SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Itserakas sotilashenkilö, naisia ja rahaa rakastava ylimielinen myyntipäällikkö, ja huutava ravintolamies Ferrarin ratissa, huh, huh!
Kylläpä menee taas ihan överiliioitteluksi 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä ohjelma. Harmi, että toteutus on p ska kun puitteet olis upeat. Ihme kähmimistä ja v tunmoista kieroilua sekä ainakin katsojalle epäselvät säännöt!
Se on vaikea paikka sääntösuomalaiselle, kun säännöt vaihtuvat lennossa ja ideana on, että pelissä tulee vastaan yllätyksiä.
Kukaan ei näytä tietävän ohjelman ideaa. Vaikuttaa ettei tuotantokaan?
onnistuisikohan noilta juonitella tuotantoa vastaan ja antaa rahat muutamalle, jotka vie massit huipulle, ja sopia että jaetaan sitten Suomessa rahat.
jos kerran sitä ylimääräistä 10-tonnia saa kierrättää, niin miksei muitakin rahoja ?
vastaan itselleni: ei.
1. ei tietenkään, koska budjetti. 2 . tyhmät kilpailijat
Aleksi, naisia ja rahaa rakastava mies, seuraavaksi kotiin, toivotaan! Mä en tienny, että tämmöisiäkin tyyppejä on olemassa :( Onneksi ei ole omissa piireissä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä jorinoita Jannelta.
Luultavasti tulee tippumaan piakkoin, kun saa niin paljon ruutuaikaa.Yleensä ruutuaikaa saa paljon
a)henkilöt jotka putoavat pian
b) henkilöt jotka menevät hyvin pitkälle/voittavat
c) Henkilöt jotka herättävät tunteita ja draamaa haastatteluissa
d)Henkilöt jotka kertovat ja arkumentoivat tilanteista selkeästi, jotka ovat ikäänkuin kertojan roolissa
Janne sopii kohtiin c) ja luultavasti myös kohtaan a)
Osa 20 v. tyypeistä luulee, että jos pääset joksikin pikkupäälliköksi niin koko maailmaa kumartaa sinua, takki auki leuhotetaan kun mä olen nyt jokin businessmies! Hah hah. Joskus oppi sitten lyö vastapalloon ja lujaa kun elää ylimielisesti. Autot kellot, tummat lasit, naiset ja bisnekset ei tee pojasta pekkaa kummempaa.
Petteriltä hyvä armeija-idea, että muutenkin (ei vain rahaa) tavaroita ja tarvittavia asioita hajautetaan kantoon eri ihmisille, että jotain jää jäljelle jos jengiä hupenee varoittamatta. Hyvä Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Go Petteri! Hyvä! Nuoriso kuriin! Kyllä sinne tarvii ryhmänvetäjän. Mua ei ärsytä. Jämäkkä ote vaan.
Olisin jopa itse käskyttänyt kovemminkin. Juoksentelevat ja toimivat muuten kuin päätön kanalauma jos joku ei määrää ja organisoi. On tuperyyytä vain egon takia pullikoida tietävämpää vastaan, viisas kuuntelee ja ottaa oppia. Petterillä on ollut hyvä ote porukassa.
Royhan oli täysin paniikissa 2.jaksossa. Hyökkäävyys tuli heti hyvänmielen tyypistä rajusti esiin.
Vierailija kirjoitti:
onnistuisikohan noilta juonitella tuotantoa vastaan ja antaa rahat muutamalle, jotka vie massit huipulle, ja sopia että jaetaan sitten Suomessa rahat.
jos kerran sitä ylimääräistä 10-tonnia saa kierrättää, niin miksei muitakin rahoja ?
vastaan itselleni: ei.
1. ei tietenkään, koska budjetti. 2 . tyhmät kilpailijat
Saisivat kilpailija kokeilla. Mutta tuotanto pudottaisi sen/ne, jotka rahat saisi muilta ja kukaan ei voittaisi mitään. HAHA!
Toisipa kopteri Satun yllättäen takaisin kisaan. Siinä olisi käännettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Go Petteri! Hyvä! Nuoriso kuriin! Kyllä sinne tarvii ryhmänvetäjän. Mua ei ärsytä. Jämäkkä ote vaan.
Olisin jopa itse käskyttänyt kovemminkin. Juoksentelevat ja toimivat muuten kuin päätön kanalauma jos joku ei määrää ja organisoi. On tuperyyytä vain egon takia pullikoida tietävämpää vastaan, viisas kuuntelee ja ottaa oppia. Petterillä on ollut hyvä ote porukassa.
