Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jöpöttääkö teidän miehillä usein?

Vierailija
12.01.2025 |

Ja miksi näin?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä joka on kohta 50 v seisoo melkein joka aamu kun heräillään. Siitä sitten käydään tilanteesta riippuen panemaan ;).

Mulla on onneksi mies jolla on hyvä mieskunto:)

Vierailija
22/28 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä joka on kohta 50 v seisoo melkein joka aamu kun heräillään. Siitä sitten käydään tilanteesta riippuen panemaan ;).

Mulla on onneksi mies jolla on hyvä mieskunto:)

kiihottaako se sua jo pelkästään nähdä se kalu pystyssä heti aamul t m 29 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin nukutun yön jällkeen sesoo vieläkin niin, että ylettyy yli navan. Ikää 67v.  Nuorenpana alle 60v seisoi tämän tästä ja monta kertaa viikoissa aamuisin. Seisoin myös aina innokkaana kun vaimo halusi seksiä. Siitäkös vaimo tykkäsi. 

Vierailija
24/28 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo joka päivä mun kanssa ollessa niin että mäkin sen huomaan. Aamulla herätessä aina ja usein se päättyy seksiin. Mä innostun ja kiihotun hänen erektion huomatessa niin et vaikka mikä väsymys olis siinä ollut herätessä niin pakko alkaa sitä hivelemään ja pussailemaan..

N47

Vierailija
25/28 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen katsoi telkkarista naisten ampumahiihtoa hymykorvissa ja huomasin kohouman verkkareissa!

Meilläkin mieheni on aktiivinen naisten hiihdon ja ampumahiihdon seuraaja. Kerran kysyin, että mikdi et katso miesten kisoja, niin mieheni totesi naisjiitajien olevan myös silmälle sopivia. N55

Vierailija
26/28 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin nukutun yön jällkeen sesoo vieläkin niin, että ylettyy yli navan. Ikää 67v.  Nuorenpana alle 60v seisoi tämän tästä ja monta kertaa viikoissa aamuisin. Seisoin myös aina innokkaana kun vaimo halusi seksiä. Siitäkös vaimo tykkäsi. 

Hankala vaan kusella käydä kun napa roikkuu siinä kalun alapuolella.

Vierailija
27/28 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina seisoo kun näkee alastoman naisen.Aina seisoo kun naisen kanssa saunoo

Vierailija
28/28 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankala vaan kusella käydä kun napa roikkuu siinä kalun alapuolella.

Napa ei roiku missään, mutta hankala kusta seisokissa kun kulli ei taivu alas ja pöntölle istuminenkaan ei oikein  onnistu, kun kullia ei mahdu taivuttammaan renkaan sisään. Joten joutuu odottamaan, että laskee vähän ja pehmenee.