Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Immosen promillet jotain 1,5-2 välillä. Selittäisi senkin, miksi ei poistunut kehoituksista huolimatta

Vierailija
12.01.2025 |

Oli vahvassa humalatilassa. Ilmoittaa itse 0,6 promillen lukuja, joka ei voi pitää paikkaansa. Siis että olisi juonut pari annosta.

Vahvan humalatilan hoksaa noista videoista mitä julkaistu.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu marja yrittäjä nyt myymässä hoitajia immonen  niin sekaisin että lähti viikon etukäteen satonen ja vartiainen tulisi perässä.

Vierailija
82/84 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi tuo Immosen juttu kun olin siinä käsityksessä, että huono käytös, tulkuttaminen ja poislaitto koneesta olisi vihervasemmistokansanedustajien osaamisaluetta ja viisaampaa porukkaa olisi siitä oikealle. Persu pilas tuonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tämän palstan moderointikäytäntöjä, kun miksi tämä ketju saa täällä olla. Tämä kun on vaan kevyttä ja lässyn lässyn mielipidettä, ja mitään korkeampaa arvoa tämän ketjun mielipiteillä/heitoilla ei ole?

Sitten taas, kun avaan joitain asiaketjuja, joilla olisi jotain "arvoakin" niin ne poistetaan?

ap

Vierailija
84/84 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi tuo Immosen juttu kun olin siinä käsityksessä, että huono käytös, tulkuttaminen ja poislaitto koneesta olisi vihervasemmistokansanedustajien osaamisaluetta ja viisaampaa porukkaa olisi siitä oikealle. Persu pilas tuonkin.

Johan vitsin murjasit. Persut on todistetusti huonokäytöksisin puolue ja tutkitusti rikollisin. Katso vaikka edustajien rikosten määrää ja tyyppiä.