Käyttekö te naiset kyykkypissalla pitkällä automatkalla näin talvella jos hirveä hätä?
Nimimerkillä tässä juuri auton kyydissä ja aivan kauhea vessahätä eikä taukopaikkaa ole hetkeen tulossa...
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten akat käy kusella jos ne menee johonkin ulkoilmatapahtumaan jossa ei ole vessoja? Pyllisteleekö akat jossain männyn juuressa kovassa pakkasessa housut kintuissa?
En mene minnekään, jossa ei ole mahdollisuutta käydä vessassa.
Kuulostaa aika paljon elämää rajoittavalta
Se todella rajoittaa elämää. Asun kaupungissa ja nykyään käyn mielessäni läpi suunnitellun reitin vessat,. Onneksi on kauppakeskuksia ja tavarataloja, joissa pääsee vessaan. kahvilat ja muut rajoittavat yleensä pääsyn omia asiakkaita varteh. Ymmärrän sen hyvin. Vessan yläpito maksaa rahaa ja sitä pitää siivota, viedä uusia vessapaperirullia ja käsisaippuaa. nykyään on riesana alati kasvava huumeidenkäyttäjien joukko - he pyrkivät yleisövessoihin pistämään piikkiä käsivarteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisen pitäisi osata kontroloida juominen niin, että pystyy pijättämään kusta huoltsikoiden välin.
Mun on hirveän vaikea kuvitella, että mulla olisi kiinnostusta yrittää kontrolloida, millä tavalla joku mulle tuntematon ihminen hoitaa automatkoilla kusella käymisen. Selitä ihmeessä, miten sulle edes tuli mieleen kirjoittaa noin.
Wtf 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aikuisen pitäisi osata kontroloida juominen niin, että pystyy pijättämään kusta huoltsikoiden välin.
Mun on hirveän vaikea kuvitella, että mulla olisi kiinnostusta yrittää kontrolloida, millä tavalla joku mulle tuntematon ihminen hoitaa automatkoilla kusella käymisen. Selitä ihmeessä, miten sulle edes tuli mieleen kirjoittaa noin.
😂, voi kiesus! Jospa kertoi itsestään. Vastasi vain ajatuksellaan tuohon apn aloitukseen.
Eipä ole vielä tullut tuollaista tilannetta vastaan. Onko Suomessa jollakin autoreitillä erityisen suuri riski tuollaiselle?
Mä pissaan ulos kesät talvet, päivittäin ja joka pissan (paitsi jos herään yöllä, sillon e lähde ulos). Ei se pissaaminen niin kauaa kestä että paikat jäätyis.
Tein kyykkypissat nokian pääkonttorin hissiin. Kiva nousta juuri kun kuuluu plim ja päivitellä hissiin saapuvien kanssa ihmeellistä lätäkköä. Huh huh.
Monta kertaa olen lumihangessakin käynyt pissalla tai jonkun halkopinon takana. Ei haittaa mitään. Ei siinä takamus ehdi jäätyä.
Kyllä käyn . Yleensä komennan miehen selälleen maahan ja kusen sekä pieren päälle. Häntä tämä kiihottaa ja toki vähän myös itseä .
Ei nää mammat pääse edes kyykkyy
Vierailija kirjoitti:
En. Nostan sivukautta toisen jalkani kattotelineelle ja lasken auton kylkeen.
Ai, itse roikun suksitelineestä ja kusen vauhdissa.
Ei ole pakko kyykkiä, jos ulos pissaa. Jalat suorana etteenpäin kumartaen pissa menee siististi takaviistoon.En ole kyykkinyt sen jälkeen kun sain punkin takalistoon kyykkypissalla yksi kesä
Se, joka keksii huomaamattoman tavan virtsata, saa noooobelin ja soopelin ja miljardi euroo ja seksiorjia loppuelämäksi.
Haihduttaminen virtsarakosta jonkin aineen avulla? Imevä putki, joka ei aiheuta tulehdusta tmv? Vai kuseminen imevään sukkaan reittä pitkin? Vanha kikka.
Sama muuten kuukautisten kanssa. Ai niin, mut nehän saa pois nyt kemialla, jos haluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä kai seisaaltaankin pissata?
Hyvin onnistuu naiseltakin, kuten itseltäni. Olen ottanut esim vanhan aikauslehden avuksi ja tehnyt siitä "rännin" osoittamaan viistosti alaspäin, niin virtsa kulkee sopivan pitkälle eteenpäin, ettei tule vaatteisiin. Tietysti jos pissaa tulee kovalla paineella heti aluksi, niin kyllähän siinä vähän roiskeita tulee.
En ole mitää rännejä tarvinnut 😊 Aika hetulat sitten sinulla alapäässä, jos pissa ei siististi tule alas 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂, voi kiesus! Jospa kertoi itsestään. Vastasi vain ajatuksellaan tuohon apn aloitukseen.
"Kyllä aikuisen pitäisi osata..." ei mitenkään voi tulkita itsestään kertomiseksi, vaan on selvästi muihin kohdistettu vaatimus.
Tänään viimeksi oli pakko automatkalla pysähtyä levikkeelle tuli juotua kahvia ja energiajuoma matkan aikana joten hätä oli ihan sietämätön
Vierailija kirjoitti:
Missä muuten akat käy kusella jos ne menee johonkin ulkoilmatapahtumaan jossa ei ole vessoja? Pyllisteleekö akat jossain männyn juuressa kovassa pakkasessa housut kintuissa?
Kivasti pillu supistelee kun kyykkykusella käydessä lumihangen jääkiteet raapii perseposkia : )
Kelpaa siinä sumpin pihistellä menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei nää mammat pääse edes kyykkyy
Ja vaikka pääsisivätkin saatanallisen ähinän kanssa, niin eivät pääse enää ylös :D
Siinä kun joku avittaa ne ylös, niin kuset niiltä lirahtaa housuihin kun vanhoilla harpuilla ei enää ole minkäänlaista holttia pillulihoissaan.
En, aina on sen verran osannut ennakoida että huoltoasema on löytynyt. En edes kesällä. Metsässä joo jos on pidemmän aikaa. Mutta kyllä mä kestää istua autossa esim 3-4h käymättä pissalla.
Takapuoli ikkunasta ulos vaa.
Vauhdissa siis.
Vaihrtoehtoisesti bussin vessa ei ole käytössä. Kivaa matkalla, joka kestää neljä tai viisi tuntia.