Nainen: onko housut sinulle yleensä liian lyhyitä tai pitkiä?
Olen miettinyt että onko naisten housut yleensä kaupoissa ostajille sopivan pituisia vai liian lyhyitä tai pitkiä? Itselleni kun housut on liian pitkiä kolmesta syystä: olen lyhyt, mutten naiseksi erikoisen lyhyt (162 cm), jalkani ovat vartalooni suhteutettuna lyhyet ja lisäksi tykkään, että housut on nilkkaan asti, eivätkä peitä kenkää eli ole maahan asti. Nyt joudun lyhentämään kaikki housuni paitsi farkut joita saa eri lahkeenpituuksilla tai vajaamittaiset. Mahtavaa että näitä vajaamittaisia jo on. Olisiko markkinaa myös lyhemmille housuille vai pitääkö housujen viistää maata?
Kommentit (30)
Mä saan kyllä yleensä ihan tarpeeksi pitkiä. Mulla on pitkät jalat, mutta toisaalta myös iso perse. Hihat onkin sitten ongelma, ne ovat mulle yleensä liian lyhyitä.
Vierailija kirjoitti:
Housuissa saisi olla kolmea lahkeenpituutta eli 157-165 cm sopivat, 166-174 cm sopivat ja 175-183 cm sopivat. Sitten kysynnän mukaan tekisivät mitä enemmän ja vähemmän menee.
Tosin 165 cm ja 175 cm voi olla yhtä pitkät jalat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Housuissa saisi olla kolmea lahkeenpituutta eli 157-165 cm sopivat, 166-174 cm sopivat ja 175-183 cm sopivat. Sitten kysynnän mukaan tekisivät mitä enemmän ja vähemmän menee.
Tuo on totta. Olen lyhyt, 157 cm, mutta monista farkuista tuumakoko 26/30 on ihan hyvä.
Buaahahaha🤣. Suomimuijille aina liian pitkiä.
Transuilevien naisten lanka :D
Housut on miesten vaate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Silti jotkut voisi olla sopivat. Eli lyhyjalkaversio 175 ottaa lyhemmän ja pitkäjalka 165 pitemmän kun ovat rajatapauksia. Olen kokotaulukoissa rajatapaus S/M ja välillä otan vaatteen S ja välillä M. Riippuen mitä istuvuutta haen.
Yleensä just sopivat. Olen lyhyt myös, 163cm, mutta vartaloni mittasuhteet on sellaiset, että mulla on pitkät jalat ja lyhyt selkä.
Vierailija kirjoitti:
Transuilevien naisten lanka :D
Housut on miesten vaate.
Oon miettinyt ruveta käyttää vain hameita juurikin tuon housuongelman takia kun hyviä ei löydy. Ap