SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Lentääkö se kuvausryhmä aina yöksi johonkin hotelliin tuolla kopterilla. Tuskin ne nyt teltoissa nukkuu. Tosin kai noilla joku turvahenkilö on siellä koko ajan.
Ja minähän verran nuo oikeasti kommunikoi koko ajan sen muun kuvaus porukan kanssa.
Onko jossain kerrottu hakijoiden määrä tähän ohjelmaan? Kiintiöt paukkuu siihen malliin, että onko rekryt tehty kuinka? Ei tarvi tätä "seikkailua" tämän enempää katsoa.
Ai tämäkin meni taas tämmöseen!!
Jos nuo oikeasti suunnistaisi tuolla kartan ja kompassin kanssa niin varmasti olisivat joskus edes menneet harhaan. Mutta metrilleen aina muka osuvat niihin kirjelappusiinkin. Ei oikein vakuuta.
En saa tätä liitettyä tuohon ketjuun. Synnytin esikoiseni kolmekymmentä vuotta sitten. Silloin syntymätodistuksessa oli kolme rastitettavaa vaihtoehtoa: tyttö, poika, tai muu. Tuo "muu" tarkoittaa tietysti, että ulkoisten sukupuolielinten perusteella sukupuolta ei voida määritellä selkeästi tytöksi, tai pojaksi . Ts. ne ovat jotenkin kehitysvaiheessa epämuodostuneet. Se ei silti tarkoita, että olisi olemassa joku kolmas " muu" sukupuoli.
No nyt ymmärrän miksei sadut ja petterit olleet tuotannon mielestä niin mielenkiintoisia.
Parhain pudotus oli tänään eli Linnean. Viimeinkin.
Ylipäätään aika epäuskottava koko juttu.
Voi herrajestas miksi munkkilätinaksi meni tämä sarja. Ei pahemmin kiinnosta.
Huvittavaa miten 2 äijää vetää muita sata nolla. "Menenkö mä huipulle vai haluaako joku muu"? Kaveri kömpii perässä ja ylhäällä alkaa juonittelu pudottetavasta. - Kaikki tietää että ensimmänen siellä oleva saa luultavasti edun kuten päättää pudotuksesta. Miksi eivät muut haasta vaikka tietävät homman nimen sanomalla että mä voisin mennä välillä ensin? Aivan käsittämätöntä toimintaa!!
Seuraavaksi varmaan mennään vihille reitiltä löytyvän norjalaisen toteemipaalun kanssa.
Siis toihan on ihan käsikirjoitettu ohjelma, ei mitään aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nuo oikeasti suunnistaisi tuolla kartan ja kompassin kanssa niin varmasti olisivat joskus edes menneet harhaan. Mutta metrilleen aina muka osuvat niihin kirjelappusiinkin. Ei oikein vakuuta.
Tämä. Ei tuo vaikuta yhtään siltä että joutuvat oikeasti mitään karttaa tai kompassia käyttämään.
Eipähän tarvii enää tämän jakson jälkeen katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Voi herrajestas miksi munkkilätinaksi meni tämä sarja. Ei pahemmin kiinnosta.
Huvittavaa miten 2 äijää vetää muita sata nolla. "Menenkö mä huipulle vai haluaako joku muu"? Kaveri kömpii perässä ja ylhäällä alkaa juonittelu pudottetavasta. - Kaikki tietää että ensimmänen siellä oleva saa luultavasti edun kuten päättää pudotuksesta. Miksi eivät muut haasta vaikka tietävät homman nimen sanomalla että mä voisin mennä välillä ensin? Aivan käsittämätöntä toimintaa!!
Joo just tää. Tässä ei ollenkaan näy mitkään miten ne ne päätyy noihin ratkaisuihin. Miten esim Linnea tuosta noin vaan oli viimeinen. Eikö mitään pohtimista kuka joutuu viimeiseksi jne.. jotenkin hirveän epäaidonnoloinen koko ohjelma.
Olisko mikään muu ohjelma ehtinyt aiheuttamaan yhtä monta pettymystä lyhyelle ajalle kuin tämä? Ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii enää tämän jakson jälkeen katsoa.
Minä olen katsonut lähinnä aina sen että kuka tippuu. Ei tuossa oikein mitään muuta katsottavaa ole. Toivon että noista kukaan ei pääsisi sinne vuorelle. Vaikeasti samaistuttavia hahmoja.
Vierailija kirjoitti:
Lentääkö se kuvausryhmä aina yöksi johonkin hotelliin tuolla kopterilla. Tuskin ne nyt teltoissa nukkuu. Tosin kai noilla joku turvahenkilö on siellä koko ajan.
Ja minähän verran nuo oikeasti kommunikoi koko ajan sen muun kuvaus porukan kanssa.
Lehdessä luki, että nukkuvat teltoissa, kuten nuo kilpailijatkin ja vaeltavat paljon rankan kuorman kanssa. Osittain varmaan saavat kyytiäkin.
Ärsyttää tuo Jasperinkin rooli. On niin yksi tyhjän kanssa
Mahtaa Janista olla outoa tuossa seurassa kun kuunteli kaikkien muiden taustat. Kaikilla muilla tosi sekavaa settiä. Janin tarina normaalein ja tasaisin elämänpolku.