Immosen promillet jotain 1,5-2 välillä. Selittäisi senkin, miksi ei poistunut kehoituksista huolimatta
Oli vahvassa humalatilassa. Ilmoittaa itse 0,6 promillen lukuja, joka ei voi pitää paikkaansa. Siis että olisi juonut pari annosta.
Vahvan humalatilan hoksaa noista videoista mitä julkaistu.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että on ottanut kossupullon tiukkaan tahtiin pohjiksi. Vaikkei olekaan iso alkoholimäärä niin muutamalla huikalla otettuna se voi kostautua ja menee sitten örvellykseksi vaikkei sitä itse välttämättä edes huomaa.
Surullista sinänsä että alkoholin käytössä on vieläkin oppimista. Mutta toisaalta ei pidä tuomitakaan, monelle on käynyt kuten Immoselle kävi nyt
Ei. Kossua ei saa turvatarkastuken läpi, eikä kaupasta ostettuja juomia saa juoda ennen kuin perillä.
Ööh. Taxfreestä voi ostaa vaikka litran lekan ja kävellä vessa ja juoda pois. Ja myyhän kentällä baarit juomaa!
Immonen kertoo Iltalehdelle olleensa matkalla Thaimaahan pitkäaikaisen muistisairaan ystävänsä kanssa. Hän kertoo olevansa yllättynyt henkilökunnan päätöksestä.
Mielestäni en olisi kyennyt ohjaamaan lentokonetta, mutta...
Siis mitä ihmettä tämä fetisteled lentokoneessa matkustajana koneen lentämisestä kännissä..
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…
Vierailija kirjoitti:
Tällaista persu saa staa me joudumme elättämään verorahoilla. Persu lo inen elää ja räyhää verotissiä imien muiden kustannuksella. Mitä hyötyä tästäkin apinasta on ollut meille jotka maksamme tuon elatuksen?
Sinä nyt tuskin ketään elätät,Kelan rahoilla elelet.
Arveltiin, että tuo on joku uloshengitysilma jolloin promillet ovat 1,5.
Finnairin PR-osaston pomo esittelemässä perseestä revittyjä lukuja?
Kun miehistö käskee poistumaan koneesta onko maailmanhistoriassa yksikään vastaanvänkääminen onnistunut?
Alkoholisti kaitsemassa dementikkoa.
Eikä mitään ole tehnyt väärin. Heh
Jos mukana olisi ollut lapsi, se olisi jo huostassa.
Moniko on edes aiemmin tuntenut näitä vornasia ja immosia saavutuksineen?
Vierailija kirjoitti:
Alkoholisti kaitsemassa dementikkoa.
Eikä mitään ole tehnyt väärin. Heh
Jos mukana olisi ollut lapsi, se olisi jo huostassa.
Yhtäkkiä se "dementikko" osasikin lentää itse kaukomaille. Naurettavaa satujen keksimistä uhriutumiseen.
Oli kuvannut saapuvia matkustajia. Miksi?
Oliko se niiltä kysynyt onko hän häiriöksi? Kun tätä oli kuulemma tivannut
Hassua kun entinen armeijan upseeri kuvittelee että poistumiskäsky lentokoneesta on joku aloitus neuvotteluille.
Milloin Eduskunta aloitta työt, kun nyt edustaja lentää taikkulaan? Vai onko persulaisten kannattajat siellä tavattavissa?
Voi kun persunaamari tulisi yleiseen käyttöön, niin tietäisi väistellä öisillä kaduilla ja junissa.
Miksei muuallakin.
Vierailija kirjoitti:
Moniko on edes aiemmin tuntenut näitä vornasia ja immosia saavutuksineen?
Onko heillä muita saavutuksia kuin typerä perseily?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en usko, että syy oli humalatilassa vaan käytöksessä. Siellä oli kuvattu muita luvatta ja huuhdeltu julkisesta tilasta, eli haastettu riitaa. Tavallisesti pahoitellaan ja lopetetaan kuvaaminen. Olen varma, että henkilöstö oli puuttunut kuvaamiseen ja Immonen on jatkanut pään aukomista. Vääntää vaan nyt kaikkea muuta ja osa uskoo.
No ei tietenkään pelkässä humalatilassa syy ollut, vaan humalatilasta johtuneessa käytöksessä. Eihän valtaosa ihmisistä ala hiprakassa örveltämään.
Karu tosiasia vaan on, että kaikille ei viina sovin lainkaan. Persut on alkoholin suhteen ehdotonta riskiryhmää, koska ovat öyhöttäjiä ihan selvinkin päin.
Onhan persujen känniörvellyksistä esimerkkejä vaikka miten paljon, joten onhan se nyt päivänselvää, että känninen persu ahtaassa koneessa 10 000 metrin korkeudessa on erittäin suuri turvallisuusriski.
Jep ja sitten vielä pitäisi päästä Business-luokkaan metelöimään. Muut ovat maksanee kalliin hinnan lipusta ja koko matka pitäisi kuunnella äänekästä känniläistä. Itselläni ainakin menisi hermot koska menen businekseen siksi, että siellä pystyy nukkumaan pitkän yölennon aikana. Äijä vain veti ilmaista viinaa ahneuksissaan loungessa liikaa ja oli niin hölmö, että ei osannut olla hiljaa koneeseen mennessä, jos olisi ollut, niin häneen ei olisi kiinnitetty mitään huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mahdollisuus on että oli ottanut muutakin kuin alkoholia.
Marinilta nuo vaati huumetestiä, olisko nyt sama homma aiheellista?
Eduskunnan pikkujouluissa käytettiin huumeita.
Vaadin testiä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mahdollisuus on että oli ottanut muutakin kuin alkoholia.
Rauhoittavia (Diapam tms.) vaikkapa lentopelkoon ja viinaa päälle, loppu on historiaa.
Diapam nyt ei aiheuta tuollaista käytöstä, vaan estää sitä. Niitä jos ottaa enemmän tuollaiseen känniin, niin nukahtaa. Pamilla katkaisuhoidossakin aloitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että on ottanut kossupullon tiukkaan tahtiin pohjiksi. Vaikkei olekaan iso alkoholimäärä niin muutamalla huikalla otettuna se voi kostautua ja menee sitten örvellykseksi vaikkei sitä itse välttämättä edes huomaa.
Surullista sinänsä että alkoholin käytössä on vieläkin oppimista. Mutta toisaalta ei pidä tuomitakaan, monelle on käynyt kuten Immoselle kävi nyt
Ei. Kossua ei saa turvatarkastuken läpi, eikä kaupasta ostettuja juomia saa juoda ennen kuin perillä.
Ööh. Taxfreestä voi ostaa vaikka litran lekan ja kävellä vessa ja juoda pois. Ja myyhän kentällä baarit juomaa!
Persut meni loungeen ja lähti lapasesta, kun on ilmaista.
Muistaakseni 0,60 mutta ku ollaan ilmassa kannattaa muistaa että humala tila myös nousee. Nyt ois kiva tietää ennen tota tilannetta, onko häirikiöinyt sitä ennen ja miksi häntä ei puhallettu koneessa. Toki tuon mesoamisen olis voinu jättää välistä ja olla yhteistyökykyinen kuitenkin Kansanedustaja.