SUMMIT SUOMI
Tehdäänpä nyt hyvä ketju tälle ohjelmalle oikeasta nimestä alkaen ja jätetään nuo toisessa ketjussa olevat mölinät pois.
Katso lähetysajat : The Summit Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä yksi valas polski vedessä
Carolallakin näytti olevan 10 kiloa ylimääräistä, Linnealla 15-20 kiloa.
Ja aijai, miten paljon Maxilla oli löysää vyötäröllä ja vatsassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kisan voittosumma riippuu siitä, kuinka moni retkikunnasta pääsee huipulle annetun aikarajan sisällä. Jokainen kantaa repussaan osuutta 150000 euron rahapotista, ja jos joku luovuttaa, hänen kantamansa rahat menetetään"
Mutta jos äänestetään pois, hänen rahansa siirtyvät yhteiseen pottiin. Tähän mennessä luovuttamiseksi on katsottu Tiian luovutus heikon kunnon takia, Satun kulun estäminen köysi katkaisemalla ja Jannen kulun estäminen tikkaat pudottamalla. Lisäksi on lunastettu kanoottien avaimet 5 tonnilla. Potissa on siis kaikkiaan 11 500.
Lisäksi henrietta luovutti. Kovin on pieni potti jäljellä😉
Siis jäljellä Henrietan luovutuksen jälkeen 105 000.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maxilla oli hieman pömppövatsaa. Kaksi muuta kaveria olivat timmissä kunnossa.
Oisko mahdotonta jättää nämä ulkonäön arvostelut ja kommentoinnit pois?
Aina keskustelupalstat menee tähän samaan vanhaan, hohhoijjaa
Onko tuolla nyt oikeasti kukaan edes vaelluksella? Aina kun kuvataan, niin porukalla on hirveesti vaatetta päällä. Toki leirissä ihan ymmärrettävää, mutta jos mennään rinkka selässä ylös alas tuntureita, niin ei siinä kovin paljoa pitäisi olla vaatetta päällä. Ei tuolla kuitenkaan pakkasta ole, eikä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta isommin tuultakaan.
Nimimerkillä kokemusta on.
Maxin kroppa oli kyllä tuohon tarkoitukseen oikein hyvä. Pikkasen rasvaa, niin pysyy lämpimänä ja on mistä ottaa energiaa. Ei kuitenkaan liikaa, eli ei ole kova homma roudata mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin sen uintikohtauksen jälkeen, että täällä alkaa heti naisten vartaloiden arviointi. Av ei petä koskaan, vaikka toivoisin.
Nicolalla oli tosi hyvä kroppa.
Minkähän arvostelumyrskyn Tiia olisi mahtanut saada? Toisaalta hänen kuntonsa ei olisi missään tapauksessa olisi riittänyt tuohon uintimatkaan asti.
Ai saakeli, nyt tuli semmonen kuva verkkokalvoille että en ehkä kestä😂
"Luovuttaneiden osallistujien rahat menetetään. Lisäksi jokaisessa äänestyksessä on mahdollisuus napata jonkun toisen osuus voittopotista."
Miks mä en ymmärrä tätä. Miten niin mahdollisuus? Ja jonkun toisen? Eli kenen tahansa kilpailijan? Ja miksi kukaan ei ole vielä napannut?😄
Vierailija kirjoitti:
"Luovuttaneiden osallistujien rahat menetetään. Lisäksi jokaisessa äänestyksessä on mahdollisuus napata jonkun toisen osuus voittopotista."
Miks mä en ymmärrä tätä. Miten niin mahdollisuus? Ja jonkun toisen? Eli kenen tahansa kilpailijan? Ja miksi kukaan ei ole vielä napannut?😄
Tarkoittaa, että jäljellejääneet saavat lähtevän kilpailijan osuuden. Ja se pätee vain checkpointteihin, jos putoaa muuten pois, menettää mukana olleet rahat, mukaanlukien yhteiset rahat. Luovuttikohan Henrietta siksi, että Janikalla oli kai yhteiset rahat mäen päälle saapuessaan? Yhteiset rahat jaetaan vasta lopussa jollain tavalla.
Itse olen kehittänyt paljon, millä tuota formaattia olisi voinut hämmentää. Muiden nukkuessa olisi voinut kätkeä rahat jonnekin maastoon. Toisaalta tulen puhdistava vaikutuskin olisi hyvä eli olisi polttanut kaikkien rahat ja kun KKK-mies pyysi avaimesta 5 kiloa, niin olisi voinut pitää päätä roihuavalla parilalla ja kysyä irtoaako avaimet ilmaiseksi tai kylmän veden pinnan alla olisi ollut myös hieno optio. Jokun muun kanootin kippaaminen tai perinteinen intiaanikikka eli pohjan rikkoninen kirveellä, jonka olisi voinut napata vaikka köysisilta tehtävästä olisi ollut mojova lisä sarjaan. Lisäksi musta kopteri suorastaan kutsuisi toistamaan saman kivenmurikkatempun, kuin mitä näimme elokuvassa First Blood.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kisan voittosumma riippuu siitä, kuinka moni retkikunnasta pääsee huipulle annetun aikarajan sisällä. Jokainen kantaa repussaan osuutta 150000 euron rahapotista, ja jos joku luovuttaa, hänen kantamansa rahat menetetään"
Mutta jos äänestetään pois, hänen rahansa siirtyvät yhteiseen pottiin. Tähän mennessä luovuttamiseksi on katsottu Tiian luovutus heikon kunnon takia, Satun kulun estäminen köysi katkaisemalla ja Jannen kulun estäminen tikkaat pudottamalla. Lisäksi on lunastettu kanoottien avaimet 5 tonnilla. Potissa on siis kaikkiaan 11 500.
