SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Eiköhän tuossa lopussa ole joku Selviytyjät tyyppinen ratkaisu jossa kaikki osallistujat voivat vaikuttaa lopputulokseen? Toisaalta ne alussa pudonneet eivät ole edes ehtineet tutustua muihin osallistujiin. Mutta täytyy sanoa että on kälynen sarja jos tässä ei oo mitään yllätysmomenttia, onko tämä suomalainen formaatti vai mistä? Kuka tietää? Toivottavasti ei Jasperin oma koska sitten ois kyllä noloa. Jasperi ja Renny ja Markus Selin/Vattallaan?
Carola itse oli pudottamassa jania. Jos tuolloin olisi naiset äänestäneet artun tai maxin dynastiasta toisen pois tää loppu olisi mennyt ehkä vähän toisella tavalla. Nythän tätä kaikki pelasi noiden äijien pelikirjan mukaan ja tulos sen mukainen.
Aivan perse-muuvi.
No, maku oli mennyt ohjelmaan jo aiemmin kun suosikit eli Janika ja Jani tippuivat. Siinä ois olleet suoraselkäiset voittajakokelaat, toisin kuin nuo kieroilijat.
Nyt meni kyllä niin persilleen, kun vain voi mennä. Carola päättää yhtäkkiä, että Max saa kantaa rahoja loppuu asti ja Max ihastuksissaan ottaa pestin vastaan. Tero on hiljaa. Mikä oikeus Carolalla oli muuttaa sääntöjä. Oliko tuotannon antama ohje. Hirveätä katsojien aliarvioimista.
Vierailija kirjoitti:
Carola itse oli pudottamassa jania. Jos tuolloin olisi naiset äänestäneet artun tai maxin dynastiasta toisen pois tää loppu olisi mennyt ehkä vähän toisella tavalla. Nythän tätä kaikki pelasi noiden äijien pelikirjan mukaan ja tulos sen mukainen.
Nyt menee jo nimet sekasin. Piti sanoa nicola.
Vika jakson tuleekin muuten vasta 20.4. Noiden turhien vaalien takia
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuossa lopussa ole joku Selviytyjät tyyppinen ratkaisu jossa kaikki osallistujat voivat vaikuttaa lopputulokseen? Toisaalta ne alussa pudonneet eivät ole edes ehtineet tutustua muihin osallistujiin. Mutta täytyy sanoa että on kälynen sarja jos tässä ei oo mitään yllätysmomenttia, onko tämä suomalainen formaatti vai mistä? Kuka tietää? Toivottavasti ei Jasperin oma koska sitten ois kyllä noloa. Jasperi ja Renny ja Markus Selin/Vattallaan?
Ei ole suomalainen formaatti. Jenkeissä ja Norjassa ainakin on tullut aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei Alex voittanut. En puhu ihonväristä vaan luonteesta mikä tuli tiputuksessa varmaan kaikille selväksi. Anteeks Alex, en vaan pitänyt kiukuttelevasta luonteenpiirteestäsi.
Mä en tykännyt Carolasta, joka kieroili.
oksettava tyyppi. kyllähän tuon näki ettei pystynyt katsomaan silmiin Nicolaa, selkänsä kääntäen "pyysi anteeksi"
Huom Alex sai kenkää jo alussa, hänellä oli terävimmät kyynärpäät ja hävytön luonne.
Miksi tiputettu ei vain ottanut yksiä valjaista ja kypärää. Kirjeessä ei kerrottu että äänestämällä pitää tiputtaa joku.
Olisi vaan ottanut omansa varusteista ja joku muu olisi jäänyt nuolemaan näppejään.
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Jasperille on maksettu, että se tulee ohjelmaan juontajaksi. Täysin jonninjoutava ukko koko ohjelmaan. Ihan joku muu parempi. Mieluummin joku aloitteleva juontaja, sen verran vähän oli ruutuaikaa.
En mä nyt oikein ymmärrä, että kuka sä nyt olet sanomaan ketään jonnin joutavaksi?
Onhan Jasper päässyt suomalaisten sydämiin jo Saku Saliinina.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tuohon tulee vielä käänne eikä Carola pääse huipulle eikä edes Max. Arttu menköön yksin.
arttu pahin sluibailija. maxi osoitti "vahvuutensa" olemalla useimmiten ensimmäisenä laukulla haalimassa etuja.
siellä viimeisellä laukulla olisi pitänyt olla: "valitse itsesi lisäksi 1 tai kaksi joista lähtijä valitaan"
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti tokavikassa jaksossa käydään läpi tippuneita kun pitäisi rakentaa jotain jännitettä loppuun. Ei näin.
Minä kelasin ohi. Eli katsoin vain alun ja lopun. Hoh hoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö vaelluksen pitänyt vaikeutua reilusti kisan edetessä?
Näytti että toiseksi viimeinen etappi oli lyhyt ja yksi helpoimmista.
Vaelsiko ne edes yhtään. Nehän makasi teltassa värittämässä lippuja. Katsojille näytettiin vain vanhoja klippejä pudonneista.
Arttu, Jani ja Nicola olisivat ansainneet päästä
huipulle. Suoraselkäisyys yhdistää heitä, kuten joku jo aiemmin totesikin.
Melkoisen noloa tuon nicolan lapsellinen kitinä, että "minun olisi pitänyt saada rahat ja on niiiiin epäreilua.." Muistelisi mokoma, kun itse kylmästi pudotti Janin. Se oli oikeasti epäreilua. Jani olisi kyllä ansainnut paikkansa tuohon loppukolmikkoon, koska oli oikeasti noista se kyvykkäin tyyppi. Että ihan ansaitusti se tyhjänpäiväinen nicola potkaistiin vihdoin pois. Jos tuossa olisi kilpailujen kautta ihmisiä tiputettu, niin luulenpa, että nicola olisi lentänyt jo monta jaksoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Huom Alex sai kenkää jo alussa, hänellä oli terävimmät kyynärpäät ja hävytön luonne.
No se oksetus olisi pitänyt heittää tuolta kyllä ekana.
carola osti itselleen paikan 3:n joukossa.
olisi noitten sällien kanssa tod. näk. saanut äänet puolelleen jo edellisenä päivänä,
mutta paljasti koulukiusaajan luonteensa hoitamalla asian kuten hoiti.
Vierailija kirjoitti:
Melkoisen noloa tuon nicolan lapsellinen kitinä, että "minun olisi pitänyt saada rahat ja on niiiiin epäreilua.." Muistelisi mokoma, kun itse kylmästi pudotti Janin. Se oli oikeasti epäreilua. Jani olisi kyllä ansainnut paikkansa tuohon loppukolmikkoon, koska oli oikeasti noista se kyvykkäin tyyppi. Että ihan ansaitusti se tyhjänpäiväinen nicola potkaistiin vihdoin pois. Jos tuossa olisi kilpailujen kautta ihmisiä tiputettu, niin luulenpa, että nicola olisi lentänyt jo monta jaksoa sitten.
Samaa mieltä että Jani oli ansainnut olla loppukolmikossa. Jani kuitenkin äänesti kahdesti Nicolaa, joten ihan ymmärettävää että Nicola maksoi potut pottuina ja äänesti Jania. Ihan turha Nicolaa siitä syyllistää.
Rahat meni varkaille, onpa hieno ohjelma.