SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei Alex voittanut. En puhu ihonväristä vaan luonteesta mikä tuli tiputuksessa varmaan kaikille selväksi. Anteeks Alex, en vaan pitänyt kiukuttelevasta luonteenpiirteestäsi.
Mä en tykännyt Carolasta, joka kieroili.
Carola näytti todellisen luonteensa tuossa viimeisessä jaksossa. Ahne pirulainen, pudotti Nicolan, ettei itse putoa. Pitäähän hänen saada "vaimolleen" opiskelurahoja. Joku olisi voinut tarvita rahat ihan omaan tarpeeseensa. Carolan pisteet laski nollaan, oli kuulemma koulukiusaaja ja nyt sen on helppoa uskoa.
"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisko Carolan siis pitänyt äänestää itseään jotta olisit tyytyväinen? Ihan meni niin kuin tässä ohjelmassa on toimittu koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia ettei Alex voittanut. En puhu ihonväristä vaan luonteesta mikä tuli tiputuksessa varmaan kaikille selväksi. Anteeks Alex, en vaan pitänyt kiukuttelevasta luonteenpiirteestäsi.
Carola näytti todellisen luonteensa tuossa viimeisessä jaksossa. Ahne pirulainen, pudotti Nicolan, ettei itse putoa. Pitäähän hänen saada "vaimolleen" opiskelurahoja. Joku olisi voinut tarvita rahat ihan omaan tarpeeseensa. Carolan pisteet laski nollaan, oli kuulemma koulukiusaaja ja nyt sen on helppoa uskoa.
"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisko Carolan siis pitänyt äänestää itseään jotta
Se on aina katkera paikka, kun oma suosikki pudotetaan, mutta hommahan menee juuri noin. Kyseessä on kuitenkin yksilökilpailu ja jokaisen on ajateltava peli ensijassa itsensä kannalta, varmistaa oma selustansa ja se että ei itse putoa. Ja jokainenhan haluaa voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikissa tällaisissa pitää olla aina liittoutumis-/juonittelukuvio? Eikö voisi vain olla niin, että tehtävän häviäjä putoaa ja sillä siisti? Itsellä ainakin 0% kiinnostusta juonitteluihin.
Onko joku Kummisetä -elokuvia fanittava pösilö on keksinyt nämä juonittelukisat?
Vahvaa lahjontaa, ryhmäytymistä, juonittelua, lynkkaamista. Kyse rahasta, 💰💵 vallasta, voittamisesta, kyykyttämisestä sekä näennäisestä "ystävällisyydestä". En pystyisi tuommoiseen.
Vierailija kirjoitti:
Lepakko iski. Olipa typerä loppu ohjelmalle. Toivottavasti pudonneet päättää kuka ansaitsee rahat, tai miten potti jaetaan . Lepakko jää silloin tyhjin käsin.
Pahin käärme tuolla olikin tuo lepakko Carola. Onnistui uimaan poikien suosioon alusta lähtien ja nyt on leikkinyt pomoa tuolla pari-kolme viimeistä jaksoa. Ihmettelen eikö tuotanto puutu noihin sääntörikkomuksiin, vai onko siellä mitään sääntöjä ollutkaan, vaan ovat olleet kuin vasikat laitumella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisko Carolan siis pitänyt äänestää itseään jotta
Entäpä se rahojen kuljetus? Carola päsmäröi ja muutti yhdessä sopimiaan sääntöjä itselleen edullisiksi. Tyhmät vaan menevät mukaan eivätkö huomaa kusetusta. Carola olisi miesten äänillä tippunut, jos Nicolaa ei olisi voinut äänestää rahojen vuoksi. Menikö omasta mielestäsi oikein ja rehellisesti? Joillakin on yhtä kiero luonne kuin Carolalla, niin ei huomaa kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisk
Nicola ei ollut missään vaiheessa suosikkini. Olin alussa vahvasti Carolan puolella. Mutta nuo viimeiset temput saivat inhoamaan.
hvasti Carolan puolella, mutta nuo viimeiset temput pilasivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsomossa oli ma 1.4. info, että ohjelma jää tauolle ja finaalijakso esitetään 20.4. Luulin sen olevan aprillipilaa, mutta ei kai sitten ollut, kun sama tieto oli siellä tänäänkin.
