SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on muutama lesbopari kavereina, joissa toinen hoitaa kotityöt ja järkytyin kun sille toiselle piti vielä ruoka kantaa pöytään ja korjata astiat ruoan jälkeen pöydästä.Meillä hoidetaan asiat miehen kanssa yhdessä ja meidän 5 v osaa laittaa astiat koneeseen.Tämä toinen nainen puhuu naisista alentuvasti.Niiden me
Mulla ei ole, eikä tule olemaan lesbo, eikä homokavereita.
No sitähän sä et voi varmasti tietää...
Tuottaja kertoo IS:ssa: Erätaidot eivät olleet vaatimus.
Pelissä on myös pakko käyttää rahapotista rahaa, että pääsee etenemään. Sekin kerrottiin.
No silloinhan kyllä mielestäni potin suuruuden hehkutus on väärin sillä loppupelissä tuotanto päättää paljonko edes voi voittaa.
Että oli se nyt tämäkin ohjelma (pään pyöritystä).
Carola luulee olevansa pelinvetäjä vaikka todellisuudessa on todella raskas möykkäävä lesbo joka puhuu huutamalla. Todella rasittava ääni
Vessakäynnit hoidettiin tilanteen mukaan, Jasper hoidettiin paikalle myös tilanteen mukaan (joko kopterilla, vaeltaen tai veneellä). Aika tilanteen mukaan-ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Jani selitti ennakkojaksossa jotain siitä, että porukka ei mieti kuka ansaitsee päästä huipulle. Ei kyllä itsekkään miettinyt Petterin pudotuksen kohdalla tuota, mutta kummasti muuttuu ääni kellossa, kun itsellä ei ole enää niin vahva asema ryhmässä.
Mä ymmärsin että nimenomaan tarkoitti sitä että tässä ei ole äänestetty sillä tavalla. Että ei ole merkitystä sillä että kuka ansaitsis, koska ei sen perusteella äänestetä.
"8. Miksi ohjelmassa juonitaan niin paljon? Eikö retkikunnan tulisi vetää yhtä?"
"Tuotanto ei ohjeistanut osallistujia juonimaan, mutta koska kyseessä on kilpailu, tietenkin valtaosa haluaa varmistaa selustansa mahdollisia äänestyksiä ajatellen. Retkikuntahan vetää myös vahvasti yhtä: vaelluksen aikana huolehditaan, että kaikki pysyvät matkassa, leiriytyessä muita autetaan ja vahvemmat kantavat enemmän yhteisiä tarvikkeita."
"10. Miksi kilpailijoiksi on valittu niin paljon nuoria somettajia?"
"Osallistujissa ei ole mukana erityisen paljoa somettajia tai sisällöntuottajia. Moni osallistujista on somessa tai tekee somesisältöä, mikä on aika tyypillistä nykypäivänä. Ketään osallistujista ei ole valittu mukaan somettamisen perusteella."
Täällä loput katsojien kysymykset ja tuotannon vastaukset:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tippuuko se Linnea nyt vai ei ?
No onhan se jo lukuisia kertoja mainittu, että tippuu uusimmassa ennakkojaksossa, eli seuraavassa tv-jaksossa nro 9. Ensi viikolla siis, jos seuraat ilman Katsomo Plus.
En vaan tosiaan ymmärrä, miksi pitää "ennakkoon" katsoa kaikki, ja paljastaa samalla kaikille muillekin miten jokin sarja etenee?
Mitä se "ennakkoon" katsominen sitä paitsi auttaa? Sittenhän se on katsottu, kun muilla tuo on vielä edessä? Ei jaksojen kokonaismäärä lisäänny sillä ennakkoon katsomisella, nopeutuu vaan ja sarja ilo loppuu näillä hätäisillä aikaisemmin.
Jos maksaa palvelusta, niin miksei sen etuja käyttäisi? Itse katson ennakkoon myös siksi, että haluan tulla yllätetyksi ja säilyttää jännityksen. Ennakkojakatsojana en voi spoilaantua, koska olen jakson jo nähnyt. Jos on mahdollisuus nähdä jonkun ohjelman jaksoja ennakkoon, on 100% varmaa, että joku katsoja TAI lehden otsikko aina sen putoajan tai yllätyskäänteen tulee möläyttämään.
Jos en haluaisi spoilaantua, tulisi minun välttää kaikkia keskustelupalstoja, somea ja viihdeuutisia koko kauden ajan ja sitä en halua tehdä. Siksi valintani on MTV Katsomo+ ja Ruutu+.
Vierailija kirjoitti:
"8. Miksi ohjelmassa juonitaan niin paljon? Eikö retkikunnan tulisi vetää yhtä?"
