Mun mielestä toi Queen of Fucking Everything on ihan surkee. Tommonenko on sitten muka jotain niin hyvää että kaikki haluaa nähdä? Ihan hömp
Mun mielestä toi Queen of Fucking Everything on ihan surkee. Tommonenko on sitten muka jotain niin hyvää että kaikki haluaa nähdä? Ihan hömppää!
Kommentit (33)
Negapetterit voisi ottaa vähän iisimmin🤗
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jo tuon sarjan typerä nimi ihan liikaa
No sarjan nimi on ainoa hyvä asia tuossa kökköhirvityksessä.
Vierailija kirjoitti:
En katsonut. Katsoin sen sijaan kakkoselta Paluu kuolleista: Kuka on Arthur Knight? Areenassa kaikki neljä osaa.
Erittäin hyvä ja mielenkiintoinen.
Minkö tuomion hääpkulä sai myymälävarkaudesta?
Miksi pitää tehdä siitä joku hirveä Haloo tosta sarjasta?Joku tykkää, joku ei. Vastine ruotsin Gåsmammanille?
Vierailija kirjoitti:
Eipä kovin sivistynyttä laittaa tuollainen nimi.
Nimihän tuossa on parasta tähän asti. Olen siis jotain kolme jaksoa katsonut.
Katsoin ensimmäisen jakson. Ei ollut mitenkään erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
No jotkut tykkää Putouksestakin
Aikoinaan Jouko Turkka teki TV-sarjan "Kiimaiset poliisit". Se oli hirveää amatöörimaista kuraa ja kuulemma rangaistus Suomen kansalle siitä, että se katsoo liikaa amerikkalaisia poliisisarjoja. Ehkä tässä on sama idea.
Se oli niin överi, siksi viihdyttävä.
Minkähän takia vei huumeet Espanjaan, täällähän olisi pitänyt myydä. Sormen hävitys oli kyllä yliabsurdia. Siinä meni veronmaksajien rahaa miljoonia, että saivat käydä lomalla etelässä.
Oikein hyvä ja kerrankin jotain erilaista ,kun aina samaa vakavaa shittii ,kuten Koskinen, Konflikti, Pohjolan Laki , Sorjonen yms. Vaikka ovatkin hyviä sarjoja mutta ihan kiva nähdä toisenlaistakin genreä.
En minäkään tykännyt Oikeesti aikuiset sarjasta ja ihmettelin miten hemmetissä se saa jotain palkintoja. Eli onneks meille kaikille tehdään ohjelmia, joista me nautimme. Tykkään myös Putouksesta, siinä on kiva kattoo miten ne hahmot kehittyy.
Tämä sarja vaatii tietynlaista huumorintajua, eikä siinä ole tarkoituskaan vetää jotain faktaa vaan nimenomaan vetää asiat yli. Se ei ole dokumentti.
En tykännyt, ennalta-arvattava eikä edes hauska.