Mistä asti 0.69 promillea on ollut lentomatkustamisen estävä juopumustila?
Kommentit (272)
Se onkin luotettava fakta kun persu itse sanoi tuon verran puhaltaneensa lentokentällä.
ei toi ollut promillemäärä vaan gramma litrassa määrä eli jotain 1,5 promillea
immonen huijasi julkisuudessa muka promillemäärällä, se olikin tää eli kolminkertainen rattijuopumuksen raja
Rattijuopumuksen promilleraja on määritelty rikoslaissa. Rattijuopumuksesta on kyse, jos kuljettajan veren alkoholipitoisuus on ajon aikana tai sen jälkeen vähintään 0,5 promillea tai jos hänellä on vähintään 0,22 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas kansa käy keskustelua persukansanedustajan humalatilasta.
Tämä alkaa olla kansallinen perinne. Ainakin merkittävä osa kulttuuria.
Kuka tahansa poistetaan kentokoneesta mikäli kyseenalaistaa käytöksellään lentokoneen miehistön ohjeistuksia ja käyttäytyy häiritsevästi henkilökuntaa tai kanssamatkustajia kohtaan.
Ps. Vaikka omaisi lentolupakirjan se ei tarkoita että mitä tahansa lentokonetta voi lentää vaikka olisi evp upseeri, kansanedustaja tai kadunmies.
Luullut että tuollainen lentokone ryyppäminen jo jäänyt menneisyyteen?
Siis ihan hir-vee-tä, että tuollaiset kahden puolenlitran oluen tumut oli tempaissut kun lennolle oli menossa. Iik.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas kansa käy keskustelua persukansanedustajan humalatilasta.
Tämä alkaa olla kansallinen perinne. Ainakin merkittävä osa kulttuuria.
Minä muistan Vasemmistoliittolaisen ministerin Paavo tais olla nimi kännäämiset,graffaamiset autonpotkimiset,sammumiset,nokalleen lentelyt,on perinteitä joo verorahoilla kustannetut.
Ei promillet vaan persunaamari ja Ylen palkkaama viherkommari-lentoemo.
Poliisi on tiedottanut, ettei ole eilen puhalluttanut lentokentällä ketään.
Immonen siis valehtelee ja ap uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Se onkin luotettava fakta kun persu itse sanoi tuon verran puhaltaneensa lentokentällä.
Etenkin, kun sama henkilö on myös pokkana valehdellut itse kutsuneensa poliisit, jotka ihan poliisilta saatujen tietojen mukaan on kylläkin kutsuttu paikalle koneen kapteenin toimesta.
Milloin Immonen eroaa? Hän on valehdellut, että puhallutettiin, vaikka ei puhallutettu. Ja videolla on selkeästi kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan oli lentoemolla vaan kuukautiset
Kapteeni tekee lopullisen päätöksen
Poliisi ei ole puhalluttanut, eli Immonen keksi lukeman omasta päästään.
Miksi te jotkut ette tajua, että kyse oli käytöksestä.