Kauanko voi mennä, että miehen exä pääsee yli erosta ja alkaa puhumaan meille ihan normaalisti?
Erosta on noin 6 vuotta aikaa, mutta edelleen jos häneltä kysyy ihan mitä tahansa asiaa ystävällisesti, niin vastaus sisältää riidan haastamista. Välillä jaksaa jankuttaa jostain ihan ikivanhoista jutuista, ja haukkuu miten mieheni on huono kaikin puolin. Siis esimerkiksi jostain mieheni nuoruuden jutuista ennen, kuin he edes olivat tavanneet - eli ei mitenkään merkityksellisiä juttuja varmasti kenenkään elämää koskien. Yritämme todella pitää viestinnän niin minimissään kuin ikinä pystymme, mutta joskus on välttämätöntä kysyä toiselta huoltajalta asioita. Mitään ei saada juteltua.
Onkohan näin pitkän ajan jälkeen edes mahdollista, että tuo ihminen kykenisi olemaan ihan normaaleissa väleissä kanssamme tai onko tähän jotain apukeinoja? Surullista lapsen kannalta. Minun lasten isän kanssa kaikki taas sujuu tosi kivasti ja voidaan käydä juttelut yhdessä vaikka koko porukka, en keksi syytä, miksi jaksaisin tuntea vihaa tai yhtään mitään näin monien vuosien jälkeen, ja lapsille hyvää esimerkkiä, ettei eron tarvitse tarkoittaa mitään rikkinäistä, riitaisaa ja kauheaa eroperheen h**ttiä.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta sitten kun mies on ollut riittävän kauan sinkku ja on riittävän kauan kärsinyt. Jos miehellä on jo uusi suhde niin eksä yrittää aivan varmasti sabotoida sitä uutta suhdetta kun ei saanutkaan miestä kärsimään riittävästi jättämällä ja viemällä miehen omaisuuden. Osaa naisista ahdistaa niin valtavasti jos mies pääsee hänestä yli ja jatkaa elämäänsä
Tätä mä vähän epäilen, kun ongelmat alkoivat vasta kun minä tulin kuvioihin. Jotenkin ärsyttää ehkä, että miehelläni menee paremmin, eikä hän jäänyt surkeana ja jätettynä sekä petettynä itkemään yksin. Toisaalta itse tykkään miettiä sen niin, että jos exälleni on asiat paremmin, enemmän rahaa, upeampi puoliso ja vaikka kaikki niin täydellisen upeaa ja niin edelleen, niin lapsillehan se on hyvä? El
Lapsellista piti olla. Sori, yritän kyllä tarkistaa viestit näiden varalta mutta nyt jäi saneluvirhe tekstiin. Sanelen siis, en pysty nyt käyttämään toista kättäni ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä yli 20 vuotta.
Eiköhän ne lapset ole sitä ennen aikuistuneet, ja yhteydenpidon voi katkaista siinä kohtaa täysin.
Meillä onneksi enää 2,5 vuotta jäljellä pakkoyhteydenpitoa, sitten lähtee exän puhelinnumero estoon, ja vapaus koittaa!
Estät ko henkilön. Problem solved.