Lakot taas alkaa, meinaatko lakkoilla?
Kommentit (13)
En todellakaan lakkoille. Liittopomot ne vaan tekee omaa eduskuntavaalikampanjaansa jo nyt.
Tottakai! Liitto maksaa 100€/päivä lakkoavustusta. Kyllä kelpaa pleikkaa pelata kotona!
Useita lakkoja tulossa, Osa 6 päivän lakkoja. Oikea suunta vaikka yleislakko olisi pitänyt tulla.
Lakoilla tehdään haittaa yksityisille firmoille, jos olette kunnalla/valtiolla töissä, lakkoilkaa pois, mutta yksityiselle firmalle tulee paljon tappiota, turha ihmetellä kun tulee yt:t. Itse lakkoile.
En osallistu lakkoon, vaan teen töitä omalle työnantajalle, sehän se palkan maksaa minulle.
En ole koskaan lakkoillut enkä lakkoile nytkään.
Loimaan kassaan liityin melkein heti kun se perustettiin.
Vierailija kirjoitti:
Lakoilla tehdään haittaa yksityisille firmoille, jos olette kunnalla/valtiolla töissä, lakkoilkaa pois, mutta yksityiselle firmalle tulee paljon tappiota, turha ihmetellä kun tulee yt:t. Itse lakkoile.
Nämä.äärioikeiston ay liikevastaiset kommentit tuntuu todella oudoilta. Oletteko kovinkin rikkaita vai onko vaan sokea usko siihen, ettei tarvita mitään joukkovoimaa vaan työnantaja hyvää hyvyyttään maksaa hyvin ja tarjoaa hyvät työehdot??
En ole ikinä lakkoillut, en lakkoile nytkään