Jöpöttääkö teidän miehillä usein?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä joka on kohta 50 v seisoo melkein joka aamu kun heräillään. Siitä sitten käydään tilanteesta riippuen panemaan ;).
Mulla on onneksi mies jolla on hyvä mieskunto:)
kiihottaako se sua jo pelkästään nähdä se kalu pystyssä heti aamul t m 29 v
hyvin nukutun yön jällkeen sesoo vieläkin niin, että ylettyy yli navan. Ikää 67v. Nuorenpana alle 60v seisoi tämän tästä ja monta kertaa viikoissa aamuisin. Seisoin myös aina innokkaana kun vaimo halusi seksiä. Siitäkös vaimo tykkäsi.
Seisoo joka päivä mun kanssa ollessa niin että mäkin sen huomaan. Aamulla herätessä aina ja usein se päättyy seksiin. Mä innostun ja kiihotun hänen erektion huomatessa niin et vaikka mikä väsymys olis siinä ollut herätessä niin pakko alkaa sitä hivelemään ja pussailemaan..
N47
Vierailija kirjoitti:
Eilen katsoi telkkarista naisten ampumahiihtoa hymykorvissa ja huomasin kohouman verkkareissa!
Meilläkin mieheni on aktiivinen naisten hiihdon ja ampumahiihdon seuraaja. Kerran kysyin, että mikdi et katso miesten kisoja, niin mieheni totesi naisjiitajien olevan myös silmälle sopivia. N55
Vierailija kirjoitti:
hyvin nukutun yön jällkeen sesoo vieläkin niin, että ylettyy yli navan. Ikää 67v. Nuorenpana alle 60v seisoi tämän tästä ja monta kertaa viikoissa aamuisin. Seisoin myös aina innokkaana kun vaimo halusi seksiä. Siitäkös vaimo tykkäsi.
Hankala vaan kusella käydä kun napa roikkuu siinä kalun alapuolella.
Aina seisoo kun näkee alastoman naisen.Aina seisoo kun naisen kanssa saunoo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala vaan kusella käydä kun napa roikkuu siinä kalun alapuolella.
Napa ei roiku missään, mutta hankala kusta seisokissa kun kulli ei taivu alas ja pöntölle istuminenkaan ei oikein onnistu, kun kullia ei mahdu taivuttammaan renkaan sisään. Joten joutuu odottamaan, että laskee vähän ja pehmenee.
Mun miehellä joka on kohta 50 v seisoo melkein joka aamu kun heräillään. Siitä sitten käydään tilanteesta riippuen panemaan ;).
Mulla on onneksi mies jolla on hyvä mieskunto:)