Onko normaalia, että deittaillessa viestitellessä voi olla jopa 3 päivän taukoja?
Vai kuuluisiko viestittelyn olla aktiivista päivittäistä? Olen hiukan kokematon deittailija, kun pitkän suhteen ja lapsien teon jölkeen olen sinkkuna ja tämä on ihan uutta.m.
Kommentit (22)
Oletko itse aloittanut keskusteluja?
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse aloittanut keskusteluja?
Olen
aloittaja
Herra jumala mitä vaatimuksia😯. En kyllä ikinä jaksaisi viestitellä kenenkään kanssa päivittäin. En kyllä edes muuttaisi enää kenenkään kanssa yhteen, koska en jaksaisi edes katsella joka päivä. Sellainen kerran kuussa näkeminen olisi minulle sopiva seurustelutahti. Sitä ennen ehkä parit viestit, että missä nähdään. Mistä ihmeessä keksitte edes asiaa joka päivälle?
Se vain kertoo siitä, että ihastus ei ole vielä syttynyt, nyt vasta katsellaan.
Meillä on usein 3 pvn taukoja. Välin viestejä muutama/kymmeniä päivittäin, joskus 4-5pvn taukokin. Juttua kestänyt vuoden ja sama ollut koko ajan.
Jos koko ajan jatkuvaa niin ehkä tuntuu kivalta (turvalliselta), mutta kipinöi enemmän jos hieman taukoa väliin eli lisää jännitettä joten sopii meille.
"Etäsuhde"
Vierailija kirjoitti:
Herra jumala mitä vaatimuksia😯. En kyllä ikinä jaksaisi viestitellä kenenkään kanssa päivittäin. En kyllä edes muuttaisi enää kenenkään kanssa yhteen, koska en jaksaisi edes katsella joka päivä. Sellainen kerran kuussa näkeminen olisi minulle sopiva seurustelutahti. Sitä ennen ehkä parit viestit, että missä nähdään. Mistä ihmeessä keksitte edes asiaa joka päivälle?
Ootte hellyyttäviä kun jaksatte esiintyä minuna ^-^
Vierailija kirjoitti:
Meillä on usein 3 pvn taukoja. Välin viestejä muutama/kymmeniä päivittäin, joskus 4-5pvn taukokin. Juttua kestänyt vuoden ja sama ollut koko ajan.
Jos koko ajan jatkuvaa niin ehkä tuntuu kivalta (turvalliselta), mutta kipinöi enemmän jos hieman taukoa väliin eli lisää jännitettä joten sopii meille.
"Etäsuhde"
Jos on taukoa, se kertoo siitä että toinen pettää
Voi jessus. Voi kun älypuhelimia ei olisi ikinä keksitty. Jollain nää hommat lähtee ihan lapasesta.
Varo ettei oo silent treatment (googlaa). Siinä manipuloidaan sun aivot odottelemaan vastauksia ja viestejä, että sulle tulisi mahollisimman huono, tuskanen ja epävarma olo itsestä. Tätä taktiikkaa käytetään sun manipuloimiseen. Pelaa sua että alat jahtaamaan sitä. Unohda koko tyyppi, ei ole kiinnostunut muuta kuin katsomaan voiko sut kaataa sänkyyn pienimmällä mahollisella vaivalla. Narsistin perustyökalu.
Riippuu kuinka hyvin tunnette ja millainen toinen ihminen on. Jos juttu on aivan alussa, niin silloin toisella ei ole vielä tunnesidettä sinuun, ellei ole ihastunut ns ideaan sinusta.
Ei tähän ole mitään yhtä vastausta. Mulle on tärkeää että ollaan päivittäin tekemisissä ja viestitellään jos vietetään yötä erikseen, mutta kaikille se ei ole niin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on paljonkin sanottavaa miehelle ja haluan myös kuulla hänen ajatuksiaan. 14 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Se vain kertoo siitä, että ihastus ei ole vielä syttynyt, nyt vasta katsellaan.
Niin, kattellaan muita samalla ja ap oottelee tän yhen vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kerran viikossa näkeminen olisi hyvä tahti, mutta muuten samaa mieltä sun kanssa. En myöskään jaksaisi viestitellä päivittäin enkä ikinä muuttaisi yhteen kenenkään kanssa.
Keskity lapsiin, ei deittien perässä juoksemiseen
Se on ihan normaalia kaikkien muiden kuin nuorempien huomio riippuvaistan naisten mielestä
Jos ei ota yhteyttä päiviin eikä treffejä ole sovittu niin jonosta seuraava!
Jos on ihastunut/rakastunut, haluaa jakaa kaiken. Edelleen, yli 30 yhteisen vuoden jälkeen, haluamme mieheni kanssa viettää aikamme yhdessä. Miksi olla toisen kanssa, jos ei tunne siihen mitään halua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Etäsuhde"
Jos on taukoa, se kertoo siitä että toinen pettää
Tällä periaatteella jokainen nainen kenen kanssa olen koskaan yrittänyt mitään on pettäjä. Ja naiset syyttää miehiä että pettää enemmän...
Me viestiteltiin poikaystävän kanssa päivittäin