Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, miksi sinulle siivoaminen on niin vaikeaa?

Vierailija
12.01.2025 |

Mies, miksi et jaksa siivota jälkiäsi? Miksi sinulle imurointi, tiskien laittaminen koneeseen tai puhtaiden laittaminen kaappiin on niin vaikeaa? Miksi vessan tai kylpyhuoneen peseminen on niin mahdoton tehtävä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän saman kysymyksen voi kysyä ihan myös naisilta. Miksi siivoaminen on niin vaikeaa teille?

t. siisti mies

Vierailija
42/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin ihmettelen. Mies usein olettaa naisen ottavan äidin/piian roolin.

Muistan kuinka ex miesystävä odotti itselleen passausta mun kodissani. Yhtäkkiä mun olisi pitänyt alkaa mun omassa kodissani hänen piiakseen. Oli tottunut siihen, että vei pyykkinsä äidilleen pestäväksi. Kun mä en suostunut hänen pyykkejä pesemään, niin veti kauhean riidan siitä. Kerran huusi ihan suoraan, että hän haluaa kuninkaan kohtelun. Voi luoja. Jos mies ei pysty kohtelemaan naistaan kunnioittavasti, niin on aivan turha odottaa kuninkaan kohtelua. Mutta hänen ideaali parisuhde oli tuo, että mies on kuningas ja nainen tekee asiat kuninkaansa eteen. Vei sitten edelleenkin pyykkinsä äitinsä pestäväksi. Aikuinen mies.

Nirsoili myös mun tekemästä ruoasta, koska herralle olisi kelvannut vain kana ja riisi. Sitten kaiken tuon sovinistisen käytöksen lomassa ihmetteli loukkaantuneena miksi mua ei fyysinen touhu kiinnostanut suhteen alun jälkeen. No eipä pahemmin ollut enää hinkua tuollaisen mieslapsen lähelle. Onneksi on ex enkä onneksi päätynyt asumaan hänen kanssaan saman katon alle.

Jälkeen päin ajatellen on aivan käsittämätöntä kuinka suomalainen mies voi olla noin taantumuksellinen. Mutta se on, kun äidit hemmottelee poikalapsensa piloille, niin tulos on tuo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi autolla parkkeeraaminen on sinulle niin ylivoimaista??

Vierailija
44/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies siivoaa paljon, hyvin ja oma-aloitetteisesti. Muun muassa koko pyykkihuolto on hänen hommiaan. Minä teen enemmän ruokaa ja hoidan lapsiin liittyviä asioita.

Älkää, hyvät kanssaihmiset, lisääntykö laiskojen possujen kanssa.

Vierailija
45/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tähän mennessä olen sen koslani ruutuun saanut. Mitä ihmettä tämä siivoamiseen liittyy?

Vierailija
46/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivotaan aviomiehen kanssa kahden miehen taloutta ihan hyvin.

Onneksi ei ole ketään hysteeristä nalkuttajaa koko ajan jäkättämässä korvan vieressä.

Vierailija
47/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies parempi ja tarkempi siivoamaan kuin minä, kun hänet vaan saa puhuttua auttamaan. Keittiön kiillotti hiljattain, hänellä on enemmän voimaa ja kärsivällisyyttä pinttyneeseen uuniin ja sokkeliin yms. 

Vierailija
48/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siivoaminen vaikeaa. Asia, jonka sotken, hoidan heti. Puoliso on ad/hd. Hänen jälkensä ovat hänen. Pari kertaa siivosin. Kun olin pois pari päivää, sama sekamelska vallitsee. En viitsi. Olen miessika. 

Vierailija
49/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs yleistetä...

Yksin asujalla ei ole vaihto-ehtoja kuin siivota, tiskata, pyykätä jos ei halua tunkiolla asua.

Enkä halua tunkiota kotiini.

Siisti mies on täälläkin siisti. 

M58

Vierailija
50/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ajaa paremmin  -  Bussilla.

Vierailija
51/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität, ja miksi tää on sukupuolitettu näin? Imuroin melkein joka päivä jonkun osan asunnosta ja tiskaan käytännössä joka päivä.

Tiedän naisia (suvussa, kaverit, puolison kaveri) jotka siivoaa huomattavasti vähemmän kuin minä. Oudosti sukupuolitettu kysymys.

Palstalla yleistäminen on sallittu, kunhan naisia yleistetään positiivisesti ja miehiä negatiivisesti. Naisviha on niin kauhea asia ja miesvihaa ei ole olemassa.

Kyllä on miesvihaa, me naiset todellakin vihaamme miehiä.

Vierailija
52/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

Vierailija
53/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität, ja miksi tää on sukupuolitettu näin? Imuroin melkein joka päivä jonkun osan asunnosta ja tiskaan käytännössä joka päivä.

Tiedän naisia (suvussa, kaverit, puolison kaveri) jotka siivoaa huomattavasti vähemmän kuin minä. Oudosti sukupuolitettu kysymys.

Palstalla yleistäminen on sallittu, kunhan naisia yleistetään positiivisesti ja miehiä negatiivisesti. Naisviha on niin kauhea asia ja miesvihaa ei ole olemassa.

Kyllä on miesvihaa, me naiset todellakin vihaamme miehiä.

Puhu itsestäsi vaan.

Vierailija
54/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmiannoin ketjun.

Imuroin joka päivä ennen toimistolle menoa.

-mies25

Vierailija
55/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei yksinkertaisesti vaan häiritse likaiset sukat lattialla tai astiat tiskipöydällä, joten en koe tarvetta olla kiikuttamassa niitä jatkuvasti pois.

Sama juttu! Lapsena oli niin hemmetin tarkkaa, että koti on siisti, niin silloin jo päätin, että aikuisena en ole niin tarkka siivouksesta enkä jaksa nipottaa pienestä. Minua ei todellakaan vaivaa vaatekasa lattialla tai muutama astia tiskipöydällä. 

N37

Vierailija
56/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, mikset pese itseäsi myös, ne hampaatkin mukaan luettuna ?

Edelleen Ap jos sinun mies ei tee jotain se ei tarkoita että, kukaan muukaan ei tee

Vierailija
57/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutiobiologia on vastaus tähänkin kysymykseen.

Mutta ettehän te halua kuulla sitä oikeaa juurisyytä asialle, mitä tässä kuitenkin kysytään.

Vierailija
58/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, miksi asut yhdessä tuollaisen peikon kanssa ja sitten ruikutat? 

Vierailija
59/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä mäkin ihmettelen. Mies usein olettaa naisen ottavan äidin/piian roolin.

Muistan kuinka ex miesystävä odotti itselleen passausta mun kodissani. Yhtäkkiä mun olisi pitänyt alkaa mun omassa kodissani hänen piiakseen. Oli tottunut siihen, että vei pyykkinsä äidilleen pestäväksi. Kun mä en suostunut hänen pyykkejä pesemään, niin veti kauhean riidan siitä. Kerran huusi ihan suoraan, että hän haluaa kuninkaan kohtelun. Voi luoja. Jos mies ei pysty kohtelemaan naistaan kunnioittavasti, niin on aivan turha odottaa kuninkaan kohtelua. Mutta hänen ideaali parisuhde oli tuo, että mies on kuningas ja nainen tekee asiat kuninkaansa eteen. Vei sitten edelleenkin pyykkinsä äitinsä pestäväksi. Aikuinen mies.

Nirsoili myös mun tekemästä ruoasta, koska herralle olisi kelvannut vain kana ja riisi. Sitten kaiken tuon sovinistisen käytöksen lomassa ihmetteli loukkaantuneena miksi mua ei fyysinen touhu kiinnostanut suhteen alun jälkeen. No eipä

Höpöhöpö kirjoitat omasta miehestäsi et muista miehistä 

Vierailija
60/63 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.