Missä sielä se info näkyy? Kun ei ainakaan siinä näkynyt mitään missä ne jaksot on.
Kyseisen ohjelman pääsivulla tai miksi sitä nyt sanotaankaan.
Ei mun katsomossa ainakaan mitään infoa näy? Ei yhtään missään. Mistähän oikein näette sen?
Siinä kun nicola tippui niin oli n.1km enää "huipulle" , aika nopeasti saa tulla helikopteri että ehtivät viedä nicolan huipulle ennen niitä?🤔
Kolmikosta jokainen saa pitää oman rahansa,ylimääräinen raha 50k äänestyksellä yhdelle.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kun nicola tippui niin oli n.1km enää "huipulle" , aika nopeasti saa tulla helikopteri että ehtivät viedä nicolan huipulle ennen niitä?🤔
Ei se kiipeeminen tapahdu yhtä nopeasti kuin kävely
Olipa taas varsinainen täytejakso. Puolet ohjelmasta jo pudonneiden kilpailijoiden esittelyä... Ei näköjään parempaakaan sisältöä keksitty.
Lepakot ei ole penaalin terävimpiä kyniä. En voi ymmärtää noitaa lättäpill...
Lepakko ei nyt oikein tajunnut tätä formaattia, toki tod.mäk se oman 10 000 €- verot saa. Mutta sen 50 000€ yhteispotin pudonneet äänestää takuuvarmasti nyt muille. Jos ja kun se noin menee....Oikea ja kova peliliike olisi ollut että rahat olisi siirtynyt Nicolalle, ja sitten tytöt olisivatkin molemmat äänestäneet äänekkäästi Maxia . Mitäs olisikaan sitten tapahtunut? Mutta lepakko munasi, kuinkas muuten
En jaksa enää seurata. Tylsä.
Miksi Arttu ei puolustanut Nicolaa? Olisi voinut sanoa että eiköhän mennä niin kuin on sovittu eli Nicolalle rahat huomenna.
Arvostus meni nollaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuusi seitsemän kilometriä päivässä. Täh? Mikä matka se on?! Se on normaali päivälenkki matka viikoittain. Voi tsiisus. Ja tämän piti olla jotenkin rankka suoritus tämän Summitin. No petyin. Enkä saanut koskaan ohjelman ideasta kiinni. Ei pitäis ennakoissa hirveästi katsojille lupailla jos ei sitten pysty sitä toteuttamaan. Turhaa hehkutusta mainokset.
Joo mullakin lähinnä just tuo että en ymmärtänyt pelin sääntöjä tai ideaa yhtään. Jos sellaisia oli. Ei onnistunut luomaan minuun siis mitään jännitystä ohjelman suhteen.
Onko tämä sarja muillakin foorumeilla näin haukuttu
Vierailija kirjoitti:
Lepakko ei nyt oikein tajunnut tätä formaattia, toki tod.mäk se oman 10 000 €- verot saa. Mutta sen 50 000€ yhteispotin pudonneet äänestää takuuvarmasti nyt muille. Jos ja kun se noin menee....Oikea ja kova peliliike olisi ollut että rahat olisi siirtynyt Nicolalle, ja sitten tytöt olisivatkin molemmat äänestäneet äänekkäästi Maxia . Mitäs olisikaan sitten tapahtunut? Mutta lepakko munasi, kuinkas muuten
Me mietimme ihan samaa :) mitä olisi vellihousu arttu tehnyt.?..olisiko äänet olleet 2-2. Eli tytöt äänestäneet Maxia, ja pojat Carolaa. Koska Nicolalla olisi ollut rahat niinkuin oltiin yhdessä alussa sovittu..
Kyllä oli harvinaisen pitkäveteinen ja tyhmä ohjelma.
Epäreilua Nicolaa kohtaan vaikka ei mun suosikki ollutkaan.