SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Pääasia ettei Alex voittanut. En puhu ihonväristä vaan luonteesta mikä tuli tiputuksessa varmaan kaikille selväksi. Anteeks Alex, en vaan pitänyt kiukuttelevasta luonteenpiirteestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Nicolalla vihaihminen kisan ulkopuolella? Useaan otteeseen on ollut kiukkuisen vihavivahteisia mielipiteitä hänen ylimielisyydestä. En itse ole havainnut Nicolassa ylimielisyyttä. Näin alkujaksoissa vähän hiljaisen, kiltin oloisen, ehkä taka-alalle jäävän tarkkailijan. Omista eräkokemuksista, ehkä liian avoin, joka on saattanut antaa kisakumppaneille väärän kuvan. En tiedä miten retkiseurueessa itse mukana olevana suhtautuisin, henkilöön joka kertoo avoimesti, ettei ole koskaan pitänyt jaloissaan vaelluskenkiä. No kaikkea en muista mitä asioita hän on omissa kokemuksissaan vähätellyt. En muista, että olisi omia vahvuuksiaan korostanut ryhmälle. Suomessahan on yleistä, että oma kehu haisee jne. Nicola ei mielestäni osoittautunut alun alkaenkaan heikoksi lenkiksi, kantoi rinkkaansa ihan itse ja eteni muiden mukana. Miehen köriläät, äänest
🤭 Turhaan annoit itsellesi peukun, sillä paljastit, että Nicolalla on kahdehtija kisan ulkopuolella. Ehkä se olet sinä, mutta veikkauksesi mielipitteen kirjoittajasta meni niin pieleen kuin ikinä voisit kuvitella. Eiköhän kisailijat saa tuotannolta sen kullanarvoisen ohjeen, ettei seuraa näitä k-palstoja. Oletan että älykkäimmät noudattaa ohjetta. Terveisin heteroMimmi.
Omituisinta sarjassa on se, että ensin mainostettiin tyylillä "kaikkien aikojen rankin selviytymistaisto", ja sitten vaativuus on tasoa että mummo rollaattorilla pärjäisi hyvin joukon jatkona.
Sitten juonimisesta: siinäkin nuo kaksi miestä jotka vielä kisassa mukana, eivät ole tehneet mitään. Jos "selviytymisellä" tarkoitettiinkin äänestyksiä, niin niissä nuo kaksi ukkoa ovat JOKAISESSA olleet tuppisuita ja katselleet varpaitaan.
Ei ole liioiteltua sanoa, että Suomessa vuoden ympäri ulkona liikkuvat "lähiölenkkeilijät" joutuvat "haastavampiin" olosuhteisiin, kun välillä pakkasta on kunnolla/ räntä lentää vaaksuorassa/ raahaa kolmea kauppakassia kävellen kotiin jne.
Turha, turhempi, turhin on Summit, olisi saanut jäädä tekemättä koko räpellys. No kuriositeettiarvona ohjelmalle voidaan nähdä se, että (jopa tällä palstalla!) kaikkilla vallitsee syvä yksimielisyys, ja ihmetys miksi ohjelma on edes tehty.
Olen ehkä? ei toivottu kommentoija av palstalla, tai sitten osaamaton. Lainaus viestistä 4302 Moi nikola ei näköjään onnistunut, Oli lainattu mun mielipide ja lisätty tuo tervehdys. Sinänsä hieman sivistymätön kommentointi, kun Nicola kirjoitettu pienellä alkukirjaimella. En kilpaile, enkä kinaile, mutta oletan, että saan antaa myönteistä palautetta mikäli haluan. Tiedostan, että joillekin se on ehkä punainen rätti, mutta en usko, että mun tarvitsee käydä koko ohjelmaa vääntämään rautalangasta, mikäli ohjelmaa seuraa ja on seurannut, silloin ei voi olla tietämätön miten hyvin Nicola on kisassa pärjännyt. Katsojan vikahan se ei ole, että hän oli massipussin suhteen turhan hyväuskoinen. Terveisin heteroMimmi
Katsomossa oli ma 1.4. info, että ohjelma jää tauolle ja finaalijakso esitetään 20.4. Luulin sen olevan aprillipilaa, mutta ei kai sitten ollut, kun sama tieto oli siellä tänäänkin.
Mikä on rahatilanne? Paljonko voittaja on saamassa? Tuskin 150k kuten alussa luvattiin
Yhteisessä potissa 50k eli yht. 80k kolmelle.
Mielestäni todella v-mäinen teko jättää rahat antamatta Nicolalle, millainen psykopaatti haluaa huipulle keinolla millä hyvänsä? Toivon, että Carola putoaa tai luovuttaa vielä.
