiedoksi ,että Petteri on entinen hävittäjälentäjä. Ammatti, johon on ehkä kaikkein haastavin päästä.. Vaatimukset ovat kovat, niin henkisesti kuin fyysisesti. Se ekana luovuttanut kätilö, yllätys yllätys, oli näitä harvoja "taviksia".
Alexin käytös oli todella lapsellista ja typerää. Fysiikkaanhan ei kenenkään jäljellä olevan matka kaadu, ellei sitten satu jotain haaveria tai sairastumista. Pettymys sarjaa kohtaan on nyt melkoinen, mennyt liikaa juonitteluksi. Tässä olisi ollut aineksia niin paljon parempaankin. Jasper Pääkkönen on jäykkä kuin mikä eikä varmaan mikään halpa mies - outo valinta. Ilmeisesti ohjelmaforma
Paskaa, paras putosi, ja aivan varmasti fysiikka ei kaikilla riitä kun päästään vaativimmille osuuksille. Yksi oksenteli jo lähes tasamaalla, ei tosin enää mukana. Jatkossa tekee monille tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo Nicola sinkku.
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Korjaan kirjoitusvirheen. Ei olen, vaan hän on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Treffeille?
t. Setämies (kiltti)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätyin myönteisesti, ettei tämä pudotettu Aleksi lopussa vetäissyt rasistikorttia esiin kuitenkaan. Mielestäni juuri tuon tyyppiseltä tapaukselta se olisi ollut suorastaan odotettavissa. Tyytyi vaan muuten haukkumaan perusteellisesti kaikki hänet äänestäneet naiset maan rakoon..
Hirvee vihervassarihaukkuminen - ja nehän ne juuri on, jotka tuollaisia Suomeen haluaa ja haalii. Oikeisto kai sentään haluaisi pitää Suomen suomalaisille.
Harvoin noin avoimesti itserakasta nuortakaan ihmistä tapaa. Mutta tätähän tämä on, itketään, miten maailma on kohdellut juuri minua niin kamalan kaltoin, ja seuraavassa lauseessa nostetaan itseään jalustalle, kuinka oon niin mahtavan upea ja kaikkein paras. Toivottavasti elämä tätä nuorta opettaa nöy
Ei parhaan tarvitse muiden edessä nöyristellä.
Vierailija kirjoitti:
Petteri turhaan alkoi sekoileen ikapuut tehtävässä.. olisi voinut suoraan vaan luottaa siihen että on nopeampi kuin Janne...
Petterihän luotti omiin voimiinsa, jopa niin paljon että uskalsi auttaa Jannea alkumatkasta. Petteri handlasi homman, tuli ekana ylös ja on jatkossa. Jäikö sinulta jotain ymmärtämättä?
Vierailija kirjoitti:
Outoa, et juuri nää nuoret, joita vihervassarit puolustaa ja ajaa tasa- arvoa, suvaitsevaisuutta ja näitten tummien nuorten oikeuksia.Niin näitä dissataan ja niitten keskuudessa on hienoa haukkua vihervassareita ja ajatella vaan autoja, vaatteita , rahaa, ice fightingia ja hyvän näköisiä tyttöjä.
Se on sitä oikeistolaisuutta, joka on valloillaan joka paikassa. Aggressiivista, itsekeskeistä, onahyväistä ja muita kunnioittamatonta asennetta. Nuoret on näköjään omaksuneet netin kielenkäytönkin ja siirtäneet sen tosielämään. Ei kyllä kovin hyvältä vaikuta. Onneksi seuransa ainakin toistaiseksi saa vielä valita, joten ei tarvitse katsella tuollaista paukapäätä omassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petteri turhaan alkoi sekoileen ikapuut tehtävässä.. olisi voinut suoraan vaan luottaa siihen että on nopeampi kuin Janne...
Petterihän luotti omiin voimiinsa, jopa niin paljon että uskalsi auttaa Jannea alkumatkasta. Petteri handlasi homman, tuli ekana ylös ja on jatkossa. Jäikö sinulta jotain ymmärtämättä?
Petteri istua möllötti hiljaa tekemättä mitään vaikka Aleksi oli uhannut viedä teltan lähtiessään ja siitä puhuttiin. Se toinen sitten esti sen. Majuri ei tehnyt mitään. Eikö uskaltanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvoin noin avoimesti itserakasta nuortakaan ihmistä tapaa. Mutta tätähän tämä on, itketään, miten maailma on kohdellut juuri minua niin kamalan kaltoin, ja seuraavassa lauseessa nostetaan itseään jalustalle, kuinka oon niin mahtavan upea ja kaikkein parRakasta rahojasi niin kuin itseäsi!
Joo <3 <3 Mun lempparit kans!