Turun sinappi! Ostatteko vielä mietoa makua?
Itse ostan. Jääkaapissa avaamaton iso tuubi ja muovipullo.
Kommentit (10)
En ikinä osta Turun sinappia. Se loppui siihen kun siirsivät valmistuksen Ruotsiin. Vaikka se on palautettukin, niin tätä ei unohdeta. Ostan Auran sinappia.
Turun Sinappi = unilever
Auran sinappi on suomalaista ja sitä tekee se firma jota teki ennen turun sinappia kunnes unilever siirsi turun sinapin tekemisen ruotsiin.
En enää osta Turun Sinappia vaan suosin Auran Sinappia. On parempaa.
Auran sinappi on paremman makuista, kuin Turun
Vierailija kirjoitti:
Turun Sinappi = unilever
Auran sinappi on suomalaista ja sitä tekee se firma jota teki ennen turun sinappia kunnes unilever siirsi turun sinapin tekemisen ruotsiin.
Valmistetaan Suomessa myös Turun sinappi, toi Auran oli pahemman makuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sinappi = unilever
Valmistetaan nyt jossain pohjanmaalla, välillä tekivät puolassakin. Itse myös lakkasin vuosikymmenten käytön siihen ekaan halpuuttamiseen, turkulainen kun olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun Sinappi = unilever
Eikä ole. Ne alkuperäisen Turun sinapin tekijät perusti Auran sinapin kun Unilever oli ostanut firman ja veivät valmistuksen silloin Puolaan. No Turun sinapin myynti romahti ja ne toi sen valmistuksen häntä koipien välissä takaisin Ruotsin kautta Suomeen.
Mutta Turun sinappi on petturien sinappi, ei ikinä sitä enää. Aina Auran sinappia sen sijasta !
Suomalaisissa naisissa on jotain pahasti vialla
Vierailija
18.08.2025 | 11:20
ääänestetään viher pi lll uja hallitukseen ja vi her pi lluja pääministeriksi kuten sanna marin ja otetaan vain muslimeja pa kolaisiksi, kaikki on NAISTEN syytä
ei täällä niin montaa homoa voi olla että olsiivat äänestämässä homoa pekka haavistoa 48 presidentiksi
naiset olet pilalla