Jos ollaan rehellisiä, niin pojat tuskin pettävät toisiaan.
Jos käy niin, että huipulle pääsee vain 2, niin se on Carola joka tippuu pois.
Olisi kannattanut höpöttää Nicolalle että pidetään me mimmit yhtä, ja äänestetään pojista toinen (se jolla ei rahoja) pois.
Fysiikassa Carola ei pärjää/olisi pärjännyt nousta yhdellekään, siis 4 parhaan joukkoa tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on rahatilanne? Paljonko voittaja on saamassa? Tuskin 150k kuten alussa luvattiin
Hyvin vaikea tietää tässä vaiheessa. Ja kun ei tiedetä veroprosenttiakaan niin ei voi laskea edes.
Carola on yhtä ärsyttävä kiljukotka kuin henriettakin.
The Summit -Janin pudotus nosti someraivon
https://www.seiska.fi/katso/the-summit-janin-pudotus-nosti-someraivon-k…
Heh, kas kun some ei sentään räjähtänyt, tätä palstaakin kun seuraa niin koko ohjelmasarja saattaa aiheuttaa närästystä, lisäksi tätä sontaa monta kertaa uusintana. Jos nyt tehtäisiin äänestys huoimmasta ohjelkmasta koskaan niin kuinkakohan The Summit Suomi pärjäisi, saattaisi saada monta pystyä eli putsata pöydän.
Mitenköhän noiden osallsijien mieletnerveys kestää tällä mm. palstalla saatua toki ansaittua kritiikkiä, kun ei tainnut mieli olla ihan rauhassa ja tasapainossa entuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän noiden osallsijien mieletnerveys kestää tällä mm. palstalla saatua toki ansaittua kritiikkiä, kun ei tainnut mieli olla ihan rauhassa ja tasapainossa entuudestaan.
Toivottavasti jättävät palstat kokonaan lukemattta.
Vierailija kirjoitti:
Katsomossa oli ma 1.4. info, että ohjelma jää tauolle ja finaalijakso esitetään 20.4. Luulin sen olevan aprillipilaa, mutta ei kai sitten ollut, kun sama tieto oli siellä tänäänkin.
No mä voin ainakin sanoa, että tämän sarjan surkuhupaisuus yltäisi aivan nextille levelille, jos nämä sieniretkeläiset kävelisivät voittoonsa liikutuksesta nyyhkien samaan aikaan, kun muu Suomi seuraa kunta- ja aluevaalien ääntenlaskentaa.
Vierailija kirjoitti:
The Summit -Janin pudotus nosti someraivon
https://www.seiska.fi/katso/the-summit-janin-pudotus-nosti-someraivon-k…
Heh, kas kun some ei sentään räjähtänyt, tätä palstaakin kun seuraa niin koko ohjelmasarja saattaa aiheuttaa närästystä, lisäksi tätä sontaa monta kertaa uusintana. Jos nyt tehtäisiin äänestys huoimmasta ohjelkmasta koskaan niin kuinkakohan The Summit Suomi pärjäisi, saattaisi saada monta pystyä eli putsata pöydän.
Tuo linkki oli jo täälä. Lukekaa näitä viestejä...
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse siitä että mitä jani sanoi. Sitä paitsi ei edes tarkoita samaa.
Sama kuin jos sulla on vaikka kaveri joka on aina korjannu sun auton, ja nyt oletkin itse oppinut korjaamaan. Niin voit sanoa kaverille että en enää tarvitse sinun osaamista, korjaan jatkossa itse.
Eikä se tarkoita sitä että hylkäisit kaverisi.
Niinhän Jani hylkäsi vai näitkö Petterin yhä siellä?Ilman tätä hylkäämistä Jani ois voinut voittaa, koska Petteri ei ois Jania jättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli kyse siitä että mitä jani sanoi. Sitä paitsi ei edes tarkoita samaa.
Sama kuin jos sulla on vaikka kaveri joka on aina korjannu sun auton, ja nyt oletkin itse oppinut korjaamaan. Niin voit sanoa kaverille että en enää tarvitse sinun osaamista, korjaan jatkossa itse.
Eikä se tarkoita sitä että hylkäisit kaverisi.
Niinhän Jani hylkäsi vai näitkö Petterin yhä siellä?Ilman tätä hylkäämistä Jani ois voinut voittaa, koska Petteri ei ois Jania jättänyt.
🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Missä sielä se info näkyy? Kun ei ainakaan siinä näkynyt mitään missä ne jaksot on.
Kuulemma finaalijaksossa tapahtuu jotain jännää. Kuulin jostain, en aio katsoa!
Moi nicola