Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että deittaillessa viestitellessä voi olla jopa 3 päivän taukoja?

Vierailija
12.01.2025 |

Vai kuuluisiko viestittelyn olla aktiivista päivittäistä? Olen hiukan kokematon deittailija, kun pitkän suhteen ja lapsien teon jölkeen olen sinkkuna ja tämä on ihan uutta.m.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nykyinen viestittely kyllä vaikeuttaa seurustelua ja aiheuttaa turhaa päänvaivaa ja väärinkäsityksiä. Edellisen tapailun jälkeen poistin WA:n, kuten myös FB:n ja kaikki muutkin. Olen sukupolvea, jonka nuoruudessa ei käytetty pikaviestimiä tai somea. Tapailtava oli nuorempi. Jos vielä alan tapailemaan, käytän tekstareita tapaamisten sopimiseen vain. Soitot ok.

Vierailija
22/22 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kuraa tuola markkinoilla oon oppinu vuoden aikana kaikki manipulaatiot tekniikat mitä miehet käyttää. Netistä löytyy youtube videoo... et mitä kaikkea velmua miehet on keksiny. Kantsii ottaa niistä selvää ja muistaa kysyä miehiltä paljon tarkentavia kysymyksiä ja muistaa että sä oot ettimässä miestä millaisen sinä haluat. Ja katsot että on sellainen joka sopii sun elämään, ei toisinpäin. Muuten olet kohta täälä itkemässä kuorossa muiden äitien kanssa kun ei taaskaan oo mies ottanu yhteyttä pitkään aikaan ja ootte jo yhessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä