Onko normaalia, että uusi miestuttavuus voi juoda 2 vuorokautta nukkumatta?
Olen aivan ihmeissäni. Jos olemme joskus lähteneet ulos illalla, hän ei nuku vaan jatkaa juomista 2 päivää nukkumatta lainkaan. Itse kaipaan lepoa ja rauhoittumista, jos on mennyt illanvietto pikkutunneille.
En tiedä oikein mitä ajatella. Onko tämä normaalia? Tätä ei onneksi tapahdu usein, mutta lähes joka kerta, kun juo alkoholia.
Kommentit (14)
Olen miettinyt myös, että liittyykö tähän jotain muuta kuin alkoholi. Itse kieltää tämän täysin. Kun on valvonut tarpeeksi, niin nukkuu kyllä lähes 20 tuntia putkeen.
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma sellaisia aineita, joiden avulla tuollaista juomista jaksaa nukkumatta. Laittomia aineita toki. Alkaa A-kirjaimella .
Anonyymit alkoholistit?
Alkoholiongelmainen. Nauttii yli kuusi annosta yhdellä ottokerralla eikä pysty lopettamaan juomista kun alkaa. Ei toimita seota mikäli asia hiemankaan aiheuttaa epämiellyttäviä tuntemuksia.
Ai vaihtoehto A huono itsetunto ja juo niin hitaasti että menee päähän ja alkaa juhlia vasta kun muut jo lopettaa. On siis vasta päässyt vauhtiin. B. Käyttää huumeita salaa.
Minua alkoholi piristää mutta en silti kykenisi nukkumatta juomaan vuorokausia. Päihteidentäyteinen nukkumattomuus altistaa sitten vaikka minkälaisille mukamas selittämättömille kilahteluille.
siis juokse.
Mua alkoholi piristää niin olen juonut omastakin mielestä älyttömiä aikoja nukkumatta. Esimerkkinä yksi kerta kun aloitin neljän-viiden aikaan iltapäivällä join seuraavaan päivään noin puolille päivään kunnes lopulta sammuin. Mitään piristäviä huumeita en käytä. Mulla on myös nukahtamisongelma jota alkoholi pahentaa. Sekin on yksi syy miksi juon nykyään harvoin.
Ensimmäisenä tulee mieleen janne l. mutta kyllä muutkin pystyvät, suomalainen mies voi juoda 2 viikkoa kävelemättä ja kameli voi kävellä 2 viikkoa juomatta.
On juopoille. Ne on viikkoja hereillä 90% vuorokaudesta.
Amfetamiinin voimalla voi olla kuulemma parikin viikkoa nukkumatta
On kuulemma sellaisia aineita, joiden avulla tuollaista juomista jaksaa nukkumatta. Laittomia aineita toki. Alkaa A-kirjaimella .