Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUMMIT SUOMI

Vierailija
13.01.2025 |

Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (5482)

Vierailija
4361/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua Nicolaa kohtaan vaikka ei mun suosikki ollutkaan.

Vierailija
4362/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei Alex voittanut. En puhu ihonväristä vaan luonteesta mikä tuli tiputuksessa varmaan kaikille selväksi. Anteeks Alex, en vaan pitänyt kiukuttelevasta luonteenpiirteestäsi. 

Mä en tykännyt Carolasta, joka kieroili. 

Carola näytti todellisen luonteensa tuossa viimeisessä jaksossa. Ahne pirulainen, pudotti Nicolan, ettei itse putoa. Pitäähän hänen saada "vaimolleen" opiskelurahoja. Joku olisi voinut tarvita rahat ihan omaan tarpeeseensa. Carolan pisteet laski nollaan, oli kuulemma koulukiusaaja ja nyt sen on helppoa uskoa.

"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisko Carolan siis pitänyt äänestää itseään jotta olisit tyytyväinen? Ihan meni niin kuin tässä ohjelmassa on toimittu koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääasia ettei Alex voittanut. En puhu ihonväristä vaan luonteesta mikä tuli tiputuksessa varmaan kaikille selväksi. Anteeks Alex, en vaan pitänyt kiukuttelevasta luonteenpiirteestäsi. 

Carola näytti todellisen luonteensa tuossa viimeisessä jaksossa. Ahne pirulainen, pudotti Nicolan, ettei itse putoa. Pitäähän hänen saada "vaimolleen" opiskelurahoja. Joku olisi voinut tarvita rahat ihan omaan tarpeeseensa. Carolan pisteet laski nollaan, oli kuulemma koulukiusaaja ja nyt sen on helppoa uskoa.

"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisko Carolan siis pitänyt äänestää itseään jotta

Se on aina katkera paikka, kun oma suosikki pudotetaan, mutta hommahan menee juuri noin. Kyseessä on kuitenkin yksilökilpailu ja jokaisen on ajateltava peli ensijassa itsensä kannalta, varmistaa oma selustansa ja se että ei itse putoa. Ja jokainenhan haluaa voittaa.

Vierailija
4364/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikissa tällaisissa pitää olla aina liittoutumis-/juonittelukuvio? Eikö voisi vain olla niin, että tehtävän häviäjä putoaa ja sillä siisti? Itsellä ainakin 0% kiinnostusta juonitteluihin.

Onko joku Kummisetä -elokuvia fanittava pösilö on keksinyt nämä juonittelukisat? 

Vahvaa lahjontaa, ryhmäytymistä, juonittelua, lynkkaamista. Kyse rahasta, 💰💵 vallasta, voittamisesta, kyykyttämisestä sekä näennäisestä "ystävällisyydestä". En pystyisi tuommoiseen. 

Vierailija
4365/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepakko iski. Olipa typerä loppu ohjelmalle. Toivottavasti pudonneet päättää kuka ansaitsee rahat, tai miten potti jaetaan  . Lepakko jää silloin tyhjin käsin.

Pahin käärme tuolla olikin tuo lepakko Carola. Onnistui uimaan poikien suosioon alusta lähtien ja nyt on leikkinyt pomoa tuolla pari-kolme viimeistä jaksoa. Ihmettelen eikö tuotanto puutu noihin sääntörikkomuksiin, vai onko siellä mitään sääntöjä ollutkaan, vaan ovat olleet kuin vasikat laitumella!

Vierailija
4366/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisko Carolan siis pitänyt äänestää itseään jotta

Entäpä se rahojen kuljetus? Carola päsmäröi ja muutti yhdessä sopimiaan sääntöjä itselleen edullisiksi. Tyhmät vaan menevät mukaan eivätkö huomaa kusetusta. Carola olisi miesten äänillä tippunut, jos Nicolaa ei olisi voinut äänestää rahojen vuoksi. Menikö omasta mielestäsi oikein ja rehellisesti? Joillakin on yhtä kiero luonne kuin Carolalla, niin ei huomaa kusetusta.

Vierailija
4367/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Pudotti Nicolan ettei itse putoa." Niinhän se Nicolakin pudotti Janin ettei itse putoa, ja sama pätee muihinkin pudotuksiin. Olisk

Nicola ei ollut missään vaiheessa suosikkini.                                                                                                                                                                                      Olin alussa vahvasti Carolan puolella. Mutta nuo viimeiset temput saivat inhoamaan.

hvasti Carolan puolella, mutta nuo viimeiset temput pilasivat.