Tuuppaisin Petterille jossakin rinteessä vähän lisävauhtia alas. Päällepäsmärit ei kyllä pärjää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuuppaisin Petterille jossakin rinteessä vähän lisävauhtia alas. Päällepäsmärit ei kyllä pärjää!
Höpö höpö. Osaatkohan itse edes kalakeittoa keittää? Ei niitä erämiehiä niin vain tuupita. Petteri voi vaikka voittaa, koska suurin osa ei tuolla pärjää ilman Petterin ohjeita.
Ensi kerralla sitten valitkaa ikäharava tasapuolisemmin. Puolet nuorisoa, puolet yli 35 v. Ja taviksia, ei yhtään somepelleilijää, kiitos.
Vanhempia osallistujia on ylipäätään mukavampi ja mielenkiintoisempi seurata.
Tämä aadeehoodee kälättäjä nainen on raskasta kuunneltavaa! Toivottavasti tippuisi vuorelta alas
Vierailija kirjoitti:
Miten noi nuoret ei oikeesti TAJUA kuinka timantti Satu olis ollu? Eikö ne tajuu, että sillä on kaikki ne taidot, mitä tarvitaan?
Eikö ne käsitä, mitä tuolla tarvitaan? Kestävyys, tyyneys, tietotaito ja se, ettei tuputa itseään, pyöri itsensä ympärillä?
Selkeesti nuorten ei oo tullu oltua tilanteissa, joissa tieto ja taito on kaiken a ja o.
Mullajää nyt katsominen, koska en oo kiinnostunu typerysten juonittelusta. Halusin nähdä fiksua suoriutumista ja sitkeyttä. En juonittelua enkä itseäön täynnä olevaa somettajia.
Äärimmäisen hyvä kirjoitus. Ja mietin sitäkin, että miksi lähtöarvona ylipäätään pidetään aina sitä, että katsoja haluaisi katsoa kaikkialla kieroilua ja juonimista? Mistä sellainen ajatus ohjelmia tehdessä tulee? Jotenkin törkeää tehdä sellaiseen ajatukseen perustuvaa formaattia. Itse en halua katsoa sellaista missään ohjelmassa. Tekisivät ohjelman, jossa selvitään perille osaamisen jaksamisen ja kaikkien kykyjen mukaan. Siksi petyin tähän ohjelmaan kun odotin, että se on fysiikka, sisu, henkinen jaksaminen ja luonto-olosuhteet mikä ohjelmassa määrää ja määrittää perille tulijat. Nyt tämä ei ole ole sitä.
Katsojille olis voinut alkuun kertoa, että tämä on psykopaatti-peli.
Mitähän noille kilpailijoille on luvattu? Aikamoista huijaamista, jos on sanottu, että voi voittaa tuon 150 000 kun se ei mitenkään ole mahdollista. Tuohan on sopimusrikkomus, jos tuotanto pakottaa tiputtamaan porukkaa ja niiden rahat sitten menetetään. Se on ihan eri asia, jos porukka luovuttaa ja menettää rahat siksi.
Haastaisin tuotantoyhtiön oikeuteen, jos olisin itse voittaja ja saisin kotiin vietäväksi vain taskurahoja.
Mitähän tämän ohjelman kanssa on oikein tapahtunut? Maikkarilla kun ohjelmissa aiemmin on ollut selkeät (ja reilut) säännöt. Tämä ohjelma on yhtä sekoilua ei pelkästään sääntöjen näkökulmasta, vaan toteutuksen yleensäkin. Porukka on viety upeisiin maisemiin, mutta niistä ei näytetä oikeastaan mitään kun kuvataan jotain jonnin joutavaa puskajuonimista. Mahtaa Jasperia harmittaa, että hänet on sekoitettu mukaan tähän.
Ei jatkoon.
Ei tuotanto tiedä lähtiessään itsekään sääntöjä. Näyttää siltä, ett keksivät niitä sitä mukaa kun ohjelma etenee. Ei kovin johdonmukaista ja sitä toki odottaisi, että olisi. Suomalainen odottaa tervehenkistä eräilyä upeassa luonnossa jos tuonne asti lähdetään. Reilu peli pitäisi olla. Kikkailkoot sitten niissä trooppisten saarten seikkailuissa, mutta vaellus pitäisi perustua taitoon, kuntoon ja osaamiseen. Kuka h lvetti näitä sarjoja kirjoittaa ja luo nii vaihtaisivat kulahtanutta tyyliään!