Jäi epäselväksi tuosta IL:n jutusta, että mikä se syy oli ettei persu päässyt lennolle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…
Tuossa ääni nauhassa ei tuo henkilö ole kovinkaan päihtynyt, joten täytyy olla joku muu syy. Mitä siellä on tapahtunut?
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä koneessa lentoemännän sana on laki, jota on syytä totella. Ei auta ettekö tiedä kuka minä olen. Päinvastoin.
Kapteenin sana on laki.
No kapteeni maksaa omasta pussista lentolipun hinnan sekä muut kulut .
No ei kyllä jäänyt millään tavalla epäselväksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tomi Immosen vastuullista toimintaa kuvastanee hyvin, että hän oli omien sanojensa mukaan matkalla muistisairaan ystävänsä tukena. Ja siinä roolissa hän sitten vetää kunnon kännit jo ennen koneeseen nousemista.
Kunnon kännit? 0.69 eli pari kaljaa... ei tunnu aikuisella miehellä missään.
Toisilla vaikuttaa jo pienikin määrä.
Eikä öykkäröinti selvinkään päin oikeuta pääsemään lentomatkalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna sitten varmaan tiedotetaan sairaslomasta.
Miten pian Kiuru ja Kiljunen jäivät saikulle kohujensa aikana?
Pervopersut ulisee urakalla 😂
Kiuru ei ole riehunut kännissä missään ja selittänyt ettekö tiedä kuka olen. Vain persut ovat täynnä näitä rikollisia typeryksiä. V*ttu mitä uhriutujia.
Uhriutumista, kuten Kiurun nenänakin väittämistä poliittiseksi väkivallaksi, joka johtui Kiurun kritisoimisesta? Ja pahoinpitelijä paljastuikin vassunassuksi. Hiukka noloa.
Oli kylläkin PersuPeukuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista että alkoholiongelmaisia äänestetään kansanedustajiksi. Periaatteessa on hyvä jos eduskunnassa on otos koko Suomen kansasta joita he edustavat, mutta ei silti ole hyvä jos alkoholiongelmaiset tekevät päätöksiä. Mutta eihän maailmaa järjellä johdeta, vaan tunteella. Kansanedustajien tulisi olla nuhteettomia ja kyetä tekemään parempia päätöksiä kuin mitä ns. tavallinen kansa ja olla esimerkkinä heille eikä johtaa heitä harhaan.
Niin. Edellisen hallituksen pääministeri joutui käymään huumetestissä ja oli jatkuvasti otsikoissa juhlimisensa vuoksi. Avioliittokin päättyi eroon. Toki jokainen tarvitsee elämäänsä valoa, iloa ja Olavia!
Niin että MUTKUSANNA!
Ongelma ei ollut humala vaan huono käyttäytyminen, joka on toivottavasti alkoholin aiheuttama eikä kansanedustaja käyttäydy huonosti selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä koneessa lentoemännän sana on laki, jota on syytä totella. Ei auta ettekö tiedä kuka minä olen. Päinvastoin.
Kapteenin sana on laki.
No kapteeni maksaa omasta pussista lentolipun hinnan sekä muut kulut .
Aivan taatusti ei maksa.
Mies joka jankkaa tunnin lentoemäntien ja stuerttien kanssa on aina häirikkö.
Persu halus olla seisomapaikalla ja sen takia poistettiin.Niin wokewokee ja vihervassari wokewokeee.
Tuollaiset pitäisi tiputtaa kyydistä kymmenestä kilometristä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko lentoemäntä siis mielivaltaisesti päättää ettei joku henkilö tule lennolle? Ihmetyttää tuo ettei poistettua henkilöä puhalluteta.
Häiriköivän henkilön voi poistaa lennolta, vaikkei olisikaan humalassa. Sellaisen voi poistaa jo lähtöportilla. Ajattelen kauhulla tilannetta, että itse joutuisin 10 tuntia kestävälle lennolle, jossa joku matkustaja häiriköisi. Kansanedustaja oli lievähkössä humalassa, mutta tuskin olisi ollut kuivin suin koko lentomatkaa eli todennäköisesti tilanne olisi vain pahentunut. Oikein toimittu lentohenkilökunnalta (ymmärtääkseni koneesta poistamisen päättää sitä paitsi lentokapteeni eikä lentoemäntä). Ja olen persujen äänestäjä, mainittakoon vielä se.
Humalatila, öykkäröinti ja muu vastaava persuilu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituista että alkoholiongelmaisia äänestetään kansanedustajiksi. Periaatteessa on hyvä jos eduskunnassa on otos koko Suomen kansasta joita he edustavat, mutta ei silti ole hyvä jos alkoholiongelmaiset tekevät päätöksiä. Mutta eihän maailmaa järjellä johdeta, vaan tunteella. Kansanedustajien tulisi olla nuhteettomia ja kyetä tekemään parempia päätöksiä kuin mitä ns. tavallinen kansa ja olla esimerkkinä heille eikä johtaa heitä harhaan.
Niin. Edellisen hallituksen pääministeri joutui käymään huumetestissä ja oli jatkuvasti otsikoissa juhlimisensa vuoksi. Avioliittokin päättyi eroon. Toki jokainen tarvitsee elämäänsä valoa, iloa ja Olavia!
Meni vapaaehtoisesti huumetestiin omasta aloitteestaan että jotta tuulesta temmattu paskanjauhanta loppuisi, eli joo, joutui ja joutui.
Onko Persut alkanu ryppäämään.Niin wokewkee ja vihervassari wokewwokee....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset pitäisi tiputtaa kyydistä kymmenestä kilometristä.
Entä seksuaalirikollisen palauttamisen estänyt vihervassu?
Persunkaisella pitää kiirettä kun pitää samoja väsyneitä ns. argumentteja kirjoitella moneen ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Voiko lentoemäntä siis mielivaltaisesti päättää ettei joku henkilö tule lennolle? Ihmetyttää tuo ettei poistettua henkilöä puhalluteta.
Puoli vuorokautta kovassa nousuhumalassa olevan ja jo valmiiksi niskuroivan matkustajan kanssa peltipurkissa on riski kaikille muillekin. Oppirahat olikin jo aika maksaa jos ei vielä ole ymmärtänyt ettei promillen humalassa mennä koneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuorokautta kovassa nousuhumalassa olevan ja jo valmiiksi niskuroivan matkustajan kanssa peltipurkissa on riski kaikille muillekin. Oppirahat olikin jo aika maksaa jos ei vielä ole ymmärtänyt ettei promillen humalassa mennä koneeseen.
Mutku mä haluun ja mä oon Persu.
Kerro lisää näistä faktoista.