Hermostuttaa jos en saakaan hakemaani osa-aikaista etätyötä koska todellakin tarvitsisin siitä saadun palkan
Mulla on kokopäiväinen päivätyö ja hain iltaisin tehtävävää etätyötä. Mulla on ulosotossa n. 10 000€ velkaa jotka haluaisin maksaa pois mahdollisimman nopeasti pois. Toki saan ne maksettua päivätyönkin palkalla, mutta eläminen olisi erittäin tiukkaa ja menisi enemmän aikaa velkojen maksuun.
Haku tuossa osa-aikaisessa työssä loppuu huomenna, mutta ilmoituksessa luki, että palkkaavat väkeä jo hakuaikana. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut. Hermostuttaa jos en saakaan tuota työtä. Se olisi sopinut niin hyvin mun päivätyön kanssa yhteen ja olisi muutenkin ollut toteuttavissa mulle koska en mä voi mitä tahansa etätyötä tehdä kun ei ole taitoja ja tietoja.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Onko kuulunut mitään?
Ei ole kuulunut mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun haet työpaikkaa. Toivotaan, että saat sen.
Toivotaan joo, että saisin sen työpaikan.
ap
Tsemppiä AP:lle. On kurjaa olla veloissa.
Ei ole tuosta työstä kuulunut mitään eli se siitä sitten varmaan.
ap
Olen kyllä pettynyt. Mä niin odotin, että saisin tuon työn ja saisin velat nopeammin maksettua. Nyt oikeasti harmittaa todella paljon.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, kun haet työpaikkaa. Toivotaan, että saat sen.
Toivotaan joo, että saisin sen työpaikan.
ap
Tsemppiä AP:lle. On kurjaa olla veloissa.
Kiitos. En saanut tuota toista työtä joten velkojen maksuun menee pidempään. Keikkatyötä omalla alalla aion tehdä, mutta etätyö olisi ollut kevyempää.
ap
Ei ole kuulunut mitään ja ottaa päähän. Tänään tuli vakityön palkkalaskelma ja ulosoton jälkeen käteen jäävä raha on onneton. Ahdistaa. Pitäisi koittaa jostakin saada toinen työ, mutta vaikeaa tuntuu olevan, että sopiva löytyisi. Etätyö olisi sopinut niin hyvin mun elämään kun olisi voinut hoitaa sen illalla.
Nyt sitten siirsin sähkösiirron ja kulutuksen laskujen eräpäiviä kun ei millään rahat riitä maksaa niitä nyt. Tämän kuun palkka ei tokikaan ollut ihan normaali vaan pienempi. Jatkossa tulee enemmän palkkaa, mutta ei suurta summaa siltikään.
ap
No nyt tänään tuli sähköposti, että ei mua valittu. Voi paska. En tiedä mitä työtä oikein keksisin.
ap
Kenelle sä oikein kuvittelit vastaavasi? Mä ap en kirjoittanut tuota kaikki eivät ole niin kuin sinä.
ap