Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silminnäkijä kertoo Immosesta

Vierailija
12.01.2025 |

Rupesi kuulumaan epämääräistä älämölöä, ääni rupesi nousemaan, ja tämä [Immonen] rupesi jänkkäämään, että minä en ole humalassa, Pöyhönen sanoo.

HS.fi

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän jänkkäsi ja jänkkäsi ja jänkkäsi, ja lentohenkilökunta rupesi olemaan lievästi sanoen kypsänä.

No miksei uskottu jos toinen sanoo, ettei ole humalassa. 

Vierailija
22/42 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai 0,69 promillen pitäisi tuollaiseen tilanteeseen viedä isoa miestä?

Ehkä tuossa on vain pilkkuvirhe? 6,90 lienee kovan treenamisen tulos?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heppoisin perustein matkustajaa ollaan poistamassa lennolta. Onneksi Pöyhönen sai nimensä lehteen kuvaajana ja kerrottua samalla oman mielipiteensä. Videolta kuuluva Immosen ääni ei kuulostanut känniöyhöttämiseltä. Olen kyllä nähnyt Finskin (ja muidenkin yhtiöiden) koneissa huomattavasti kovemmassa humalassa matkustavia.

Vierailija
24/42 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heppoisin perustein matkustajaa ollaan poistamassa lennolta. Onneksi Pöyhönen sai nimensä lehteen kuvaajana ja kerrottua samalla oman mielipiteensä. Videolta kuuluva Immosen ääni ei kuulostanut känniöyhöttämiseltä. Olen kyllä nähnyt Finskin (ja muidenkin yhtiöiden) koneissa huomattavasti kovemmassa humalassa matkustavia.

Eihän niistä perusteista tiedetä kuin matkustajan itsensä näkemys. Noilla videoilla ei näy mikä siihen tilanteeseen johti, onhan siinä voinut olla ties mitä uhittelua jo ennen kuin ympärillä olevat kiinnitti mitään huomiota asiaan.

Vierailija
25/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas ja Sofiaakin yritetty

Vierailija
26/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän jänkkäsi ja jänkkäsi ja jänkkäsi, ja lentohenkilökunta rupesi olemaan lievästi sanoen kypsänä.

No miksei uskottu jos toinen sanoo, ettei ole humalassa. 

Juoppohan sen parhaiten tietää!

Vierailija
27/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpällä jankkasin, kun olin niin päissää. Lentoemolla meni tunteisiin kun puristin perästä ja sanoin, että kunto on terästä. T. Immonen

Vierailija
28/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että persu heitettiin koneesta ulos. 

Vierailija
29/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan juopot sanoo noin !

Vierailija
30/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhallutus kaikille Suomalaisille jo portilla!

Rajaksi 0,00%

Vierailija
31/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"0,69 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa. Lukema vastaa noin 1,57:ää promillea." (Ilta-Sanomat)

Vierailija
32/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuille lentokielto iäksi. Uikoon jos haluaa ruattiin, viroon tai amerikkaan

Vierailija
33/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on kiva,me maksetaan tämänkin palkka.

Persuille maistuu alko. Sen näkee valitettavasti lähes jokaisen niiden edustajan habituksesta.

Vierailija
34/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"0,69 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa. Lukema vastaa noin 1,57:ää promillea." (Ilta-Sanomat)

Ja tämäkin oli nousuvaiheen mittaus. Jos Immonen tinttasi pullon kossua pohjiksi niin vatsalaukussa ollut alkoholi ei ollut vielä ehtinyt imeytyä vereen. Tämä selittänee myös miksi mökeltäminen kesti lähes tunnin kun mies oli vahvassa nousussa eikä ajantajua enää ollut: "Minä olen upsheeri, eversthi luuntantti Immoonen! Kanshan edusthaja enkä ole hjumalassa vaan matkalla Tahimaaseen muisti-vikaishen ysthäväni kansa! Minä vaaadin päätsä lennolle, en ole hummaallasha!"

Vierailija
35/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Joku saattaa valehdella. No, hän sai 15 minuuttiaan julkisuudessa. 

Vierailija
36/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia junttipersuja me sitten elätämme verovaroilla. Eivät pärjäisi missään oikeassa työssä. Ihan kuin vammaisia elättäisi. 

Vierailija
37/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai näin, kapteeni on ilma-aluksen päällikkö ja se tarkoittaa jotain, mm. että "saa" heittää koneestaan porukkaa ulos perustelemattakin ja vaikka huvikseen. Kapteeni on siellä koneen nokassa itsekin oman henkensä uhalla ja menee ensimmäisenä jos jotain tapahtuu. Vielä edes jossain pätee vastuullisuus. Samoin laivassa kapteenin sana on laki. Se tulee meriliikenteen säännöistä eikä mistään rahvaan kansankäräjistä. Kansainvälisillä merialueilla pätee merilaki eikä mitkään mielipidekyselyt. Jos tämä on hirveää riistoa niin voi jättää lähtemättä. Jostain syystä ihmiset flippaavat lentäen matkustettaessa, joku siinä on liikaa psyykkeelle. 

Hyvin sanottu!👍

Vierailija
38/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä on kiva,me maksetaan tämänkin palkka.

Ja sikailevat poliitikot kehtaa vielä kutsua (tahtomattaan) työttömiä loisiksi. 🙄

Vierailija
39/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia junttipersuja me sitten elätämme verovaroilla. Eivät pärjäisi missään oikeassa työssä. Ihan kuin vammaisia elättäisi. 

Aikamoinen loukkaus vammaisia kohtaan verrata heitä Persuihin. Itse en vertaisi edes eläimiin.

Vierailija
40/42 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko aikuisia vai räkänokkaisia ituhippimaailmapelastajaviherkommareita, joiden pitää porukalla hyökätä yhden kimppuun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän