Hermostuttaa jos en saakaan hakemaani osa-aikaista etätyötä koska todellakin tarvitsisin siitä saadun palkan
Mulla on kokopäiväinen päivätyö ja hain iltaisin tehtävävää etätyötä. Mulla on ulosotossa n. 10 000€ velkaa jotka haluaisin maksaa pois mahdollisimman nopeasti pois. Toki saan ne maksettua päivätyönkin palkalla, mutta eläminen olisi erittäin tiukkaa ja menisi enemmän aikaa velkojen maksuun.
Haku tuossa osa-aikaisessa työssä loppuu huomenna, mutta ilmoituksessa luki, että palkkaavat väkeä jo hakuaikana. Mitään ei ole kuitenkaan kuulunut. Hermostuttaa jos en saakaan tuota työtä. Se olisi sopinut niin hyvin mun päivätyön kanssa yhteen ja olisi muutenkin ollut toteuttavissa mulle koska en mä voi mitä tahansa etätyötä tehdä kun ei ole taitoja ja tietoja.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin hermostuttaa, kun ei ole yhtään työpaikkaa ja sinä olet rohmuamassa jo toista.
Juu, sehän on varmasti sinulta pois! Olisit varmasti itse halunnut kyseisen työpaikan, vai mitä? Ettäs kehtaavat ahnehtia työtehtäviä!
Kirjaimellisesti sehän on pois sellaiselta joka hyötyisi saadessaan edes sen osa-aikaisen paikan. AP:n ulosottovelat kiinnostaa muita kuin kilo phaskaa.
Mikään laki ei kiellä hankkimasta kahta työtä. Mä olisi hakenut tuota työtä vaikka mulla ei olisi ulosotossa velkaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kuulunut mitään tuosta työpaikasta. :(
ap
Rekryissä kestää, se kirjoitus on aina sama vaikka kestäis 1-2kk
Miten sä oot onnistunu hankkimaan tollasen velan?
Vierailija kirjoitti:
No sehän on asia joka ei kuulu sulle millään tavalla. :)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Rekryissä kestää, se kirjoitus on aina sama vaikka kestäis 1-2kk
No ei auta kuin odotella miten käy.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuakin hermostuttaa, kun ei ole yhtään työpaikkaa ja sinä olet rohmuamassa jo toista.
Juu, sehän on varmasti sinulta pois! Olisit varmasti itse halunnut kyseisen työpaikan, vai mitä? Ettäs kehtaavat ahnehtia työtehtäviä!
Kirjaimellisesti sehän on pois sellaiselta joka hyötyisi saadessaan edes sen osa-aikaisen paikan. AP:n ulosottovelat kiinnostaa muita kuin kilo phaskaa.
Oletpa katkera. Ap ei olisi ainoa joka kahta työtä tekisi. Se saa paikan joka on pätevin. Turha kitistä jos ei itsellä rahkeet riitä edes yhteen työpaikkaan.
Luuserit ei saa edes yhtä työpaikkaa ja sitten kiukuttelevat kun toiset pystyy useampaan työhön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ap:n vika, että sä et onnistu saamaan edes yhtä työtä. Olisiko kannattanut käydä muutakin kuin peruskoulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on moneen kertaan kerrottu, että kenenkään ei kannata ottaa osa-aikatyötä vastaan (ainoaksi työksi) suojaosan poiston jälkeen.
Ap haluaa tehdä kovasti töitä maksaakseen velkansa ja palstan hiekkapillujen mielestä sekin on väärin.
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi harmi. Miellään sen olisi suonut noin symppikselle tyypille.
Muistathan, että sivutyöhön tarvitaan päätoimisen työnantajan suostumus.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan, että sivutyöhön tarvitaan päätoimisen työnantajan suostumus.
Työantajalle on ihan sama vaikka tekisi muualla töitä. On muitakin jotka tekee muualla töitä.
ap
On tämä palsta kummallinen. Joku haluaa tehdä enemmän töitä ja sekin on äm mien mielestä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Velan maksun jälkeen heti lisää velkaa haalimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaikki eivät ole niin kuin sinä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kaikki eivät ole niin kuin sinä ;)
Paitsi että meistä kahdesta sinä olet ulosotossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Voi luoja. Niin laina taloa varten. Harva pystyy ostamaan taloa tai asuntoa ilman lainaa. On melkoisen eri asia maksaa lainaa omasta kodista kuin olla velkaa ulosottoon. Jos ei noiden eroa tajua, niin ei voi mitään. Mä en ole velvoitettu elämään vuokralla loppuelämääni sen vuoksi, että jossakin kohtaa elämässä olen ollut ulosotossa.
ap
Miten niin ei tarvitse osata mitään? En mä missään niin kirjoittanut vaan kirjoitin, että mun tiedot ja taidot ei riitä mihin tahansa etätyöhön.
ap