Näyttää siltä, että porukoille on epäselvää potin koosta. Itse ymmärsin, että jokainen vie mukanaan yksilöllistä pottia, kymppitonnia, ja sitten on vielä yhteinen potti, johon poistuneiden rahat on laitettu, paitsi luovuttaneiden. Eli kaikki yhteensä hieman yli satatonnia. Jokainen saa sen osan, jonka pystyy viemään huipulle. Sitä en tiedä, miten se yhteispotti jaetaan. Saako ensimmäinen sen? Korjatkaa, jos olen väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kehittänyt paljon, millä tuota formaattia olisi voinut hämmentää. Muiden nukkuessa olisi voinut kätkeä rahat jonnekin maastoon. Toisaalta tulen puhdistava vaikutuskin olisi hyvä eli olisi polttanut kaikkien rahat ja kun KKK-mies pyysi avaimesta 5 kiloa, niin olisi voinut pitää päätä roihuavalla parilalla ja kysyä irtoaako avaimet ilmaiseksi tai kylmän veden pinnan alla olisi ollut myös hieno optio. Jokun muun kanootin kippaaminen tai perinteinen intiaanikikka eli pohjan rikkoninen kirveellä, jonka olisi voinut napata vaikka köysisilta tehtävästä olisi ollut mojova lisä sarjaan. Lisäksi musta kopteri suorastaan kutsuisi toistamaan saman kivenmurikkatempun, kuin mitä näimme elokuvassa First Blood.
Tämä oli kuitenkin vaellusohjelma eikä mikään rikosjännäri tai rikos ja rangaistus. Kyllä niitä tappamisohjelmia tulee ihan riittävästi telkusta. Onneksi ylläolevan kirjottaja ei ollut porukassa soppaa hämmentämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että porukoille on epäselvää potin koosta. Itse ymmärsin, että jokainen vie mukanaan yksilöllistä pottia, kymppiton
Todennäköisesti se palkintopotti supistuu lopulta suunnilleen puoleen alkuperäisestä. Sen jaosta ei vielä tiedetä. Eliminoidut kilpailijat saattavat olla mukana sen jaosta päättämisessä.
Mites toi yks ui melkein kaikki vaatteet päällään, onhan ne vaatteet jo painaneetkin aika paljon
Carolasta tulee sellaset pick me girl vibat.
Tämmöinen pikku välihuomio säännöistä tähän väliin,
"Jokainen 14 kilpailijasta kantaa mukanaan osaa 150 000 euron voittopotista, ja kaikki vuoren huipulle pääsevät kilpailijat jakavat keskenään sen summan, mitä heillä on silloin jäljellä."
"Luovuttaneiden osallistujien rahat menetetään."
Eli, se on ihan sama kuka niitä yhteisiä rahoja kantaa eikä niistä saa mitään suojaa niin kuin on annettu ymmärtää?
Aleksi puhui silloin ettei voi tippua kun kantoi yhteisiä rahoja, ja jossain kohtaa kaksi kilpailijaa puhui että "sitä" ei voi tiputtaa kun sillä on ne rahat.
Siis mitä ihmettä, eihän noi kilpailijat tiedä edes itse sääntöjä.
Tähän mennessä luovuttaneita on tia ja henrietta. Satu ja janne ei luovuttanut vaan heidät tiputettiin pois. Joten heidän rahathan pitäisi olla vielä potissa???
Vierailija kirjoitti:
Oon hyvä uimari ja oon uinut pitkiä matkoja järvessä. Silti toi pelottais, koska kylmyydessä musta tuntuu, et veri lakkaa kiertämästä. Esim jos oon pakkasessa pitkään lman hanskoja, mulle tulee huono olo ja jos ei pääse lämpimään, oon joskus pyörtyny. Varmaan kuolisin tonne.
Sulla saattaa olla kylmäallergia. Mulla on lääkärin diagnosoimana se. Normaali uiminen ei tee mitään, mut esim avantoon putoaminen voi mulla aiheuttaa shokin helpommin kuin muilla.
Vierailija kirjoitti:
Mites toi yks ui melkein kaikki vaatteet päällään, onhan ne vaatteet jo painaneetkin aika paljon
Ai muu vai?
Minkähän arvostelumyrskyn Tiia olisi mahtanut saada? Toisaalta hänen kuntonsa ei olisi missään tapauksessa olisi riittänyt tuohon uintimatkaan asti.