Vierailija
4368/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsomossa oli ma 1.4. info, että ohjelma jää tauolle ja finaalijakso  esitetään 20.4.  Luulin sen olevan aprillipilaa, mutta ei kai sitten ollut, kun sama tieto oli siellä tänäänkin.  

Missä sielä se info näkyy? Kun ei ainakaan siinä näkynyt mitään missä ne jaksot on. 

Kyseisen ohjelman pääsivulla tai miksi sitä nyt sanotaankaan.

Ei mun katsomossa ainakaan mitään infoa näy? Ei yhtään missään. Mistähän oikein näette sen?

Vierailija
4369/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kun nicola tippui niin oli n.1km enää "huipulle" , aika nopeasti saa tulla helikopteri että ehtivät viedä nicolan huipulle ennen niitä?🤔

Vierailija
4370/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikosta jokainen saa pitää oman rahansa,ylimääräinen raha 50k äänestyksellä yhdelle.

Vierailija
4371/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä kun nicola tippui niin oli n.1km enää "huipulle" , aika nopeasti saa tulla helikopteri että ehtivät viedä nicolan huipulle ennen niitä?🤔

Ei se kiipeeminen tapahdu yhtä nopeasti kuin kävely

Vierailija
4372/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas varsinainen täytejakso. Puolet ohjelmasta jo pudonneiden kilpailijoiden esittelyä... Ei näköjään parempaakaan sisältöä keksitty.

Vierailija
4373/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakot ei ole penaalin terävimpiä kyniä. En voi ymmärtää noitaa lättäpill...

Vierailija
4374/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepakko ei nyt oikein tajunnut tätä formaattia, toki   tod.mäk se oman 10 000 €- verot saa.  Mutta sen 50 000€  yhteispotin pudonneet äänestää takuuvarmasti nyt  muille.  Jos ja kun se noin menee....Oikea ja kova peliliike olisi ollut että rahat olisi siirtynyt Nicolalle, ja sitten tytöt olisivatkin molemmat äänestäneet äänekkäästi Maxia . Mitäs olisikaan sitten tapahtunut?  Mutta lepakko  munasi, kuinkas muuten 

Vierailija
4375/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää seurata. Tylsä.

Vierailija
4376/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Arttu ei puolustanut Nicolaa? Olisi voinut sanoa että eiköhän mennä niin kuin on sovittu eli Nicolalle rahat huomenna. 

Arvostus meni nollaan. 

Vierailija
4377/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuusi seitsemän kilometriä päivässä. Täh? Mikä matka se on?! Se on normaali päivälenkki matka viikoittain. Voi tsiisus. Ja tämän piti olla jotenkin rankka suoritus tämän Summitin. No petyin. Enkä saanut koskaan ohjelman ideasta kiinni. Ei pitäis ennakoissa hirveästi katsojille lupailla jos ei sitten pysty sitä toteuttamaan. Turhaa hehkutusta mainokset.

Joo mullakin lähinnä just tuo että en ymmärtänyt pelin sääntöjä tai ideaa yhtään. Jos sellaisia oli. Ei onnistunut luomaan minuun siis mitään jännitystä ohjelman suhteen.

Vierailija
4378/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sarja muillakin foorumeilla näin haukuttu

Vierailija
4379/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepakko ei nyt oikein tajunnut tätä formaattia, toki   tod.mäk se oman 10 000 €- verot saa.  Mutta sen 50 000€  yhteispotin pudonneet äänestää takuuvarmasti nyt  muille.  Jos ja kun se noin menee....Oikea ja kova peliliike olisi ollut että rahat olisi siirtynyt Nicolalle, ja sitten tytöt olisivatkin molemmat äänestäneet äänekkäästi Maxia . Mitäs olisikaan sitten tapahtunut?  Mutta lepakko  munasi, kuinkas muuten 

Me mietimme ihan samaa :) mitä olisi vellihousu arttu tehnyt.?..olisiko äänet olleet 2-2. Eli tytöt äänestäneet Maxia, ja pojat Carolaa. Koska Nicolalla olisi ollut rahat niinkuin oltiin yhdessä alussa sovittu..  

Vierailija
4380/5482 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä oli harvinaisen pitkäveteinen ja tyhmä ohjelma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän