Käyttekö te naiset kyykkypissalla pitkällä automatkalla näin talvella jos hirveä hätä?
Nimimerkillä tässä juuri auton kyydissä ja aivan kauhea vessahätä eikä taukopaikkaa ole hetkeen tulossa...
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten akat käy kusella jos ne menee johonkin ulkoilmatapahtumaan jossa ei ole vessoja? Pyllisteleekö akat jossain männyn juuressa kovassa pakkasessa housut kintuissa?
Ulkoilmatapahtuma kovassa pakkasessa? En käy sellaisissa. Lähinnä tulee mieleen joku hiihtokisa, eikä niitäkään hiihdetä kovassa pakkasessa. Ja kaikissa tapahtumissa missä olen käynyt, on kyllä bajamajat. Niissä miestenkin tulisi käydä, eikä kuseksia ympäriinsä.
Onhan niitä talvisia tapahtumia kuten joulutori, luistelua, pilkkimistä järvellä.
Joulutori keskellä ei mitään? Luistelu keskellä ei mitään? Aikuinen osaa käydä ennen sitä vessassa.
Kuinka kaukana käyt pilkillä jos et ehdi pissalle sisätiloihin?
Koitan välttää viimeiseen asti. En ole joutunut puskapissalle kuin Neuvostoliitossa joskus.
Muistan, kun mies lähti viime kesänä tarpeilleen taukopaikalla, jossa ennestään toinen auto. Toinen auto oli pysäköinyt tien puolelle ja mies meni metsän puolelle. Kohta sieltä ilmestyy nainen.
Mies yllätti sen kyykyltä ja nainen oli lähtenyt vähän äkkiä. Mitäs pysäköi tien puolelle. Naurettiin kyllä.
Kyllä mä jaksan tauotta Oulun ja Jyväskylän välin ainakin. Kunhan ei juo liikaa.
Pari kertaa olen käynyt ja sen jälkeen aloin varustautumaan tenoihin. Housuvaippa ja tuhdimpi päiväside sinne.
Tulpan sairastaneena, ei enää yli kahden tunnin ajoja.
Kännissä kaatuu lumeen usein. On kyllä kustu parkkipaikalla hankeen. On niissä joskus ULKOVESSA. Mut hyvä jos pidättää siihen huoltamolle. Ettei saa tauteja. Jos on kauppa niin pyytää saada löydä vessassa. Ostaa vaikka mehua tai oluen. Usein baareissa oletetaan että ostaa oluen sitten pääse vessaan. Vessa kulttuuri on meillä vähän vähäistä kuin myös juomavesi pisteitä ei usein ole . Hyvä aihe kysyä. Miehet voi lorottaa seisaaltaan mihin vaan kun naiset taas pyllistää. Lapsena me pissattiin tien varteen vaikka muista autoista näki.
Onko joku käynyt Nykäsen muistomerkillä.
Kusen mihin huvittaa, siinä katelkoot mun majavaa.
Tottakai käyn. Pissitkö sinä housuun autossa?
Minä käyn kyykkypissalla jatkuvasti koska olen moderni woke mies ja tunnen voimaantuvani kokemuksesta.
Pitää olla sellainen pohjasta avoin ämpäri mukana mille istahtaa, mahtuu autoon eikä roisku kintuille.
Millä pannaan vaipat ja helposti pestävät istuinsuojat ennen lähtöä niin ei tarvitse pysähdellä matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset käy kesälläkään kyykkypissillä ilman että housutkin on sitten kusessa?
Moni ei käy kyykkypissillä kesälläkään.
Meillä naisilla kun ei ole sellaista letkua, jolla sen nesteen voisi ohjata haluttuun kohteeseen.
Kesällähän on helppoa, kun monesti ei ole housuja. Hameessa ja shortseissa helppoa. Tiukoissa housuissa tuo ei kyllä onnistu.
Tietenkin käyn, käyttihän Donald Trumppikin rouvaansa pissalla tosin kylläkin Esson huoltoasemalla kun sitä kusetti niin kovasti.
Käyn huoltoasemalla, osaan pidätellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä kai seisaaltaankin pissata?
Hyvin onnistuu naiseltakin, kuten itseltäni. Olen ottanut esim vanhan aikauslehden avuksi ja tehnyt siitä "rännin" osoittamaan viistosti alaspäin, niin virtsa kulkee sopivan pitkälle eteenpäin, ettei tule vaatteisiin. Tietysti jos pissaa tulee kovalla paineella heti aluksi, niin kyllähän siinä vähän roiskeita tulee.
Missä ihmeen tilanteessa tulee käveltyä kusinen aikakauslehti kädessä mieluummin kuin kyykättyä? Vai jätitkö sen luontoon?
Kyllä mulla on tapana selvittää jo etukäteen missä niitä taukopaikkoja on, jottei tuollaista tapahdu.
On se kumma kun jotkut eivät osaa tehdä yksinkertaisia päätöksiä itsestään vaan pitää tänne tulla neuvoa kyselemään. Ehkä myös ilmansuunta mihin pyllistellään?
Tässä käsiteltiin kyykkypissa-aihetta virtsaamistarpeen näkökulmasta, mutta naisilla on myös perintögeenien märäämä tarve näyttää herttailutarkoituksessa vittuaan miehille. Tänäkin päivänä kyykkypissa on hyvä veruke näyttää, koska jalat ja sievät sukupuolielimet ovat aivan auki. Jos kävisikin niin kummallisesti, että mies suhtautuisi kielteisesti, voi aina selittää, että tarve pissimiseen oli niin voimakas, ettei voinut odottaa sopivamman paikan löytämistä. Kynis.mies
Ihan aito pissaliisa, pissis suoraan ysäriltä! Sinusta moni setämies tykkää.
Tervetuloa 2020-luvulle, varo vähän.