"Tuotanto ei ohjeistanut osallistujia juonimaan, mutta koska kyseessä on kilpailu, tietenkin valtaosa haluaa varmistaa selustansa mahdollisia äänestyksiä ajatellen. Retkikuntahan vetää myös vahvasti yhtä: vaelluksen aikana huolehditaan, että kaikki pysyvät matkassa, leiriytyessä muita autetaan ja vahvemmat kantavat enemmän yhteisiä tarvikkeita."
Vaikea kyllä uskoa, että tuotanto ei olisi ohjeistanut tai kannustanut kilpailijoita juonimaan saadakseen "hyvää televisioviihdettä". Ihan takuulla on sitä juonittelua haluttu mukaan.
Katsoin nyt vasta eilisen tv-jakson ja voi jestas sitä aamuista venymistä. Mulla olis mennyt hermo siihen lonimiseen ja oisin itse kasannut teltat ja pannut vauhtia lähtemiseen. Aikuiset ihmiset - ja Linnean kun ei kukaan johda, miksei johtanut itse. Varooko ne toisiaan ettei vaan tule häädetyksi vai mitä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kyllä uskoa, että tuotanto ei olisi ohjeistanut tai kannustanut kilpailijoita juonimaan saadakseen "hyvää televisioviihdettä". Ihan takuulla on sitä juonittelua haluttu mukaan.
No ylipäätään kun miettii että miten nää ohjelmaan päätyvät keskustelut muodostuu. Käveleekö jokausen kilpailijan rinnalla yksi kamera ja äänittäjä koko ajan. Vau olisiko sovittu että hei nyt kuvataan teitä kahta, keskustelkaa nyt jotain ohjelmaan sopivaa.
99 prossaa reissun keskusteluista ei päädy ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vessakäynnit hoidettiin tilanteen mukaan, Jasper hoidettiin paikalle myös tilanteen mukaan (joko kopterilla, vaeltaen tai veneellä). Aika tilanteen mukaan-ohjelma.
On kyllä maailman helpoin juontokeikka tuolla Jasperilla. Tuohan hoituisi vaikka kännykän kautta sanoa nuo muutama sana kerran kahdessa päivässä.
On tää vähän väljähtänut versio. En tiedä onko muiden maiden versiot ollu parempia.
Uusimmassa ennakkojaksossa Maxilla oli taas vähä sellanen "minä fiilistelen, muut tekee" rooli, ja vaikka se nyt onkin huumori niin onko siinä pieni totuuden siemen kuitenkin? Käskytti siis muita täyttämään hänen pullot ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasper luo jännitystä:"Virran ylitys kestänyt jo PUOLI tuntia ja matkaa on jäljellä vielä monta kilometriä!!!" Katsojaa jännittää, mitenkähän tässä käy. En kyllä malta käydä edes jääkaapilla...
Joo, nuo Jasperin ylidramatisoidut jaksoselustukset on kyllä huikeita. Matkasta on yritetty luoda katsojien korvaan todella vaativa ja jännittävä näillä pahaenteisillä uhkakuvilla pakkasen puolelle käyvästä säästä ja pian laskeutuvadta auringosta...
Jep 😁 Oikein 3 km vielä checkpointin purilaisille ja oluille.
Olihan tuossa jännitettävää,lautoja siirrettiin paikasta toiseen. Kauan se kesti. Itselläkin syke nousi,kun odotti,että kastuuko varvas vai kenkä.(Ai apua,että on jännitettävää).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt yhtään ymmärrä. Eikö luovuttajien rahat menetetä, sitähän tässä on alusta saakka sanottu. Mutta nyt Henriettan rahat menivätkin yhteiseen pottiin.
Säännöt tuntuvat siis vaihtuvan lennosta.
Se vaikuttaa, missä vaiheessa luovuttaa. Olivat äänestyksen äärellä jo check pointissa, joten ei luovuttanut kesken vaelluksen. Näin minä sen ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt yhtään ymmärrä. Eikö luovuttajien rahat menetetä, sitähän tässä on alusta saakka sanottu. Mutta nyt Henriettan rahat menivätkin yhteiseen pottiin.
Niinpä. Todella ärsyttävää!! Tuottaja pauliina ojala voisi ihan ite vastata täälä että MIKSI? Kuitenkin lukevat näitä.
En todellakaan katso enää seuraavaa kautta jos semmoinen tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vaikuttaa, missä vaiheessa luovuttaa. Olivat äänestyksen äärellä jo check pointissa, joten ei luovuttanut kesken vaelluksen. Näin minä sen ymmärsin.
Ei sillä ole mitään väliä että missä vaiheessa luovuttaa, kun säännöissä kerran sanotaan VAIN että jos luovuttaa niin rahat menetetään. Piste.
Ärsyttää nämä luovuttajat kun esim Petteri äänestettiin pois ja olisi ollut korvaamaton noiden lusmujen neuvojana. Liikaa puhetta ja vähän toimintaa, talsitaan 3km ja huh, huh kun vaativaa. Puolet vähemmän jaksoja jos vielä uusi kausi tulee, turhat kälinät pois ja toimintaa enemmän.